Kokemuksia MP-Asun nahkapuvuista?

B.Emari

Tarkoitsu on siirtyä takaisn nahkakantaan. ONko jollakin perskohtaisia kokemuksia MP-Asun mittanahkapuvuista. Jos on, niin olkaa hyvä ja valaiskaa!?

11

1889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen käyttäjä

Itselläni on ollut MP-asun nahkapuku viidettä/neljättä vuotta. Tyytyväinen olen ollut. Jopa kerran 80 vauhdissa asfaltille lipannut, jolloin uusin pukuni. Itse säilyin ehjänä, mustelmia lukuunottamatta. Lisäpanssari mulla tosin oli takin alla. Mielestäni tuotekehittely toimii ja asu on suomalaiseen mittaan sopiva. Tämä tietenkin rakennekysymys. Uskoisin ettei mittatilauspuku ainakaan huonompi ole kuin sarjaversio.

• Jorma Seiväs

kokeilin persettä yhdeltä naaraalta. Tiukka oli tavara ja tunsin itseni valaistuneeksi. Amen.

• B.Emari

HD-miehelle? - vai oletko peräti sama per(ver)soona? Jos nyt ylipäätään luit tarkkaan, en suinkaan kysellyt kenenkään perseen tiukkuutta. Vaan puvun sopivuutta noin niinkuin ylöjään. Toisaalta, mikäs sen somempaa kuin päärynän muotoinen naaraan takalisto nahkapuvussa!

Tuota valaistumista en kyllä ymmärtänyt ollenkaan, ellet sitten ole peräkamarin mopopoika?

• vanha pappa

On tehnyt asuja jo kymmeniä vuosia.
      Jos laatu olisi kovin huono niin eipä niitä enää tehtäisi.
      Ainakin minä suosittelen.

• mafiooso..

muuten NÄMÄ NAHKAKUTEET LAPSITYÖVOIMALLA siksi en osta näitä kuteita vaikka hyviä ne varmaan ovat, siis osta ALPINESTARS!

• tehdään

tunnetusti orjatyövoimalla joten ompele itse asusteesi.

• Uudessa Allrightin

kuvastossa on hyvää schaissea MP-asun nahkapuvuista. Sarjakuvana.

• ASU-MP

MP-asun nahkapuvut todella ok!Esimerkiksi poliisien prätkänahkahaalarit tekee MP-asu!Jos teet mittatilaustyönä niin sitten saat juuri sellaisen kuin haluat.

Itsselläni ollut MP-asun mittatilaus nahkahaalari 5 vuotta ja edelleen kuin uusi.Kannattaa valita paksua nahkaa eikä mitään kangashörhelöitä sekaan.

Nykyään ei voi sanoa Dainesen,Alpinen ym. nahkahaalereista paljoakaan hyvää.Nahkahaalareihin iskekään kaiken maailman kangashörhelöitä ja on muka niin niin erikoiskangasta että vallan sekä nahka todella ohutta Made In China nahkaa.Kunnon prätkänahkahaalarin saa vain teettämällä.Eli siitä vaan teettämään kunnon prätkänahkahaalari:paksu ja tarpeeksi tiukka.

Mutta toki aivan sama jos joku käyttää kangaspukua tai ajelkoot vaikka alasti...kuin myös ihan sama jos joku ei edes harrasta moottoripyöräilyä.

•    

Helpottiko?

• B.Emari

MP-Asu ei enää teekään mittatilausnahkapukuja. Eikä varsinaisia nahkapukujakaan. Takki-housu -yhdistelmiä numerokoisina kylläkin.

Voi tahna!

• Ihan
        B.Emari kirjoitti:

MP-Asu ei enää teekään mittatilausnahkapukuja. Eikä varsinaisia nahkapukujakaan. Takki-housu -yhdistelmiä numerokoisina kylläkin.

Voi tahna!

Siitä että niitä on niin vaikea lähteä Taivanille ,tai Malesiaan sovittamaan. Kaikki moottoripyöräasut teetetään nykyään vinkuintiassa,ja useimmat ikävä kyllä lapsityövoimalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7950
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      1999
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1881
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      1644
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1386
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1242
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe