meiäkaskose sai nimen eile mitääristijäisiä ei pidetty ko ei kuuluta kirkoon nimet o nico weeti j a maija-charlotta jessica vatanen
kiitos kumeilejakahvikeittäjile!!!!!!!!!!!!
Meidän kaksoset..
5
2264
Vastaukset
- abcddsdsdsdsds
Voi hanuri- eikö nykyajan nuoret osaa EDES oikeinkirjoitusta, tuosta sotkusta on hyvin vaikeaa saada selville..jseiiejfjoifjjkjkkaiaai
- Äitee_85
Sillä eioo mitää v äliä miten kirjottaa Jos et saa selvää ni oot varmaa joku lukihäiriöoine voisit lopetta se n valituksen toisten kirjottaamisesta tosi inhottavaa et ko joku haluu vaa kertoo täälä lastesa nimetni joku tulee tollee iha asiattomast valittamaa eitäs mitää työhakemusta kumminkaa kirjottamas olla!!!!!!!!!!
PS: Löysin kirjoituksestasi viisi kirjoitusvirhettä, joten voisit opetella sen peräänkuuluttamasi kirjoitustaidon itse ennen kuin alat huomautella muille. - riittää
Äitee_85 kirjoitti:
Sillä eioo mitää v äliä miten kirjottaa Jos et saa selvää ni oot varmaa joku lukihäiriöoine voisit lopetta se n valituksen toisten kirjottaamisesta tosi inhottavaa et ko joku haluu vaa kertoo täälä lastesa nimetni joku tulee tollee iha asiattomast valittamaa eitäs mitää työhakemusta kumminkaa kirjottamas olla!!!!!!!!!!
PS: Löysin kirjoituksestasi viisi kirjoitusvirhettä, joten voisit opetella sen peräänkuuluttamasi kirjoitustaidon itse ennen kuin alat huomautella muille.mussuttajia!!ihania nimiä..meillä myös jessica löytyy tyttären toisena nimenä
- joo.....
Äitee_85 kirjoitti:
PS: Löysin kirjoituksestasi viisi kirjoitusvirhettä, joten voisit opetella sen peräänkuuluttamasi kirjoitustaidon itse ennen kuin alat huomautella muille.Missähän ne virheet muka ovat? Kaksosten äiti on toivottavasti vain nukkejen äiti. Sivistys ja kirjoitustaito ovat niin nollassa, ettei tuolla kapasiteetilla hoideta oikeita lapsia.
- alkoton
Tais olla hyvinkin kosteat bileet mammalla... Tuliko vedettyä yhdellä vai peräti kahdella kädellä? Ja olikos se kahvin vai sahdinkeittäjä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403586- 743363
- 1123010
- 1452727
- 1582144
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201988Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281866- 401609
- 621193
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261095