K-kaupan "tarjoukset"

Juupa juu

Silmä tarkkana saa olla K-kaupoissa(kin). Kaksi kertaa olen ostanut jäätelöä, muka tarjouksesta. 3 e/2 pkt. Hyvin tarkasti täytyy lukea myös pienellä kirjoitetut tekstit. Muuten käy niin kuin minulle ja maksan 2,49 paketista. Laktoositon ei kuulu ryhmään. Miksi tarjouslapun kohdalle sitten ängetään, ihan tieten tahtoen) kaikki sekaisin...

Entäs tämä niin ja niin monta kappaletta tietyllä hinnalla. Silkkaa pettämistä! Täytyy huomata laskea kilohinta/litrahinta. Voi yllättyä.

Maidon haen Lidlistä - aina. Hyla-maidon hinnassa on halvimpaan Pirkka-maitoonkin eroa 20 senttiä/purkki ja se tuntuu kukkarossa.

Joka paikassa ruoka maksaa niin sikamaisen paljon, että ärsyttää. Joka paikassa leijuu petoksen tuntu. Huijata yritetään joka käänteessä.

22

3274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin!

      tottakai tavallinen ja laktoositon jäätelö ovat ihan eri hintaisia. lapussa lisäksi lukee ihan selkeästi ettei koske laktoositonta. lisäksi tässä kuussa on ollut se toinen tarjous, laktoositon jäätelö 5e/2 kpl. ota siis joko tavallista TAI laktoositonta jos haluat tarjoushinnalla.
      muuten, "ihan tieten tahtoen" asiakkaatkin heittelevät tuotteita väärille paikoille.

    • sanoo..

      Kyllä irtaantumínen koko Keskosta on edessä, eli
      kesko kompuroi omiin saapaisiinsa jatkuvasti!

      Tarjousten kanssa on sekasin niin kauppias, kuin asiakkaat!
      Turhaa ja kallista puuhastelua!!!

      Mitä tämä leikkiminen oikein maksaa, eli jos tarjoukset vähenisi, niin kokonaishinnat laskisivat?

      Kokonaishinnat ratkaisee ei kärkitarjoukset, eli asiakkaat tietää kyllä hinnat!

      Toki jäätelössä on maininta asiasta ja pitää osaa lukea.

      • tapahtuu niin usein

        Kaupoissa kyllä tuntuu olevan tapana yrittää harhauttaa alennuslapuilla, eli laitetaan ne sillä tavalla värään kohtaan että tarkemmin katsomatta ottaa väärän tuotteen. Tuollaisesta pitäisi nostaa hevetinmoinen meteleli kaupassa joka ikinen kerta.


    • huoh

      No voi kauheaa jos joutuu maksamaan euron sinne tai tänne liikaa... talous kaatuu!

    • asiakas olet

      Myyjänä olen toivonut salaa mielessäni, että vuodessa olisi edes yksi päivä vuodessa jolloin voisi sanoa asiakkaalle mitä tästä ajattelee, mutta kauppias ei varmasti katsoisi sitä hyvällä? Se on niin käsittämätöntä, että asiakkaat keksivät omia tarjouksia ja yhdistelmiä yms. vaikka tarjouslapuissa on niin selvästi rajattu tuotteet mitä tarjous koskee. "miksi tämä on sitten tässä, jos ei ole kerran tarjouksessa" on niin tuttu kommentti, kun ei vaivauduta viemään normaalihintaista tuotetta takaisin omalle paikalleen vaan jätetään se tarjoustuotteiden sekaan, niin eiköhän joku salaliittoteorioiden harrastaja rupea sitä itselleen vaatimaan vähintään puoleen hintaan, kun kerran tuote oli tarjoustuotteiden seassa. Voi hyvää päivää sanon minä tuollaisille pikkusieluisille saivartelijoille joiden tulisi edes vähän malttaa lukea tarjouslappua, eikä sokaistua heti halvasta hinnasta ja luulla kaikkea samanhintaiseksi. Puolustuksena näille ihmisille: Tyhmyys ei ole sairaus!

      • Merkinnät selviksi

        Miksi kauppias antaa olla vääriä tavaroita tarjouslapun kohdalla.


      • osaa lukea?
        Merkinnät selviksi kirjoitti:

        Miksi kauppias antaa olla vääriä tavaroita tarjouslapun kohdalla.

        Kuten aikaisempi kirjoittaja totesi, niin _asiakkaat_ siirtelevät tuotteita pois oikeilta paikoilta. Kyllä kaupan työntekijät kuljettavat takaisin niitä oikeille paikoilleen milloin näkevät.

        Voi muuten olla, että tätä siirtelyä harrastavat tavallisiksi asiakkaiksi naamioituneet S-marketin ja Lidlin työntekijät. Kenties heidän työnantaja painoistaa kyseiseen toimintaan?


      • Osaan lukea
        osaa lukea? kirjoitti:

        Kuten aikaisempi kirjoittaja totesi, niin _asiakkaat_ siirtelevät tuotteita pois oikeilta paikoilta. Kyllä kaupan työntekijät kuljettavat takaisin niitä oikeille paikoilleen milloin näkevät.

        Voi muuten olla, että tätä siirtelyä harrastavat tavallisiksi asiakkaiksi naamioituneet S-marketin ja Lidlin työntekijät. Kenties heidän työnantaja painoistaa kyseiseen toimintaan?

        Skitso oireisiin on saatavissa lääkitystä, vai oletko unohtanut ottaa lääkkeesi.


      • räikeää huijaamista
        osaa lukea? kirjoitti:

        Kuten aikaisempi kirjoittaja totesi, niin _asiakkaat_ siirtelevät tuotteita pois oikeilta paikoilta. Kyllä kaupan työntekijät kuljettavat takaisin niitä oikeille paikoilleen milloin näkevät.

        Voi muuten olla, että tätä siirtelyä harrastavat tavallisiksi asiakkaiksi naamioituneet S-marketin ja Lidlin työntekijät. Kenties heidän työnantaja painoistaa kyseiseen toimintaan?

        Räikeimmillään alennuksilla huijaaminen on sitä että laitetaan kaksi tavarakoria vierekkäin, esim. toiseen tonnikalaa vedessa ja toiseen tonnikalaa öljyssä. Sitten päälle suuri kyltti jossa lukee kissan kokoisin kirjaimin "2€ 3prk" ja pienellä perässä "tonnikalaa vedessa". Lisäksi lähituntumassa voi olla myö muita tonnikaloja vedessä, jotka eivät ole tarjouksessa.

        Kun huomaa näitä tahallisia huijjausyrityksia tekisi mieläi kaataa kumoon koko kori :)


      • myyjä,yllä

        =====
        Myyjänä olen toivonut salaa mielessäni, että vuodessa olisi edes yksi päivä vuodessa jolloin voisi sanoa asiakkaalle mitä tästä ajattelee, mutta kauppias ei varmasti katsoisi sitä hyvällä? Se on niin käsittämätöntä, että asiakkaat keksivät omia tarjouksia ja yhdistelmiä yms. vaikka tarjouslapuissa on niin selvästi rajattu tuotteet mitä tarjous koskee. "miksi tämä on sitten tässä, jos ei ole kerran tarjouksessa" on niin tuttu kommentti, kun ei vaivauduta viemään normaalihintaista tuotetta takaisin omalle paikalleen vaan jätetään se tarjoustuotteiden sekaan, niin eiköhän joku salaliittoteorioiden harrastaja rupea sitä itselleen vaatimaan vähintään puoleen hintaan, kun kerran tuote oli tarjoustuotteiden seassa. Voi hyvää päivää sanon minä tuollaisille pikkusieluisille saivartelijoille joiden tulisi edes vähän malttaa lukea tarjouslappua, eikä sokaistua heti halvasta hinnasta ja luulla kaikkea samanhintaiseksi. Puolustuksena näille ihmisille: Tyhmyys ei ole sairaus!
        =====
        Tässä on tyypillisen SUOMALAISEN myyjän/asiakaspalvelijan kirjoitus joka kuvaa suhtautumista asiakkaisiin.

        Huom. tällaisia myyjiä on suomalaisista myyjistä varmasti ainakin 50% , SUOMIMÖTKY ei sovi asiakaspalvelutehtäviin (tyhmän ylpeä, ei osaa palvella, sivistymätön, moukkamainen.)

        Ei tarvitse matkustaa kuin Ruotsiin tai Saksaan niin näkee heti, että asiakkaisiin suhtaudutaan oikealla asiakaspalveluhenkisellä asenteella. Suomimötkyt käytöskouluun!!


      • Anonyymi
        myyjä,yllä kirjoitti:

        =====
        Myyjänä olen toivonut salaa mielessäni, että vuodessa olisi edes yksi päivä vuodessa jolloin voisi sanoa asiakkaalle mitä tästä ajattelee, mutta kauppias ei varmasti katsoisi sitä hyvällä? Se on niin käsittämätöntä, että asiakkaat keksivät omia tarjouksia ja yhdistelmiä yms. vaikka tarjouslapuissa on niin selvästi rajattu tuotteet mitä tarjous koskee. "miksi tämä on sitten tässä, jos ei ole kerran tarjouksessa" on niin tuttu kommentti, kun ei vaivauduta viemään normaalihintaista tuotetta takaisin omalle paikalleen vaan jätetään se tarjoustuotteiden sekaan, niin eiköhän joku salaliittoteorioiden harrastaja rupea sitä itselleen vaatimaan vähintään puoleen hintaan, kun kerran tuote oli tarjoustuotteiden seassa. Voi hyvää päivää sanon minä tuollaisille pikkusieluisille saivartelijoille joiden tulisi edes vähän malttaa lukea tarjouslappua, eikä sokaistua heti halvasta hinnasta ja luulla kaikkea samanhintaiseksi. Puolustuksena näille ihmisille: Tyhmyys ei ole sairaus!
        =====
        Tässä on tyypillisen SUOMALAISEN myyjän/asiakaspalvelijan kirjoitus joka kuvaa suhtautumista asiakkaisiin.

        Huom. tällaisia myyjiä on suomalaisista myyjistä varmasti ainakin 50% , SUOMIMÖTKY ei sovi asiakaspalvelutehtäviin (tyhmän ylpeä, ei osaa palvella, sivistymätön, moukkamainen.)

        Ei tarvitse matkustaa kuin Ruotsiin tai Saksaan niin näkee heti, että asiakkaisiin suhtaudutaan oikealla asiakaspalveluhenkisellä asenteella. Suomimötkyt käytöskouluun!!

        Mutta tästä nähdään miten tyhmä asiakas "ihminen" on.
        Apinallakin enemmän järkeä, ja se on puussa.


      • Anonyymi

        Tuota tapahtuu ja paljon.
        Ja sitten onhan näitä oikein sairaalloisen neuroottisia tarjoushaukkoja, jotka kinaavat ja tappelevat jopa ihan 20 sentinkin tarjousalennuksesta vaikka maailman tappiin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota tapahtuu ja paljon.
        Ja sitten onhan näitä oikein sairaalloisen neuroottisia tarjoushaukkoja, jotka kinaavat ja tappelevat jopa ihan 20 sentinkin tarjousalennuksesta vaikka maailman tappiin asti.

        Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Onko vaikeaa kaupan henkilökunnan tehtävä on laittaa tuotteet ja tarjoukset niin selkeästi esille että tyhmäkin ymmärtää. Kaikkein eniten kyrsii nää K-supermarketin ämpäri hedelmatarjoukset kiva juttu ämpäriin kuuluu vain appelsiinit omenat ja sitruunat kuka ostaa ämpärillisen samaa. Ois kyllä hyvä et ois parempi valikoima tarjolla. No eipä tarvii ostaa niitä kun valikoima on nbain heikko.


    • täällä päin

      koskien sitä, että ruoka on niin sikamaisen kallista ja kiskotaan aivan käsittämättömiä hintoja.

      Paras tapa auttaa pienituloisia olisi alentaa ruoan hintaa. mutta jos alv:a lasketaan niin voitte olla varmoja, ettei se koidu kuluttajien vaan kauppaketjujen eduksi.

      • huijui.

        Nuo Kodin ykkösten plussa-kortti -alet ovat myös törkeitä. Katso vaikka ATK:n tai digikameran normaalihinta vertaa.fi sivustolta. Melkein aina on plussa-tarjouksen ale-hinta sama tai jopa enemmän kuin kilpailijan normaali-hinta. Ne jotka tuolta ostavat hyllyhintaan saavat kusetusta naamalleen hehe. Onnex ei ole pakko ostaa näiltä plussa-huijareilta.


    • lopun edellä

      Omalta osaltani K-ryhmä on hinnoitellut minut kaupastaan ulos. Aivan järjettömiä hintoja siellä nykyään. Esim. tuotteiden kilohinnat järjestään 1-3 euroa kalliimmat kuin kilpailijalla. Ei K-kaupasta kannata hakea enää kuin maitotölkki ja sekin vain silloin tällöin. Ikäni olen asioinut pääasiassa K-ryhmän kaupoissa mutta nyt riittää riistäminen. Kannan mielelläni vähäiset rahani kilpailijan kauppaan, josta saan rahoilleni huomattavasti enemmän vastinetta.

      • ex-K

        Kesko ajaa kaikki kaupat nyt niin ahtaalle, että monet kauppiaat todellakin lopettaa tai vaihtaa ketjua, kuten itse teimme.
        Paluuta ei ole markkinajohtajaksi ole, eikä tule!
        ExK


      • Anonyymi

        Ihan sama missä kaupassa käy s- ryhmä antaa muka bonuksia mutta ottaa ne takaisin tuotteiden hinnoissa eli osta tavaraa maksat aina joka tuotteesta bonukset saat kerran kuussa maksamasi rahan takaisin. Luuleeko tosiaan joku et ne antaa bonukset lahjana. Ei muuten anna. Sama K-ryhmä sekä lidlh. Asiakas maksaa aina. Hintoja nostetaan sentillä ja viidellä sentillä asiakas ei sitä huomaa kun tuotteita on määrällisesti paljon tästä saadaan bonukset. Hieno kusetus ei muuta


    • aloittajan kanssa.

      Täysin totta, tarjoukset monesti TARKOITUKSELLA johtavat harhaan. Erityisesti K-kaupoissa. Tarkkana saa olla!! Joka paikassa huijausyrityksen maku.

      • joku aika sitten

        plussa tarjois karjalanpaisti lihat norm, 9.50€/kg ale reilut 10%. Missä muualla maksaa samat lihat läheskään 9.50€/kg?????? Ps.atriaa


    • Anonyymi

      Oli cittarissa housutarjous suurella, siinä HOUSUN MERKKI ja -53 %, A4 paperissa oli runsaasti textiä.

      Ostelin niitä. sitten olikin pienellä , koskee vain mallia 12293934.
      Onneksi huomasin kassalla ja palautin kaikki housut.

    • Anonyymi

      Keskon malli ruokaketjusta on kuluttajalle kallein vaihtoehto.
      Tuottajakin jää nuolemaan näppejään.

      Aikanaan yritin olla heillä töissäkin, mutta pelkkää alimiehitystä ja määräaikaisten sopimusten ketjuttamista.
      Ei siis työntekijällekään kannattavaa.

      Joku ihme siinä on, että K pysyy pystyssä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe