Oon vuotanu kolme viikkoo niukkaa ruskeeta vuotoa ja välillä on tullut myös veristä vuotoa. Lääkärissä kävin keskiviikkona, ja epäili keskenmenoa, sillä vuodon joukossa tulleet klimpit ja muut "lisukkeet" viittaisivat siihen.. En todella ole tiennyt olevani raskaana ja pari testiä on näiden vuotoviikkojen aikana tehty ja ne on ollu negatiivisia..
Mulla alko menkat keskiviikko iltana, mutta vuoto on ollut todella kummallista, välillä tota ruskeaa, välillä jopa vaaleenpunasta ja eilen illalla tuli kirkasta verta (aika vähän tosin) ja siihen loppuivat vuodot kuin seinään!
Käviköhän niin, että viimeisimmätkin rippeet tulivat eilen pihalle.. Pitäisikö mun soitella vielä maanantaina johonkin vai oliko se vaan tässä?
Keskenmeno?! En edes tiennyt että raskaana
4
699
Vastaukset
- kmkm
Otettiinko lääkärikäynnillä verikoe?
Voisit mennä vielä verikokeeseen terveryskeskukseen, jossa mitattaisiin, että hcg on mennyt nollaan. Kotitestit eivät näköjään näytä ihan tarkasti, itse tein kotitestin kolme viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, näytti negaa, silti vielä kaksi viikkoa kotitestin jälkeen verikoe näytti arvoksi 20 ja jouduin vielä viikon päästä käymään varmuuden vuoksi verikokeessa, jolloin oli mennyt nollaan.- vuotava
Verikoe otettiin ja ei mitään ihmeellistä ollu. Kaikki ok, tulehdusarvot ja muut mitä nyt katottiinkaan. Papan tulokset tulee viikon tai parin päästä.
Raskaustestin tein labrassa.. Puolitoista viikkoa sitten ekan kerran ja nyt keskiviikkona toisen kerran.
- raskauskoe
VERESTÄ?
- vuotava
Käsittääkseni raskaustesti otettiin virtsasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013098GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521045Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24791