Silmä tarkkana saa olla K-kaupoissa(kin). Kaksi kertaa olen ostanut jäätelöä, muka tarjouksesta. 3 e/2 pkt. Hyvin tarkasti täytyy lukea myös pienellä kirjoitetut tekstit. Muuten käy niin kuin minulle ja maksan 2,49 paketista. Laktoositon ei kuulu ryhmään. Miksi tarjouslapun kohdalle sitten ängetään, ihan tieten tahtoen) kaikki sekaisin...
Entäs tämä niin ja niin monta kappaletta tietyllä hinnalla. Silkkaa pettämistä! Täytyy huomata laskea kilohinta/litrahinta. Voi yllättyä.
Maidon haen Lidlistä - aina. Hyla-maidon hinnassa on halvimpaan Pirkka-maitoonkin eroa 20 senttiä/purkki ja se tuntuu kukkarossa.
Joka paikassa ruoka maksaa niin sikamaisen paljon, että ärsyttää. Joka paikassa leijuu petoksen tuntu. Huijata yritetään joka käänteessä.
K-kaupan "tarjoukset"
22
3531
Vastaukset
- tietenkin!
tottakai tavallinen ja laktoositon jäätelö ovat ihan eri hintaisia. lapussa lisäksi lukee ihan selkeästi ettei koske laktoositonta. lisäksi tässä kuussa on ollut se toinen tarjous, laktoositon jäätelö 5e/2 kpl. ota siis joko tavallista TAI laktoositonta jos haluat tarjoushinnalla.
muuten, "ihan tieten tahtoen" asiakkaatkin heittelevät tuotteita väärille paikoille. - sanoo..
Kyllä irtaantumínen koko Keskosta on edessä, eli
kesko kompuroi omiin saapaisiinsa jatkuvasti!
Tarjousten kanssa on sekasin niin kauppias, kuin asiakkaat!
Turhaa ja kallista puuhastelua!!!
Mitä tämä leikkiminen oikein maksaa, eli jos tarjoukset vähenisi, niin kokonaishinnat laskisivat?
Kokonaishinnat ratkaisee ei kärkitarjoukset, eli asiakkaat tietää kyllä hinnat!
Toki jäätelössä on maininta asiasta ja pitää osaa lukea.- tapahtuu niin usein
Kaupoissa kyllä tuntuu olevan tapana yrittää harhauttaa alennuslapuilla, eli laitetaan ne sillä tavalla värään kohtaan että tarkemmin katsomatta ottaa väärän tuotteen. Tuollaisesta pitäisi nostaa hevetinmoinen meteleli kaupassa joka ikinen kerta.
- huoh
No voi kauheaa jos joutuu maksamaan euron sinne tai tänne liikaa... talous kaatuu!
- asiakas olet
Myyjänä olen toivonut salaa mielessäni, että vuodessa olisi edes yksi päivä vuodessa jolloin voisi sanoa asiakkaalle mitä tästä ajattelee, mutta kauppias ei varmasti katsoisi sitä hyvällä? Se on niin käsittämätöntä, että asiakkaat keksivät omia tarjouksia ja yhdistelmiä yms. vaikka tarjouslapuissa on niin selvästi rajattu tuotteet mitä tarjous koskee. "miksi tämä on sitten tässä, jos ei ole kerran tarjouksessa" on niin tuttu kommentti, kun ei vaivauduta viemään normaalihintaista tuotetta takaisin omalle paikalleen vaan jätetään se tarjoustuotteiden sekaan, niin eiköhän joku salaliittoteorioiden harrastaja rupea sitä itselleen vaatimaan vähintään puoleen hintaan, kun kerran tuote oli tarjoustuotteiden seassa. Voi hyvää päivää sanon minä tuollaisille pikkusieluisille saivartelijoille joiden tulisi edes vähän malttaa lukea tarjouslappua, eikä sokaistua heti halvasta hinnasta ja luulla kaikkea samanhintaiseksi. Puolustuksena näille ihmisille: Tyhmyys ei ole sairaus!
- Merkinnät selviksi
Miksi kauppias antaa olla vääriä tavaroita tarjouslapun kohdalla.
- osaa lukea?
Merkinnät selviksi kirjoitti:
Miksi kauppias antaa olla vääriä tavaroita tarjouslapun kohdalla.
Kuten aikaisempi kirjoittaja totesi, niin _asiakkaat_ siirtelevät tuotteita pois oikeilta paikoilta. Kyllä kaupan työntekijät kuljettavat takaisin niitä oikeille paikoilleen milloin näkevät.
Voi muuten olla, että tätä siirtelyä harrastavat tavallisiksi asiakkaiksi naamioituneet S-marketin ja Lidlin työntekijät. Kenties heidän työnantaja painoistaa kyseiseen toimintaan? - Osaan lukea
osaa lukea? kirjoitti:
Kuten aikaisempi kirjoittaja totesi, niin _asiakkaat_ siirtelevät tuotteita pois oikeilta paikoilta. Kyllä kaupan työntekijät kuljettavat takaisin niitä oikeille paikoilleen milloin näkevät.
Voi muuten olla, että tätä siirtelyä harrastavat tavallisiksi asiakkaiksi naamioituneet S-marketin ja Lidlin työntekijät. Kenties heidän työnantaja painoistaa kyseiseen toimintaan?Skitso oireisiin on saatavissa lääkitystä, vai oletko unohtanut ottaa lääkkeesi.
- räikeää huijaamista
osaa lukea? kirjoitti:
Kuten aikaisempi kirjoittaja totesi, niin _asiakkaat_ siirtelevät tuotteita pois oikeilta paikoilta. Kyllä kaupan työntekijät kuljettavat takaisin niitä oikeille paikoilleen milloin näkevät.
Voi muuten olla, että tätä siirtelyä harrastavat tavallisiksi asiakkaiksi naamioituneet S-marketin ja Lidlin työntekijät. Kenties heidän työnantaja painoistaa kyseiseen toimintaan?Räikeimmillään alennuksilla huijaaminen on sitä että laitetaan kaksi tavarakoria vierekkäin, esim. toiseen tonnikalaa vedessa ja toiseen tonnikalaa öljyssä. Sitten päälle suuri kyltti jossa lukee kissan kokoisin kirjaimin "2€ 3prk" ja pienellä perässä "tonnikalaa vedessa". Lisäksi lähituntumassa voi olla myö muita tonnikaloja vedessä, jotka eivät ole tarjouksessa.
Kun huomaa näitä tahallisia huijjausyrityksia tekisi mieläi kaataa kumoon koko kori :) - myyjä,yllä
=====
Myyjänä olen toivonut salaa mielessäni, että vuodessa olisi edes yksi päivä vuodessa jolloin voisi sanoa asiakkaalle mitä tästä ajattelee, mutta kauppias ei varmasti katsoisi sitä hyvällä? Se on niin käsittämätöntä, että asiakkaat keksivät omia tarjouksia ja yhdistelmiä yms. vaikka tarjouslapuissa on niin selvästi rajattu tuotteet mitä tarjous koskee. "miksi tämä on sitten tässä, jos ei ole kerran tarjouksessa" on niin tuttu kommentti, kun ei vaivauduta viemään normaalihintaista tuotetta takaisin omalle paikalleen vaan jätetään se tarjoustuotteiden sekaan, niin eiköhän joku salaliittoteorioiden harrastaja rupea sitä itselleen vaatimaan vähintään puoleen hintaan, kun kerran tuote oli tarjoustuotteiden seassa. Voi hyvää päivää sanon minä tuollaisille pikkusieluisille saivartelijoille joiden tulisi edes vähän malttaa lukea tarjouslappua, eikä sokaistua heti halvasta hinnasta ja luulla kaikkea samanhintaiseksi. Puolustuksena näille ihmisille: Tyhmyys ei ole sairaus!
=====
Tässä on tyypillisen SUOMALAISEN myyjän/asiakaspalvelijan kirjoitus joka kuvaa suhtautumista asiakkaisiin.
Huom. tällaisia myyjiä on suomalaisista myyjistä varmasti ainakin 50% , SUOMIMÖTKY ei sovi asiakaspalvelutehtäviin (tyhmän ylpeä, ei osaa palvella, sivistymätön, moukkamainen.)
Ei tarvitse matkustaa kuin Ruotsiin tai Saksaan niin näkee heti, että asiakkaisiin suhtaudutaan oikealla asiakaspalveluhenkisellä asenteella. Suomimötkyt käytöskouluun!! - Anonyymi
myyjä,yllä kirjoitti:
=====
Myyjänä olen toivonut salaa mielessäni, että vuodessa olisi edes yksi päivä vuodessa jolloin voisi sanoa asiakkaalle mitä tästä ajattelee, mutta kauppias ei varmasti katsoisi sitä hyvällä? Se on niin käsittämätöntä, että asiakkaat keksivät omia tarjouksia ja yhdistelmiä yms. vaikka tarjouslapuissa on niin selvästi rajattu tuotteet mitä tarjous koskee. "miksi tämä on sitten tässä, jos ei ole kerran tarjouksessa" on niin tuttu kommentti, kun ei vaivauduta viemään normaalihintaista tuotetta takaisin omalle paikalleen vaan jätetään se tarjoustuotteiden sekaan, niin eiköhän joku salaliittoteorioiden harrastaja rupea sitä itselleen vaatimaan vähintään puoleen hintaan, kun kerran tuote oli tarjoustuotteiden seassa. Voi hyvää päivää sanon minä tuollaisille pikkusieluisille saivartelijoille joiden tulisi edes vähän malttaa lukea tarjouslappua, eikä sokaistua heti halvasta hinnasta ja luulla kaikkea samanhintaiseksi. Puolustuksena näille ihmisille: Tyhmyys ei ole sairaus!
=====
Tässä on tyypillisen SUOMALAISEN myyjän/asiakaspalvelijan kirjoitus joka kuvaa suhtautumista asiakkaisiin.
Huom. tällaisia myyjiä on suomalaisista myyjistä varmasti ainakin 50% , SUOMIMÖTKY ei sovi asiakaspalvelutehtäviin (tyhmän ylpeä, ei osaa palvella, sivistymätön, moukkamainen.)
Ei tarvitse matkustaa kuin Ruotsiin tai Saksaan niin näkee heti, että asiakkaisiin suhtaudutaan oikealla asiakaspalveluhenkisellä asenteella. Suomimötkyt käytöskouluun!!Mutta tästä nähdään miten tyhmä asiakas "ihminen" on.
Apinallakin enemmän järkeä, ja se on puussa. - Anonyymi
Tuota tapahtuu ja paljon.
Ja sitten onhan näitä oikein sairaalloisen neuroottisia tarjoushaukkoja, jotka kinaavat ja tappelevat jopa ihan 20 sentinkin tarjousalennuksesta vaikka maailman tappiin asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota tapahtuu ja paljon.
Ja sitten onhan näitä oikein sairaalloisen neuroottisia tarjoushaukkoja, jotka kinaavat ja tappelevat jopa ihan 20 sentinkin tarjousalennuksesta vaikka maailman tappiin asti.Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Onko vaikeaa kaupan henkilökunnan tehtävä on laittaa tuotteet ja tarjoukset niin selkeästi esille että tyhmäkin ymmärtää. Kaikkein eniten kyrsii nää K-supermarketin ämpäri hedelmatarjoukset kiva juttu ämpäriin kuuluu vain appelsiinit omenat ja sitruunat kuka ostaa ämpärillisen samaa. Ois kyllä hyvä et ois parempi valikoima tarjolla. No eipä tarvii ostaa niitä kun valikoima on nbain heikko.
- täällä päin
koskien sitä, että ruoka on niin sikamaisen kallista ja kiskotaan aivan käsittämättömiä hintoja.
Paras tapa auttaa pienituloisia olisi alentaa ruoan hintaa. mutta jos alv:a lasketaan niin voitte olla varmoja, ettei se koidu kuluttajien vaan kauppaketjujen eduksi.- huijui.
Nuo Kodin ykkösten plussa-kortti -alet ovat myös törkeitä. Katso vaikka ATK:n tai digikameran normaalihinta vertaa.fi sivustolta. Melkein aina on plussa-tarjouksen ale-hinta sama tai jopa enemmän kuin kilpailijan normaali-hinta. Ne jotka tuolta ostavat hyllyhintaan saavat kusetusta naamalleen hehe. Onnex ei ole pakko ostaa näiltä plussa-huijareilta.
- lopun edellä
Omalta osaltani K-ryhmä on hinnoitellut minut kaupastaan ulos. Aivan järjettömiä hintoja siellä nykyään. Esim. tuotteiden kilohinnat järjestään 1-3 euroa kalliimmat kuin kilpailijalla. Ei K-kaupasta kannata hakea enää kuin maitotölkki ja sekin vain silloin tällöin. Ikäni olen asioinut pääasiassa K-ryhmän kaupoissa mutta nyt riittää riistäminen. Kannan mielelläni vähäiset rahani kilpailijan kauppaan, josta saan rahoilleni huomattavasti enemmän vastinetta.
- ex-K
Kesko ajaa kaikki kaupat nyt niin ahtaalle, että monet kauppiaat todellakin lopettaa tai vaihtaa ketjua, kuten itse teimme.
Paluuta ei ole markkinajohtajaksi ole, eikä tule!
ExK - Anonyymi
Ihan sama missä kaupassa käy s- ryhmä antaa muka bonuksia mutta ottaa ne takaisin tuotteiden hinnoissa eli osta tavaraa maksat aina joka tuotteesta bonukset saat kerran kuussa maksamasi rahan takaisin. Luuleeko tosiaan joku et ne antaa bonukset lahjana. Ei muuten anna. Sama K-ryhmä sekä lidlh. Asiakas maksaa aina. Hintoja nostetaan sentillä ja viidellä sentillä asiakas ei sitä huomaa kun tuotteita on määrällisesti paljon tästä saadaan bonukset. Hieno kusetus ei muuta
- aloittajan kanssa.
Täysin totta, tarjoukset monesti TARKOITUKSELLA johtavat harhaan. Erityisesti K-kaupoissa. Tarkkana saa olla!! Joka paikassa huijausyrityksen maku.
- joku aika sitten
plussa tarjois karjalanpaisti lihat norm, 9.50€/kg ale reilut 10%. Missä muualla maksaa samat lihat läheskään 9.50€/kg?????? Ps.atriaa
- Anonyymi
Oli cittarissa housutarjous suurella, siinä HOUSUN MERKKI ja -53 %, A4 paperissa oli runsaasti textiä.
Ostelin niitä. sitten olikin pienellä , koskee vain mallia 12293934.
Onneksi huomasin kassalla ja palautin kaikki housut. - Anonyymi
Keskon malli ruokaketjusta on kuluttajalle kallein vaihtoehto.
Tuottajakin jää nuolemaan näppejään.
Aikanaan yritin olla heillä töissäkin, mutta pelkkää alimiehitystä ja määräaikaisten sopimusten ketjuttamista.
Ei siis työntekijällekään kannattavaa.
Joku ihme siinä on, että K pysyy pystyssä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812526- 1882080
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771945Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221741Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311645- 1291623
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791245Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711215Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,681205Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801171