kuka on taman maailman valtias?

muslimit sanoo etta maa on...

ja etta he hallitsivat maailmaa alun perin, ja siksi haluavat sen takaisin..

Kun adam tuli maahan, niin kukas taalla oli?
Kuka houkutteli adamin syomaan hyvan ja pahantiedon puusta?

tammi entisena saarnamiehena pitaisi tietaa.
Muslimina hanen pitaisi myos tietaa milloin islamistit tulivat maahan. Kun minakin tiedan.

Islamistit tulivat maahan 700 vuotta ennen adamia! Heidan piti olla lapsenkaitsijoita adamille.

Muslimit: korjatkaa tama tieto!
-tiedatte vastuun ja rangaistuksen eksyttamisesta! -ja palkkion totta puhumisesta!

6

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkökulmasta

mailmaa aina hallitsee HERRA.

• tässä ja muitakin

• lisaa shiiosta

• lähellä ja lähellä
        lisaa shiiosta kirjoitti:

http://www.laverdaduniversal.org/shiiat.html

Eikols nama olekikn shiioja?

Jopa Torahissakin on maininta shiioista;
        1 kun. 18luku ja jae 28 erikoisesti.
        TaMAKIN PALJASTAA SELVASTI ETTA ISLAM EI OLE OIKEA USKONTO!
        Eika Elia ollut ilamin porofeetta!

.öå.öå
        ,lp
        mko

Rauha teille,

Jos TVssä näytetään, että joku kristitty on varastamassa tavaraa, niin onko Jeesus ( RA,SAAS ) käskenyt tätä varastamaan? Vastaus on ei!

Jos TVssä näytetään, että joku juutalainen on tappamassa toista ihmistä, niin onko Mooses ( RA,SAAS ) käskenyt tätä tekemään näin? Vastaus on ei!

Olisin erittäin kiitollinen, jos joku toisi minulle Shiiaoppineiden fatwan, jossa sanotaan, että tämänkaltaiset asiat ovat hyväksyttäviä (tällaista fatwaa ette tule ikinä löytämään mistään!).

Kuinka alas voidaan vajota, että ihmisten teot laitetaan uskonnon piikkiin, eli toistan, jos joku kristitty varastaa, niin onko Jeesus ( RA,SAAS ) käskenyt tätä varastamaan (jne)?

Historian mukaan, kun Mooses meni palvomaan Jumalaa ja kun hän tuli takaisin, hän huomasi, että jotkut juutalaiset palvoivat vasaa Jumalan sijasta. Käskikö muka Mooses (RA,SAAS ) ihmisiä palvomaan vasaa?

Sheikh

http://suomenshiiamuslimit.us/phpBB2/viewtopic.php?t=5263

• tappaa tai varastaa?
        lähellä ja lähellä kirjoitti:

.öå.öå
        ,lp
        mko

Rauha teille,

Jos TVssä näytetään, että joku kristitty on varastamassa tavaraa, niin onko Jeesus ( RA,SAAS ) käskenyt tätä varastamaan? Vastaus on ei!

Jos TVssä näytetään, että joku juutalainen on tappamassa toista ihmistä, niin onko Mooses ( RA,SAAS ) käskenyt tätä tekemään näin? Vastaus on ei!

Olisin erittäin kiitollinen, jos joku toisi minulle Shiiaoppineiden fatwan, jossa sanotaan, että tämänkaltaiset asiat ovat hyväksyttäviä (tällaista fatwaa ette tule ikinä löytämään mistään!).

Kuinka alas voidaan vajota, että ihmisten teot laitetaan uskonnon piikkiin, eli toistan, jos joku kristitty varastaa, niin onko Jeesus ( RA,SAAS ) käskenyt tätä varastamaan (jne)?

Historian mukaan, kun Mooses meni palvomaan Jumalaa ja kun hän tuli takaisin, hän huomasi, että jotkut juutalaiset palvoivat vasaa Jumalan sijasta. Käskikö muka Mooses (RA,SAAS ) ihmisiä palvomaan vasaa?

Sheikh

http://suomenshiiamuslimit.us/phpBB2/viewtopic.php?t=5263

kun todistettavasti he tekevat sita eniten!
        Oletko rassisti?

• pelkkä p

Tammihan on maanpetturi ja valehtelija jo ennestään... puolueloikkari ja uskonpetturi, tunnustuksellinen ateisti kaiken lisäksi...
      Joten ei vaikuta hyvälle.

Huomaa että KURAANISSA SAATANA ON PARATIISIN HERRA. saatanalla on oikeus karkoittaa ihmiset paratiisista.
      Raamatussa sen tekee Jumala.
      Koska mulimit ovat suurimallata osaltaan oppimattomia ja heiltä kielletään Raamatuin luku- he eivät huomaa että allah edustaa Raamatun saatanaa (valehtelija, harhaanjohtaja, vallantavoittelija)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2425
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe