Ketkä julkkikset ajavat

Citroenilla?

Tiedättekö/oletteko nähneet julkkiksia Citroenin ratissa?

54

2330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkitystä?

      Mitä merkitystä asialla? Autohan ostetaan omaan käyttöön,ei sen takia että jokin"julkkis"ajaisi sillä.

      • millaiset

        julkkiset valitsevat autokseen sitikan.


    • julkkiksia

      Meidän paikkakunnalla tunnetuin Citroenilla ajaja on naisten vaatteisiin pukeutuva mies. Varsinaista valtakunnallisista julkkiksista ei ole tietoa.

    • piä

      Täällä meidän kylällä sitikalla ajaa suntio, viinakaupan myyjä taksi metsuri maanviljelijä työtön kauppias timpuri ja vielä joku lääkärikin.

      • valtakunnallisia

        julkisuuden henkilöitä vaan taviksia. Ketä kiinnostaa?


      • älyhoiäläjätä
        valtakunnallisia kirjoitti:

        julkisuuden henkilöitä vaan taviksia. Ketä kiinnostaa?

        tyhmiä kiinnostaa seiskapäivää lehtien juorut, ei muuta. ja aika monella julkiksllahan on erään merkin sponssaama auto, kuten esim misseillä, mitä sitten kolhivat kilvan, toinen perättäinen missä jo kolhi kulkineensa. Johtuuko sitten
        ajo-ominaisuuksista vai mistä, en tiedä, kun ei oikein jaksa kiinnostaa. Miten sinua niin paljon kiinnostaa nämä turhat julkkikset, oletko ehkä kateellinen näiulle, vai mikä niissä sinua kiinnostaa. Taidat tykätä niistä, Esim Ruusunen, vai mikä lie se oli, sekä se Kanervan suttura, vai kiinnostaako sinua sen puutarha, vai mikä?


      • tavista
        älyhoiäläjätä kirjoitti:

        tyhmiä kiinnostaa seiskapäivää lehtien juorut, ei muuta. ja aika monella julkiksllahan on erään merkin sponssaama auto, kuten esim misseillä, mitä sitten kolhivat kilvan, toinen perättäinen missä jo kolhi kulkineensa. Johtuuko sitten
        ajo-ominaisuuksista vai mistä, en tiedä, kun ei oikein jaksa kiinnostaa. Miten sinua niin paljon kiinnostaa nämä turhat julkkikset, oletko ehkä kateellinen näiulle, vai mikä niissä sinua kiinnostaa. Taidat tykätä niistä, Esim Ruusunen, vai mikä lie se oli, sekä se Kanervan suttura, vai kiinnostaako sinua sen puutarha, vai mikä?

        kiinnostaa minun toisen taviksen kiinnostus? Pidä vain huoli omista asioistasi.


    • Citikkamies henkeen ja vereen

      Ainakin persaukinen Weltto Virtanen on nähty citikan puikoissa. Siitä en tiedä oliko selvinpäin ;)

      • Anonyymi

        Citikkahan on huono auto, sillä ajaa useasti, köyhä, autosta mitään ymmärtämätön, varakas, koska sitikka on usein korjaamolla. Jos mallissa on ilmajouset, nekin hajoaa pian. Surkeita kapistuksiapitäis niiden myynti pitäisi lopettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Citikkahan on huono auto, sillä ajaa useasti, köyhä, autosta mitään ymmärtämätön, varakas, koska sitikka on usein korjaamolla. Jos mallissa on ilmajouset, nekin hajoaa pian. Surkeita kapistuksiapitäis niiden myynti pitäisi lopettaa

        Valitettavasti hydraulijousitetun Citikan myynti on loppunut. Minulla oli pari tuollaista, Xantia ja C5. Olivat mukavia ja kestäviä autoja. Ajelin molemmilla reilut 200.000 mittariin melkein perushuolloilla. Suurin ero näitä edeltäviin japseihin oli se, etteivät nämä ruostuneet. Niin, ja tietysti se, että Citikat olivat parempia ajaa. Nyt ajelen Bemarilla, joten olen taas sopeutunut tärisevään ja meluisampaan autoon.


    • ajelee

      C6:lla, ei Loeb vaan suomalainen. Ei taida ajaa enää rallia. Varakasta sukua.

    • Sitikkamiehiä

      ja Kotiteollisuus-yhtyeen basisti Janne Hongisto.

      • Pellejähän mekin ollaan vaan.

        Siis onko oikeita julkkiksia?


      • oli lueteltu
        Pellejähän mekin ollaan vaan. kirjoitti:

        Siis onko oikeita julkkiksia?

        jo. Pistetään muutama lisää: Sebastian Loeb, Daniel Sordo, Petter Solberg, Urmo Aava...


      • kun ne ajaa
        oli lueteltu kirjoitti:

        jo. Pistetään muutama lisää: Sebastian Loeb, Daniel Sordo, Petter Solberg, Urmo Aava...

        rahasta ja työkseen. Suomalaisia julkimoita vapaaehtoisesti sitikan ratissa...hmm... en ole nähnyt ketään.


      • merkilläsi?
        kun ne ajaa kirjoitti:

        rahasta ja työkseen. Suomalaisia julkimoita vapaaehtoisesti sitikan ratissa...hmm... en ole nähnyt ketään.

        Eivät ketkään julkimot vapaaehtoisesti. Sitikkaa ajavia oli tuolla lueteltu, et osaa kai lukea.


      • oli ketkä
        merkilläsi? kirjoitti:

        Eivät ketkään julkimot vapaaehtoisesti. Sitikkaa ajavia oli tuolla lueteltu, et osaa kai lukea.

        julkimot ajavat sitikalla? Ei sotketa nyt muita automerkkejä tähän.


      • joo ja sitten
        kun ne ajaa kirjoitti:

        rahasta ja työkseen. Suomalaisia julkimoita vapaaehtoisesti sitikan ratissa...hmm... en ole nähnyt ketään.

        tien varressa kyttäämässä, jos joku julkkis sattuisi ajamaan sinun ohitsesi ciroenilla. Keksi joku parempi harrastus. Taidat olla oikea julkkis bongari, oletko jo saanut monen julkkis naisen pikkuhousut kun olet niin kiinnostunut niistä julkkiksista. Mutta melkein kaikki julkiksethan on tunnetusti tyhjäpäitä kuten sinäkin, eikä muuta.


      • kun et
        joo ja sitten kirjoitti:

        tien varressa kyttäämässä, jos joku julkkis sattuisi ajamaan sinun ohitsesi ciroenilla. Keksi joku parempi harrastus. Taidat olla oikea julkkis bongari, oletko jo saanut monen julkkis naisen pikkuhousut kun olet niin kiinnostunut niistä julkkiksista. Mutta melkein kaikki julkiksethan on tunnetusti tyhjäpäitä kuten sinäkin, eikä muuta.

        tiedä ketään julkkista joka suostuu julkisesti ajamaan Citroenilla :) Harmittaahan se sitikkafania kun ei laaduton merkki kelpaa julkkiksille vaan MB, BMW ja Audi joista löytyy laatua ja imagoa.


      • lueteltu jo
        kun et kirjoitti:

        tiedä ketään julkkista joka suostuu julkisesti ajamaan Citroenilla :) Harmittaahan se sitikkafania kun ei laaduton merkki kelpaa julkkiksille vaan MB, BMW ja Audi joista löytyy laatua ja imagoa.

        julkkiksia, etkö osaa lukea. BMW:llä eikä Audilla ajaa yksikään julkkis.


      • kovin
        lueteltu jo kirjoitti:

        julkkiksia, etkö osaa lukea. BMW:llä eikä Audilla ajaa yksikään julkkis.

        vähäistä. Ei saatu juuri mitään irti. BMW ja MB on laatua.


      • ei ole
        kovin kirjoitti:

        vähäistä. Ei saatu juuri mitään irti. BMW ja MB on laatua.

        mitään laatua, tai MB:ssä on, BMW:ssä ei ole.


      • joopa joo
        kun et kirjoitti:

        tiedä ketään julkkista joka suostuu julkisesti ajamaan Citroenilla :) Harmittaahan se sitikkafania kun ei laaduton merkki kelpaa julkkiksille vaan MB, BMW ja Audi joista löytyy laatua ja imagoa.

        voi v,,ttu että voi ihmisellä viirata päässä pahemmin kun uskoinkaan, mitä vitun väliä sillä on millä muut ajaa, vai onko se sinulle niin tärkeätä tietää millä kukin ajaa. Minua ei todellakaan kiinnosta millä joku julkihomo ajelee. Saatkos sinä siitä kovatkin vibat, ja käyt kuolaamassa jonkun julkkiksen tuulilasin kun näet sen ajavan jollain automerkillä. Taitaa olla aika suppea sinun elämä jos ei elämälläsi ole muuta tekemistä. eikä muuten kaikki julkkikset aja sinun kuolaamallasi automerkillä. Itse olen ajanut sellaisella mersulla ja istunut kyydissä, mitä et luultavasti ole nähnyt kun kuvissa. Eikä se tuonut minulle mitään ihme elämyksiä, ja miksi olisi, auto kun auto. Eikä täällä suomen kokoisessa käpykylässä ole kovin montaa Rollsroysea minkä kyydissä olen istunut. Kyllä siinä rinnalla kalpenee kuule sun audi, sekä bemari. Muuten voin kertoa että broidi on firmassa töissä missä näitä sinun imagon kohottajiasi korjataan päivittäin sekä myydään. Kuulema onneksi pääsivät äskettäin bemarista eroon, eli huolto saatiin siirrettyä toiselle pajalle. On niillä vielä kuuden eri merkin edustus, sekä huolto. Muuten siitä laadusta en ole niin varma, mitä ovat huollossa kertoneet. Sanovat vain että kyllä niissä vikoja riittää yhtälailla kun muissakin merkeissä. samoin asikakkaina on Vähän varakkaampia kun nämä sinun ylistämäsi julkihomot, vai kuulutko sinäkin samaan seurakuntaan. muuten minkä tason julkkiksia sinä oikein etsit, Sillapäätäkö vai muita tuhkaluukun nuohoajia? Jos sinua ne kiinnostaa, niin siitä vain ei minua ainakaan häiritse. Mutta herra on hyvä vaan jos siellä on sinullekin yksi luukku vapaana. Terve menoa. Sinua taitaa kiinnostaa nämä BB talon sekä
        7-päivää lehden julkkikset. Taidat olla itsekkin vähän julkisuudenkipeä, mutta ei sinun naamaa sinne huolita kuitenkaan. Harmittaako?


      • jos mikä
        ei ole kirjoitti:

        mitään laatua, tai MB:ssä on, BMW:ssä ei ole.

        on nimenomaan ajajan auto. Mersu sitten enempi papoille.


      • henkeä
        joopa joo kirjoitti:

        voi v,,ttu että voi ihmisellä viirata päässä pahemmin kun uskoinkaan, mitä vitun väliä sillä on millä muut ajaa, vai onko se sinulle niin tärkeätä tietää millä kukin ajaa. Minua ei todellakaan kiinnosta millä joku julkihomo ajelee. Saatkos sinä siitä kovatkin vibat, ja käyt kuolaamassa jonkun julkkiksen tuulilasin kun näet sen ajavan jollain automerkillä. Taitaa olla aika suppea sinun elämä jos ei elämälläsi ole muuta tekemistä. eikä muuten kaikki julkkikset aja sinun kuolaamallasi automerkillä. Itse olen ajanut sellaisella mersulla ja istunut kyydissä, mitä et luultavasti ole nähnyt kun kuvissa. Eikä se tuonut minulle mitään ihme elämyksiä, ja miksi olisi, auto kun auto. Eikä täällä suomen kokoisessa käpykylässä ole kovin montaa Rollsroysea minkä kyydissä olen istunut. Kyllä siinä rinnalla kalpenee kuule sun audi, sekä bemari. Muuten voin kertoa että broidi on firmassa töissä missä näitä sinun imagon kohottajiasi korjataan päivittäin sekä myydään. Kuulema onneksi pääsivät äskettäin bemarista eroon, eli huolto saatiin siirrettyä toiselle pajalle. On niillä vielä kuuden eri merkin edustus, sekä huolto. Muuten siitä laadusta en ole niin varma, mitä ovat huollossa kertoneet. Sanovat vain että kyllä niissä vikoja riittää yhtälailla kun muissakin merkeissä. samoin asikakkaina on Vähän varakkaampia kun nämä sinun ylistämäsi julkihomot, vai kuulutko sinäkin samaan seurakuntaan. muuten minkä tason julkkiksia sinä oikein etsit, Sillapäätäkö vai muita tuhkaluukun nuohoajia? Jos sinua ne kiinnostaa, niin siitä vain ei minua ainakaan häiritse. Mutta herra on hyvä vaan jos siellä on sinullekin yksi luukku vapaana. Terve menoa. Sinua taitaa kiinnostaa nämä BB talon sekä
        7-päivää lehden julkkikset. Taidat olla itsekkin vähän julkisuudenkipeä, mutta ei sinun naamaa sinne huolita kuitenkaan. Harmittaako?

        ja vaihda lääkitystä teinixpoju. Joskus kun täytät 18 niin saat sitten sen auton jos isi antaa rahat.


      • jaa niinkö?
        henkeä kirjoitti:

        ja vaihda lääkitystä teinixpoju. Joskus kun täytät 18 niin saat sitten sen auton jos isi antaa rahat.

        kuule alkaa mittarissa kohta 50v häämöttää, että mene sinä teini kuule sinne koulun penkille vielä vähäksi aikaa.


      • ja todella
        jaa niinkö? kirjoitti:

        kuule alkaa mittarissa kohta 50v häämöttää, että mene sinä teini kuule sinne koulun penkille vielä vähäksi aikaa.

        pahasti :))


      • edellinen
        ja todella kirjoitti:

        pahasti :))

        vielä pahemmin arvasit väärin. Juuri kävin lääkärin tarkastuksessa ajokortin ikätarkstuksessa, että laske siitä.


      • tuli
        edellinen kirjoitti:

        vielä pahemmin arvasit väärin. Juuri kävin lääkärin tarkastuksessa ajokortin ikätarkstuksessa, että laske siitä.

        tasapeli joten paljon porua vähän villoja.


    • Tosi julkkis

      .. Ranskan presidentti. Minun C5 on tangokuningattaren entinen. Myös minun kansakoulun opettaja 60-luvulta ajelee rättärillä. Auto on 40 vuotias ja mies 90.James Bond ajoi myös rättärillä.
      Yleensäkin citikalla ajavat ovat sivistyneitä henkilöitä. Ainoa sivistymättömyyden muoto heillä on se, että kirjoittavat joskus tälle palstalle. Mutta onhan tännekkin saatava jotakin tasoa.

      • sielun

        sivistys ilmenee noin niinkuin käytännössä?


      • niinku
        sielun kirjoitti:

        sivistys ilmenee noin niinkuin käytännössä?

        ettei roiku täällä päivät pitkät, kuten sinä sivistymätön. Siinä se mittari on, vai etkö ymmärtänyt.


      • se juuri
        niinku kirjoitti:

        ettei roiku täällä päivät pitkät, kuten sinä sivistymätön. Siinä se mittari on, vai etkö ymmärtänyt.

        sinulle kuuluu? Roikuthan itsekin joten pata kattilaa soimaa.


      • ja yritä jo
        se juuri kirjoitti:

        sinulle kuuluu? Roikuthan itsekin joten pata kattilaa soimaa.

        ymmärtää, että omaa palstaa kiinnostaa lukea.


      • oikeudella
        ja yritä jo kirjoitti:

        ymmärtää, että omaa palstaa kiinnostaa lukea.

        sinä määrittelet kuka minä olen? Puhu vaan omasta puolestasi.


      • sitruunainennainen
        oikeudella kirjoitti:

        sinä määrittelet kuka minä olen? Puhu vaan omasta puolestasi.

        Millähän oikeudella täällä muutenkaan kirjoitellaan typeriä provoviestejä ja kettuillaan milloin Citikoista, milloin niiden käyttäjistä ja omistajista. Ei tähän nyt oikeutta kannata sekoittaa, ja jos sekoitetaan, niin citroenisteilla on silloin oikeus kysyä, millä oikeudella kaiken maailman provot ja trollit lähettävät tänne p-juttujaan. Ihan samalla oikeudella tuon viestin kirjoittaja on toiminut kuin kaikki provoilijat, jotka tänne kirjoittavat milloin mitäkin asiattomuuksia!


      • Tää on totuus
        oikeudella kirjoitti:

        sinä määrittelet kuka minä olen? Puhu vaan omasta puolestasi.

        mikä erottaa minut apinasta?







        Se on tämä nettiyhteys minun ja sinun väisessä matkassa!


      • moni'
        sitruunainennainen kirjoitti:

        Millähän oikeudella täällä muutenkaan kirjoitellaan typeriä provoviestejä ja kettuillaan milloin Citikoista, milloin niiden käyttäjistä ja omistajista. Ei tähän nyt oikeutta kannata sekoittaa, ja jos sekoitetaan, niin citroenisteilla on silloin oikeus kysyä, millä oikeudella kaiken maailman provot ja trollit lähettävät tänne p-juttujaan. Ihan samalla oikeudella tuon viestin kirjoittaja on toiminut kuin kaikki provoilijat, jotka tänne kirjoittavat milloin mitäkin asiattomuuksia!

        tiedä vastausta muuta kuin sen että "Elämä on".


      • ei erota
        Tää on totuus kirjoitti:

        mikä erottaa minut apinasta?







        Se on tämä nettiyhteys minun ja sinun väisessä matkassa!

        apinasta kuin 5% ero geeneissä tarkemmin sanottuna simpanssin ja ihmisen.


      • edellinen
        ei erota kirjoitti:

        apinasta kuin 5% ero geeneissä tarkemmin sanottuna simpanssin ja ihmisen.

        on varmaan näössäsi jotain pahasti pielessä. Oletko muuten varma ettet ole mennyt naimisiin tai seurustele 100% simpanssin kanssa, jos et eroa vielä huomannut. Mutta sinussa näkyy se apina aika selvästi, kirjoituksistasi päätellen, jos olit tämän jutun aloittaja.


      • tietävän
        edellinen kirjoitti:

        on varmaan näössäsi jotain pahasti pielessä. Oletko muuten varma ettet ole mennyt naimisiin tai seurustele 100% simpanssin kanssa, jos et eroa vielä huomannut. Mutta sinussa näkyy se apina aika selvästi, kirjoituksistasi päätellen, jos olit tämän jutun aloittaja.

        senkin mutta nytpä kyllä erehdyit besserwisser luuseri. Mutta jatka vain samaan tapaan alatyylistä käytöstäsi. Se on vain merkki siitä että hermo ei kestä ja jolta hermo pettää häviää häviää taistelun kuten hyvin tiedetään.


      • edellinen
        tietävän kirjoitti:

        senkin mutta nytpä kyllä erehdyit besserwisser luuseri. Mutta jatka vain samaan tapaan alatyylistä käytöstäsi. Se on vain merkki siitä että hermo ei kestä ja jolta hermo pettää häviää häviää taistelun kuten hyvin tiedetään.

        sinä jo alkanut taistelemaan jonkun kanssa? Katsos kun en ole vielä edes huomannut minkään taistelun alkaneen. Mutta voisitko perustella tarkemmin, kun taistelun olet sitten aloittanut, ja kenen kanssa? Suinulla ne hermot näkyi palavan. Missä oli muuten alatyylin juttuja?
        Heh heh, besserwisser luuseri. Satuiko pahasti?
        Sinuun osuu tämä sanonta hyvn. Kun järki loppuu, niin työkalut suurenee! HEH HEH Sinä taistelija. Salli mun nauraa taistelijalle.


      • päätellen
        edellinen kirjoitti:

        sinä jo alkanut taistelemaan jonkun kanssa? Katsos kun en ole vielä edes huomannut minkään taistelun alkaneen. Mutta voisitko perustella tarkemmin, kun taistelun olet sitten aloittanut, ja kenen kanssa? Suinulla ne hermot näkyi palavan. Missä oli muuten alatyylin juttuja?
        Heh heh, besserwisser luuseri. Satuiko pahasti?
        Sinuun osuu tämä sanonta hyvn. Kun järki loppuu, niin työkalut suurenee! HEH HEH Sinä taistelija. Salli mun nauraa taistelijalle.

        olet kovin lapsekas joten en viitsi tuhlata aikaani sinunlaisiisi. Kun kasvat niin ymmärrät miksi. Ja toisekseen mulla on niin paksu nahka että juttusi vain naurattavat :)))


      • olevan
        päätellen kirjoitti:

        olet kovin lapsekas joten en viitsi tuhlata aikaani sinunlaisiisi. Kun kasvat niin ymmärrät miksi. Ja toisekseen mulla on niin paksu nahka että juttusi vain naurattavat :)))

        kunhan tulet tähään ikään niin ymmärrät jotain.


      • moikka1
        olevan kirjoitti:

        kunhan tulet tähään ikään niin ymmärrät jotain.

        Onko 4-vuotiaat oppineet kirjoittelemaan sivustoille.Tyyli vähän viittaa siihen:minun auto on hienompi kuin sinun minulla on isompi kuin sinulla jne jne.....
        voi poikaraasuja sanon minä.Viestiketjujen loppupäässä poikkeuksetta haistatellaan ja uhotaan.Onneksi bittiavaruuteen törkyä mahtuu.Olisipa ulkoavaruuden hemmoilla ihmettelemistä kun avaisivat näitä viestejä joskus 1000 v päästä.


    • typerämpää

      keskustelun aihetta olemassa?

      • typerämpää

        mutta pikkulasta kiinnostaa julkkikset.


    • historian tuntija

      ei ainkaan ajanut eikä korjannut citikkaa.

    • tämä mies on

      ajanut monellakin Citroenilla

      Sir Thomas Sean Connery

    • mutta C6 Citroenin

      takapenkillä, on omat kuskit oisko ne jotain rahamiehiä.

    • p.aukinen

      Johanna Tukiainen ja BB:n Niko!

      • ihmeessä

        keitä nämä ovat, en tunne. Lienevät suuriakin julkkiksia, heh heh


    • tojon ratissa

      on nähty joskus, vai kuka se oli tojon ratissa

    • Anonyymi

      Vannoutuneita Citroen kuskeja olivat mm Esa Pakarinen joka suunnitteli
      taiteilijanimensäkin muuttamista Ceveriksi.
      Ohjaaja Ralf Lombacka, Ministeri/Maaherra, Kalevi Kivistö.
      Ruotsin kruununprinssi (oliko se nyt)Bertil.
      Laulaja Patricia Kaas.

      Nämä nyt tulivat tuossa ensiksi mieleen.
      Ja tietenkin ajan ja tulen ajamaan itse citikalla, elleivät nyt pilaa merkkiä
      enempää yhteistyöllä BMW;n kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe