Eka annoksesta 2 viikkoa kestänyt iltakoliikki. Nyt saanut 2. annoksen ja huutaa pää punaisena toista tuntia ja puklaa kaaressa. Mikään ei auta. Esikoinen sairasti rotan 4-kuisena ja se oli pientä tähän verrattuna. Olin tosi tyhmä kun maksoin tästä ja tuotin lapselleni tämmöset kivut.
Rota rokote on ihan perseestä!
Älä ota!
2
1293
Vastaukset
- Äiti vuodesta 2001
Se on yksilöllistä ,olen otattanut rotavirus rokotteen rotax merkkisen molemmille lapssellenija ei mitään oireita tullut niistä
tyytyväinen olen kun ottanut sen ,mielummin ottaa kun jättää ottamatta =). - meillä..
tullut mitään oireita rotarokotteesta. Serkun poika taas oli viime talvena nelikuukautisena teholla rotan takia ja oli hengenlähtö tosi lähellä. Eivät olleet ottaneet rokotetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574