RAAMATUN SANATOTEUTUU

kuulija

Viimeisinä aikoina,raamatusn sana toteutuu,siitä laista ei katoa pieninkään piirto.
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

20

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omin sanoin kertoa viestin sisällön?

      Tämä siksi, että jakeita lainataan ympäripyöreänä, ymmärtämättä tuon'taivaallista.

      Ei henkilökohtaista, yleinen ilmiö.

      • Se on

        jo selvästi sanottu.


      • ottoalli
        Se on kirjoitti:

        jo selvästi sanottu.

        kyllä se ihan hyvä välillä pyytää selvennystä.Ei nää jutut aina mee jakeloon.
        Siis, jäämme mielenkiinnolla odottamaan.


      • kuulija

        Edellisessä jakeet ovat raamatunsanasta,joita jeesus tarakoitaan vaikka kaikki muut maailmassa katoaa viisauskin lakkaa tieto käy turhaksi,niin raamatun sanassa, olevasta laista ei häviä pieninkään piirto. Jos jolla ei ole ýmmärrystä anokoon sitä.
        Jotka eivät ole perehtyneet raamatun sanomaan eivä kyllä ymmärrä,se ei ole romaanikirja luoeta kuten romaania,se on jumalan ilmoittama sana.


      • alibaba
        kuulija kirjoitti:

        Edellisessä jakeet ovat raamatunsanasta,joita jeesus tarakoitaan vaikka kaikki muut maailmassa katoaa viisauskin lakkaa tieto käy turhaksi,niin raamatun sanassa, olevasta laista ei häviä pieninkään piirto. Jos jolla ei ole ýmmärrystä anokoon sitä.
        Jotka eivät ole perehtyneet raamatun sanomaan eivä kyllä ymmärrä,se ei ole romaanikirja luoeta kuten romaania,se on jumalan ilmoittama sana.

        koraani? Mistä tiedetään kumpi on oikeassa?
        Kumpi se nyt on vahvempi Allah vai Jumala?


      • kuulija
        alibaba kirjoitti:

        koraani? Mistä tiedetään kumpi on oikeassa?
        Kumpi se nyt on vahvempi Allah vai Jumala?

        Jumala on ollut enne aikojen alkua,joka on tehnyt kaiken.Ihminen on viimeisin joka on luotu tänne.
        Ihmisen tekemä jumala on kuollut,ei tuo elämää mihinkään,se häviää jumalan henkäysellä.


      • Aritta
        kuulija kirjoitti:

        Edellisessä jakeet ovat raamatunsanasta,joita jeesus tarakoitaan vaikka kaikki muut maailmassa katoaa viisauskin lakkaa tieto käy turhaksi,niin raamatun sanassa, olevasta laista ei häviä pieninkään piirto. Jos jolla ei ole ýmmärrystä anokoon sitä.
        Jotka eivät ole perehtyneet raamatun sanomaan eivä kyllä ymmärrä,se ei ole romaanikirja luoeta kuten romaania,se on jumalan ilmoittama sana.

        Se on ihan tosi koska mihinkä ne häipyisivät. Eri asia sitten mitä näillä lailla tarkoitetaan. Uskovaisten tulkinta raamatusta kun on niin perin juurin ahdasmielista ja sanatarkkaa.

        Nämä lait joista siis puhutaan raamatussa ovat samat kuin kosmiset lait, esim vetovoimalaki.


      • Aritta
        kuulija kirjoitti:

        Jumala on ollut enne aikojen alkua,joka on tehnyt kaiken.Ihminen on viimeisin joka on luotu tänne.
        Ihmisen tekemä jumala on kuollut,ei tuo elämää mihinkään,se häviää jumalan henkäysellä.

        on aina ollut ja tulee aina olemaan koska olemme Jumalan Hengestä lähtöisin.

        Allah on myös Jumala.


      • testaa kirjoitukset!
        alibaba kirjoitti:

        koraani? Mistä tiedetään kumpi on oikeassa?
        Kumpi se nyt on vahvempi Allah vai Jumala?

        se vatii paljon lukemista ja ajatustyota ja verailemista.
        Kun sen opit, hylkaat koraanin ensimmaisesta lauseesta!


      • linkki.

        Minulle on konkreettiseti tullut nyt tämä tieto että tieto katoaa, siinä mielessä kun äitini on yli 80 v, ja ollut kova kutomaan, ja nyt pyörittelee vain käsissään peittoaan,

        ja kun kysyy että mitä oot nyt kutonut, puhuu kyllä että on kaikki kutonut.
        Mutta totuus on kun yritimme kutoa, ei onnistunut mitkään, siis tieto on katoavaa.


      • alibaba
        testaa kirjoitukset! kirjoitti:

        se vatii paljon lukemista ja ajatustyota ja verailemista.
        Kun sen opit, hylkaat koraanin ensimmaisesta lauseesta!

        että molemmat ovat harhaoppeja.
        Universum on jumalani, se ilmenee kaikkialla.


    • Joo-ooo

      Se voi ehkä toteutua, mutta sinun oikeinkirjoitustaito ei ainakaan.

      • kuulija

        Toteutuu kaikesta huolimatta,vaikka kirjoittaisi kuinka väärin tahansa.


    • alkuperäisestä..

      ...sama vastaava: "en minä teille rauhaa,vaan eripuraisuutta"...kilinvitun liipasin.vai kumpi on nopeampi kuin jänis"?....

      • ja pitää kuin.......

        Kuten huomaat niin Jeesus oli aivan oikeassa, myös tällä palstalla toteutuu eripuraisuus melkein joka viestissä.


    • Runoilijat ovat pelastusven...

      Suuret uskonnot ovat laivoja
      Runoilijat pelastusveneitä
      Kaikki terveet ihmiset ovat hypänneet yli laidan.
      – Hafiz

      • ottoalli

        johon kristityiksi tulleet otetaan talteen. Jeesus sanoo: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita,
        ( siis omasta mielestään vanhurskaita), vaan syntisiä parannukseen".

        Pelastusveneitä ei tarvita. Arkki on uppoamaton.

        Suurten uskontojen laivoista pitääkin jokikisen täyspäisen hypätä yli laidan, sillä ne kaikki uppoavat.


    • "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan."

      Aivan, jatko puuttuu. Miksi jätit sen pois?

      Jeesus ei tullut kumoamaan lakia eikä profeettoja vaan täytämään lain, eli asettamaan rakkauden lain edelle.!

      Esim. jälleensyntymistä Jeesus ei ole kumonnut. Sehän kuului ja kuulu yhä edelleen
      juutalaisuuteen ja Jeesus oli juutalainen.

      Synnymme uudellen maan päälle korjaamaan virheitämmee ja näin kehittymään rakkaudessa.

      • löpinää.........

        "Synnymme uudellen maan päälle korjaamaan virheitämmee ja näin kehittymään rakkaudessa."

        Mistäs tuo väitteesi löytyy Raamatusta? Ei mistään, tiedät sen.

        Lopeta pelleilysi ja kasva aikuiseksi.


      • perustelu

        "Esim. jälleensyntymistä Jeesus ei ole kumonnut. Sehän kuului ja kuuluu yhä edelleen juutalaisuuteen ja Jeesus oli juutalainen."

        Jos joku asia kuuluu juutalaisuuteen, ei se tarkoita että se olisi totta ja Raamatun mukaista. Juutalaisilla on valtava määrä perinnäissääntöjä eli ihmisten keksimiä sääntöjä, joista Jeesuskin heitä läksytti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe