pro direct soccer

jalkapalloilija.

Terve ! Olisko kellään tietoa tälläisten sivujen kuin : www.prodirectsoccer.com luotettavuudesta ?

38

8524

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laji sama

      Tilasin ite aika vasta Nike Mercurial Vapor IV kengät ja perille ne tuli.

      • f50.9

        joutuuko maksaan tullimaksuja, jos tilaa tuolta? onko kellään kokemuksia?


      • tilannut olen
        f50.9 kirjoitti:

        joutuuko maksaan tullimaksuja, jos tilaa tuolta? onko kellään kokemuksia?

        monta joukkuekaveria on sieltä kengät tilannut ja kaikilla perille tullut. tullimaksuja ei ole koska tämä on eurooppalainen sivu, mielestäni muita kuluja tuotteen lisäksi on vain 13e postikulut.


      • pallopää97
        tilannut olen kirjoitti:

        monta joukkuekaveria on sieltä kengät tilannut ja kaikilla perille tullut. tullimaksuja ei ole koska tämä on eurooppalainen sivu, mielestäni muita kuluja tuotteen lisäksi on vain 13e postikulut.

        Kuika monta päivää kestää kun tilaa tuolta prodirect soccerista? kiitos jo etukäteen


      • ?????

        paljonko niissä kesti?


    • lijasukka

      Tilasin itse kengät ja kahdessa päivässä oli kengät jo postissa

      • pallopate

        Saako tuolta tilattua postiennakolla eli maksaa tilauksen noudon yheteydessä postiin? Vai kelpaako pelkkä luottokortti?


      • olen tilannut
        pallopate kirjoitti:

        Saako tuolta tilattua postiennakolla eli maksaa tilauksen noudon yheteydessä postiin? Vai kelpaako pelkkä luottokortti?

        sivuille kelpaa pelkkä luottokortti, mutta luotettava sivu on.


      • vastauks1a
        olen tilannut kirjoitti:

        sivuille kelpaa pelkkä luottokortti, mutta luotettava sivu on.

        Giftcard Number:

        4-digit code:

        Payment Details - Credit / Debit Card

        Note: The invoice address must be the card holders address and that items in bold are mandatory.

        Name On Card:???

        Card Number:??

        Type Of Card Visa MasterCard Switch / Maestro Solo Access Amex :???

        Valid From Date 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 / 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 (Switch / Maestro / Solo):?????????????????

        Expiry Date 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 / 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 :?????????????

        Issue Number (Switch / Maestro / Solo) :????????????

        Security Digits
        (Final 3 digits from back of card ?????????????????

        VOISKOJOKU YSTÄVÄLLISESTI KERTOA TÄMMÖISELLE TIETÄMÄTTÖMÄLLE ETTÄ MITÄ NOIHIN KOHTIIN MISSÄ ON ? TULISI LAITTA..KIITOS!


      • cikaeo
        vastauks1a kirjoitti:

        Giftcard Number:

        4-digit code:

        Payment Details - Credit / Debit Card

        Note: The invoice address must be the card holders address and that items in bold are mandatory.

        Name On Card:???

        Card Number:??

        Type Of Card Visa MasterCard Switch / Maestro Solo Access Amex :???

        Valid From Date 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 / 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 (Switch / Maestro / Solo):?????????????????

        Expiry Date 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 / 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 :?????????????

        Issue Number (Switch / Maestro / Solo) :????????????

        Security Digits
        (Final 3 digits from back of card ?????????????????

        VOISKOJOKU YSTÄVÄLLISESTI KERTOA TÄMMÖISELLE TIETÄMÄTTÖMÄLLE ETTÄ MITÄ NOIHIN KOHTIIN MISSÄ ON ? TULISI LAITTA..KIITOS!

        Giftcard number/Voucher code= lahjakortti tai kuponki
        4-digit code= ?
        Name on card= Nimi joka on luottokortissa
        Card number= Kortin numero
        Type Of Card Visa MasterCard Switch / Maestro Solo Access Amex=
        Visa Mastercard vai Maestro Solo amex kortti.
        Valid From Date 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 / 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001 (Switch / Maestro / Solo) = Milloin kortti on otettu käyttöön (mistä päivästä lähtien, pitäisi lukea kortissa)
        Expiry Date 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 / 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 = Milloin kortti vanhenee (lukee kortissa, tai muissa tiedoissasi)
        Issue number= ?
        Security digits= kolme viimeistä numeroa kortissasi.

        Täs olis pari ns veikkausta näihin kysymyksii ja kyllä, tiedän et tää on kirjotettu 2v sitten mut jos täst ois apuu jollekki muulle nii hyvä:) Ite tilasin prodirectsoccerista ja sain tilattua ite. Muista et vastaaminen on pakollista vaan niihin jos on pieni tähti (*) siin kysymyksen peräs. En väitä et noi mun kirjottamat ois oikein joten älkää sit tulko vittuilee et oon kirjottanu väärin koska nää on vaa veikkauksii. Nappikset saapu perille (www.prodirectsoccer.com) ja maksoin summan mikä sivulla luki ilman mutkia. :)


    • miten voucher code

      miten voucher coden voi saada ?

      • BALLOballo

        Nyt kestänyt viikko tilauksesta, normaalia? Kauan teillä kesti?


    • f50

      Kestäny kohta 3 viikkoa tilauksesta. Ei hyvä.

    • spectral_plane
    • Samppu17

      Joo meille Tuli Reuch:in hanskat ja Adidas Predatorit alle viikossa. Itse Tykkään Todella Paljon! Suosittelen.

      ps. Paljon Edullisempaa ja Suuremmat Väri Valikoimat Kuin Suomessa

    • pallomato1

      Pitääko tehdä tunnuspro direct socceriin jos aikoo ostaa

      • prodirect käyttäjä

        ei tarvii, saa muutenkin


      • Antonjjkfootball
        prodirect käyttäjä kirjoitti:

        ei tarvii, saa muutenkin

        miten ne sitten voi ostaa jollei rekisteröidy?


    • romppa

      Miten jos tuolta olis tilaamassa kolme palloa ,niin tulisikohan postimaksut suuriksi kun tulisi olemaan aika iso paketti

      • kfjkd

        luuletko että ne laittaa pallot tulemaan täynnä ilmaa?:D Ne on tyhjiä lättänöitä siellä paketissa.


    • kiim

      Tilasin uudet adidas f50 micoach nappikset prodirrectsoccerista toissapäivänä eilkkä saa nähdä millon ne tulevat perille. Postikulut makso 11euroo . Toimituksessa luvattiin kestävän 7-14pv :) päivitän myöhemmin?

      • kiim

        Viikko on kulunut, eikä ole vielä perillä. :/ tosin toimituksen luvattiin kestävän 7-14 pv. F50siä odotellessa !


    • kiim

      Tuli perille:) 2vk kesti

      • Antonjjkfootball

        Miten tilasit ne? pitikö sun rekisteröityä?


    • N.I 53

      TULEEKO SIELTÄ TULLJA ???????????

    • N.I53

      jooo mitää ensin rekisteröityä ostin täänään nike mercurial vapor viii ja nike mercurial victoryt teko nurmelle

      • deutachladueberalles

        jep laitan ite myös ny tilaukseen nappikset. Mielenkiintoista on se että Saksan kautta saa nimikirjaimet kenkiin GRATIS ja OK sivujen kautta niistä saa pulittaa19,95 Puntaa


    • nahkakuulaa päätyyn

      Ei taida potkupalloilijat älyllä juhlia kun näitä viestejä lueskelee...

      • älyhoiäläjätämua

        ei tosian juu älyllä juhlita


    • Herra vittuuntunut

      Nahkakuulaa päätyn... Vedä vaa sitä nahkakuulaas iha rauhas :D

    • pakettia odotellessa

      Tilasin 5 paivaa sITTEN JA EI OO VIEl tullu tillekohan koskaan maksoin 160€

      • super2

        Tilasin nike hypervenomit maksoin 208 €.olen odottanut kenkiä 2 viikkoa eikä ole tulleet.näkeekö mistään sivulta ovatko kengät postissa? Kiitos etukätee vastanneille


      • Vakio asiakas
        super2 kirjoitti:

        Tilasin nike hypervenomit maksoin 208 €.olen odottanut kenkiä 2 viikkoa eikä ole tulleet.näkeekö mistään sivulta ovatko kengät postissa? Kiitos etukätee vastanneille

        Jos teit käyttäjän niin sun pitää kirjautua sisään niillä pro direct soccerin sivuilla ja ettiä sivun vasemmasta reunasta kohta " my orders" nii siel pitäis olla. Ps mäki tilasin hypervenomit pari päivää sitten ja niissä luki "awaiting stock". Seuraavana päivänä kun katoin sitä mallia ei enään lyötynyt sivuilta ( siis ag versio).


    • jheahh

      Juu kyl niis kestää hei 2pv-3vk mut niit tilauksii tulee ympäri maailmaa nii joskus voi kestää ja tilasin 2pv sitte cr7 galaxyt

    • Fancherco Totti
    • AlexanderPato

      Hi! I know this http://content-creaters.com/ is somewhat off http://blogs-service.com/ topic but I was wondering http://my-littlesecret.com/ if you knew where I could locate a captcha plugin for http://writingworlds.com/ my comment form? I'm using the same http://lynxconcept.com/ blog platform as yours and I'm having problems finding one? Thanks a lot!

    • Anonyymi

      Tilasin uudet nike mercurial vapor 13 mds . Toimitus tuli yhden viikon myöhässä ja paketti oli suoraan sanottuna paskana. Prodirectin kanssa ennenkin ollut ongelmia toimituksessa ja palautuksessa. Nappikset oli selvästi lähetetty jo jollekkin toiselle kun nauhat olivat avattu ja pohjallisessa oleva tarra ei lähtenyt pois helposti kun taas yleensä lähtee joku oli siis palauttanut ne minua jo ennen. Huomasin että ylko syrjässä oleva pehmuste oli liimattu huonosti niin että se hiersi jalkaa. Olen käyttänyt Nike mercurial vaporeita jo 6 vuotta joten on nappiksia tultu osteltua paljon. Suosittelisin mielummin Nike.com tai unisportstorea. Nike.com ehkä paras helppojen palautuksien ja hyvän palvelun takia.

      • Anonyymi

        Tarra jutun takia siis joku oli pitänyt niitä jo jalassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe