itsetyydytkseen suihkussa apua

suihkussa se on ihanaa

kertokaa miten saan parhaan mahdollisen suihkutyydytyksen?
Mitä voisisn käyttää apuna jne. Perus on jo vähän tylsää uusia ideoita kaipaan

15

19066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuovat vaihtelua

Paksummalla letkulla jossa on melko hyvä vedenpaine, on ihanaa suihkutella. Ohuemmista letkuista saa taas ihan erilaiset, terävät orkut.
      Joskus on tullut kerrostalon saunaosastolla käytettyä sellaista paksua letkua jolla yleensä huuhdellaan saunan lattioita. Se oli upea kokemus.

• suosittelen

Käyn stadissa mieheni kanssa eräässä uimahallissa. Hän ui, minä nautin vesisuihkusta terapia-altaassa. Sitä näyttävät harrastavan muutkin.

• tuon!

Entisessä kerrostalon saunassa oli sellainen paksu keltainen kumiletku jota käytettiin saunan pesussa ja se oli seinällä odottamassa talonmiehen rouvan suorittamaa saunanpesua. Talossa onneksi sai käydä vielä ilman vuorojakin viikolla suihkussa jos halusi ja varasi etukäteen. Lauantai oli virallinen saunapäivä mutta saunan sai laittaa päälle myös keskiviikkona. Kun talossa oli paljon opiskelijoita vuoroja ei käyttänyt paljoa kukaan. Kun keksin sen letkun, minä kiinnitin sen ihan aina ensimmäisenä kiinni ja nautiskelin ihan erilaisesta tunteesta kuin pelkän hanan ohuen vesipatsaan kanssa. Se on paljon paksumpi, pehmeämpi ja jotenkin massiivisempi. Sen lisäksi sen letkun pystyi kiinnittämään saunan penkin keskellä olevaan väliin niin että penkillä pystyi istumaan tai makaamaan ja letku suihkutti vettä ilman että tarvitsi pitää kiinni. Kokeilin joskus ottaa sen sisään ja ratsastaa kun se päästi vettä tulemaan. Se oli aivan tajuttoman mahtava tunne ja kun sai orgasmin niin vesi vaan roiskahti. Toivoin vain että olisi ollut kaksi suihkua josta toista olisi vielä voinut käyttää klitoriksen kiusaamiseen.

• näin...

Ota suihkusta se suihkuosa pois. Ja suuntaa vesi paineella suoraan klitorikseen. Mulla tulee ihan hirveet orkut ja monta peräkkäin. Joskus pyllistän ja suuntaa veden takaa päin.

• SUHKU KUNNIAAN

Itse yleensä menen suihkun lattialle selälleni maate ja levitän jalkovälini ja sen jälkeen osutan hanasta tulevan vesivirran toosaani, ja voi että sitä tunnetta! Veden lämpötilaa voi vaihdella ja veden painetta.. Ai että kun ensimmäinen orkku on hankittul..Loppua kohten vain paranee! Viimeinen onkin sitten ihan mahdoton, ei meinaa ollenkaan saada sitä mutta sitten kun se tulee niin se tosiaankin tulee! Tavara heti niin turvoksissa, märkänä ja herkkänä sen jälken että SUOSITTELEN

• ole kokeillut tätä?

Menen mahalleni makaamaan, kädet alakautta klitorikselle ja peppu suoraan hanan veden alle. Sellainen vanhan mallinen pitkä hana on paras koska se riittää. Sellainen lyhyt oras mallinen hana on vähän vaikeampi kun pitää olla seinän suuntaisesti mutta sekin onnistuu jos on iso suihkuhuone.

Siinä menee vähän vettä välillä sisään peppuun mutta ei paljoa ja se kiihottaa ainakin minua todella paljon kun samalla tyydyttää itseään sormilla. Se saa ihan erilaisen orgasmin aikaiseksi vaikka sormilla pitääkin kiusata. Tarpeeksi notkea lantiosta saa taivutettua myös niin että se vesisuihku osuu niinkuin takakautta pilluun. Suosittelen kokeilemaan vaikka kuulostaa ehkä vähän oudolta tavalta.

• Grauhhhh

Hoituu hyvin ;) Ihana tunne, käyn suihkussa yleensä työpäivän jälkeen, siinä kahdeksan aikaan ja "peseytymiseni" venähtää usein tämän ansiosta siihen viittätoista vailla yhdeksään. Suosittelen

• .u.u.u.u.u.u.UUU

Onliskohan tää jo vähän kinkyosastolle kuuluvaa, mutta...kun kysyttiin parasta mahdollista suihkutyydytystä,niin kandee kokeilla hanavettä klittaan, dildoa sisään sekä vielä anustappia, kaikkia yhtäaikaa...Pientä akrobatiaa vaatii, mutta onpas sen väärti.

• kokeilkaa tätä

Ja myös bideesuihkulla saa aivan mahtavat orkut. Ensin vesi valumaan hanasta, ja sitten lämpöä lisää ja painetta...Sitten vain bideesuihku päälle ja vessanpytylle istumaan, mahdollisimman taakse... Ja suihku suoraan klittaan, oijoi... Mahtavat orkut, kestää vain hieman aikaa riippuen veden lämmöstä ja sen paineesta.

• Ja tietysti
        kokeilkaa tätä kirjoitti:

Ja myös bideesuihkulla saa aivan mahtavat orkut. Ensin vesi valumaan hanasta, ja sitten lämpöä lisää ja painetta...Sitten vain bideesuihku päälle ja vessanpytylle istumaan, mahdollisimman taakse... Ja suihku suoraan klittaan, oijoi... Mahtavat orkut, kestää vain hieman aikaa riippuen veden lämmöstä ja sen paineesta.

pytyn kansi auki!!!

• suikuun vain

Kyllä lidlin hierova suihku on paras! Sillä saa kyl mahtavat orkut! Tulee mahtavalla paineella ja hanaa säätämällä saa sitten kovuutta säädellä

• minä vaan

minä taas tykkään kun meillä on uimaallas niin laitan pumpun päälle ja nautin sitten siellä.

• AnneAmme

Suihku ammeeseen ja sutin klittaan kiinni... Räjähtävää, j raukeana voi kusta veteen.

• Tässävihje

Oras valmistaa hierovaa suihku-käsikappaletta joka maksaa K-raudassa noin 20 Euoa. Se on huippu?
      Käsikappaleessa on nappi jota painetaan veden virratessa jolloin se muuttaa virtauksen tykyttäväksi joka tuntuu todella hyvältä. Olen mies ja käytän tuotasuhua masturboimiseen useita kertoja viikossa. Minut on ympärileikattu ja siitä syystä on tullut kokeiltua paljon erilaisia runk-tapoja. Suosittelen kaikille Oras.suihkua!

• minna 30

..pois ja veden painett klittalle. Tosin nää uudet hierovat suihkut ovat valmiix aika ihanii. Samoin kylpylöitten erilaiset suihkut. Tosin jos jos haluu pervoilla niinkuin minä välillä niin letkuu voi kokeilla sisäänkin...ja lämmintä vettä sisään...ykköseen tai kakkoseen..;-)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3435
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      104
      1740
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      233
      1394
    4. 74
      1336
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      64
      1205
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1107
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1089
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1001
    9. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      18
      873
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      857
    Aihe