Vieraissa käyviä ukkomiehiä.
Onko kaikki Reserviläiset
8
1177
Vastaukset
- Alik. Hyvönen
"Reservin harjoituksiin lähtö" tarjoaa hyvän tekosyyn lähteä aina silloin tällöin tuulettumaan..."
Onko ukkosi väittänyt harjoituksia olevan jo kerran viikossa? - PaGteeri
En ole kuullut ainakaan harjoituksissa tapahtuneen mokomaa.
Eri asia on jos miehesi sanoo lähtevänsä harjoituksiin mutta ei ilmestykkään paikalle.
Harjoitusaikataulut saat tietoosi www.mpkry.fi
Kyllä meistä suurin osa on huolehtivia perheenisiä.
Kesän odottelua! Oikein horiset kyyhkystesi keskellä.
- miksi kaikilla
reserviläisillä on tarve käydä vieraissa??
- gwandy
Onko kaikki autokauppiaat huijareita, poliisit sikoja, poliitikot oman edun tavoittelijoita?
- kyllä
kyllä
- Jombe
Asiaahan voi pohtia monelta kantilta... Reserviläisyys tuskin on koskaan pettämisen syy... Mutta varmaankin lähes kaikki ukkomiehet ovat reserviläisiä.... Ja yleensähän ukkomies käy vieraissa, jos käy. Mutta lähestulkoon aina naisen kanssa, jotka kuitenkin harvoin ovat reserviläisiä... Itse olen resrviläinen ja ukkomies, mutta en ole koskaan käynyt vieraissa, enkä edes suunnitellut käyväni...mutta jos käyn, niin todennäköisesti en tee sitä reserviläisen kanssa, joten 50/50...
- trjg
Äläs nyt yleistä jos ukkos käy vieraissa räkäpäillä ampumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984