Hei
onks kellän kokemuksia tapiola pankista asuntolainan myöntäjänä.ollan saatu tapiolasta tarjous.nykyinen pankki on aktia.tapiola lähetti kilpailukykyisen tarjouksen.mutta vähän mietityttä
kun en tunne tapiolaa nin hyvin.
tapiola asuntolaina
3
1221
Vastaukset
- Piija
Hei!
Itse saimme asuntolainan metsäomaisuuttamme vastaan asuntolainana. Ei mielestäni Tapiola sen kummempi kuin muutkaan, vakutta toki pitää olla.
meilläkin syynättiin tarkkaan, kuinka tonttien arvo vastaa lainan määrää.- rellu123
Heips
saanko kysyä onks tapiola joustava pankki sun mielestä.saiteko hyvän diilin.meille 165000 ege
tarjotiin 3 kuukauden euribo ja marginaali 0,55
onks heidän netti pankki helppo käytää - skuupi
rellu123 kirjoitti:
Heips
saanko kysyä onks tapiola joustava pankki sun mielestä.saiteko hyvän diilin.meille 165000 ege
tarjotiin 3 kuukauden euribo ja marginaali 0,55
onks heidän netti pankki helppo käytääparas pankki tähän mennessä, olen suositellut kaikille.
mielestäni joustava pankki. kaikki asiat, joissa ennen piti hattu kourassa mennä anelemaan pankkiin, hoituvat nyt henk.koht. neuvojan kanssa puhelimella...
huonoa:
-kaikki nettikaupat eivät tarjoa kuin isojen pankkien verkkomaksumahdollisuutta -> käytä VISA-maksua
-terminä 'pankki' on aika hassu, kun meidän Tapiolassa ei pysty esim. tallettamaan rahaa tilille :-) -> Prismaan s-pankkiin tallettamaan rahat, maksaa muuten parempaa korkoakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628