Vartoin viime kesänä muutaman omenapuun, jotka lähtivät hyvin kasvamaan.
Annoin vartoksille kukkien kastelulannoitetta, mutta mielestäni kyseisissä lannoitteissa on liikaa typpeä omenapuiden taimille.
Tänä keväänä olisi tarkoitus vartta taas omenapuita. Kokeilen ehkä myös päärynöillä ja luumuilla.
Nyt kaipaisinkin neuvoa: Kuinka te lannoitatte vartokset ? Mitä lannitetta te käytätte ja kuinka paljon te sitä laitatte kesän aikaan.
Kuinka lannoitatte vartokset
omenapuutarhuri
1
498
Vastaukset 1
- miriam
Pienet omenapuun taimet eivät välttämättä tarvitse minkäänlaista lannoitusta. Puu kehittää vahvemman solukon saadessaan kasvaa ilman lisäravinteita ja näin ollen sen talvenkestävyyskin paranee.
Mutta jos lannoitat, puutarhan syyslannos on sopivin vähätyppisyytensä vuoksi. Annostusohje löytyy paketista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2881172Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2901044Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106889
- 101849
- 77830
- 108702
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11508