On ollut purkamattomia seksipaineita. Menin ekaa kertaa seksichattiin, tyydytin itseni ja keskustelukumppanini, tuntui tosi hyvältä ja ihanalta. Etenkin kun se mies oli tosi huomaavainen ja antoi sitä mitä halusin. Täytyi ottaa vielä uusiksikin... Joten naiset jos on puutetta niin suosittelen kokeilemaan. Nyt on paikat sen tuntuiset niin kuin ois koko yön nainut :D
Nettiseksi
19
23260
Vastaukset
- en....
Minä en osaa enää runkata itekseen. Meen aina seksichattiin. Juttellaan tuhmia ja yleensä lopuks lauetaan puhelimessa. Musta on tosi ihanaa ja kiihottavaa kuunnella kun mies laukee ja kuulla karjahtelut kun lasti lentää. Itekkin saan monta orkkua peräkkäin. Nam.... Joskus käyn siellä useemman kerran päivässä....
- Hellä Herrasmies
Puhelimessa tosiaan on vielä parempaa. Ja todellista turvaseksiä ja kuitenkin oikea ihminen 'mukana'.
- Laura40vee
Missä tämmönen ihana sekischatti oikein on? En oo koskaan kokeillu, mut mieli tekis oikeesti.
kysyy epätietoinen nainen!- aiheena seksi ja sex cafe
vai oliko se sex bar. Siellä on erilaisia huoneita - itse kävin ihan vaan baarin puolella, en halua mitään web cam -juttuja. Ja muista turvallisuus, ei mitään omia tietoja joilla sut voi jäljittää, privana voi kyllä keskustella ihan huoletta kun muistat turvallisuuden.
- Markus333
Livechat on hyvä:
www.livechat.fi
Hyvässä tapauksessa saat siellä nähdä vastapuolen kuvan...;)
- .. ilman likaisia äijiä :(
Oon tavannu siellä tosi hyviä tyyppejä joiden kans on voinu jutella vaikka mistä - mutta valitettavasti joukossa on niitä mätämuniakin...
Tiedätte varmaan mätämunatyypin edustajan: sanoo ensin okei kun en anna puhelinnumeroo, en haluu tavata livenä enkä mesetä enkä lähetä kuviani sähköpostilla. Mut sitten kun on päästy asiaan, niin näitä vingutaan tuon tuostakin - täytyy olla päässä pahasti vikaa kun aivot noin totaalisesti valahtaa nivuksiin... Ja kun tätä vikaa ei oo kaikilla, niin kyse ei oo miesten tyyppiviastakaan ihan ;) tosin harmittavan yleinen vika kuitenkin.
Toinen mätämunatyypin edustaja on sitten se, joka luulee että tuhmien juttelu tarkottaa naisen huorittelua ja alistavaa juttelua ilman että toinen sitä haluaa ja nää tyypit ei tajuu sitä, kun nainen sanoo että lopeta tollanen. Näillä mätämunatyypeillä on vielä taipumusta olla muutenkin pervoja, sukkahousua sun muuta fetissiä pitäis olla ja vähintään peppua pitäis päästä ronkkimaan... Prkleen paskarunkut! Nämä jää nuolemaan omaa m-uaan kun napsasen yhteyden poikki!
Mut onneksi on sitten niitä aitoja tosimiehiä, jotka osaa hoitaa homman asiallisesti mikä ei tarkoita mielikuvituksettomuutta tai tylsyyttä, päinvastoin heiltä parhaat vibat saa. Siinä mennään yhteisesti ja sillä tyylillä mikä ei loukkaa kumpaakaan. Täydet pisteet näille!- samaa---
mieltä!
- sannanet
käyn jonkin verran suomi chatissa ja herkku netissä chattailemassa enkä etsi live seuraa ,en mesetä en puhelimessa esiinny en julkaise kenellekkään mitään kuvaa
kovalla kädellä mua karsastetaan mut sitten löytyy näitä helmiä , joiden kanssa on tosi ihanaa
kun ilmoitan miehelle etten tee ed mainittuja juttuja .monasti kysytään vielä etkö kuitenkin näytä kuvaas, tai kiihkeesti tarinoidessa jutun ollessa hyvää vauhtia etenemässä kysytään hierotko pilluus oikeesti, voi vitsi fiilis katoo
mitähän mies tuumaisi kun hän hikisenä panee naistaan , tämä huokailematta kysyisi onko vanhempasi olleet terveitä,
kaiken kaikkiaan on hyvä että on chatti ja nää palstat - kiihottaa
sannanet kirjoitti:
käyn jonkin verran suomi chatissa ja herkku netissä chattailemassa enkä etsi live seuraa ,en mesetä en puhelimessa esiinny en julkaise kenellekkään mitään kuvaa
kovalla kädellä mua karsastetaan mut sitten löytyy näitä helmiä , joiden kanssa on tosi ihanaa
kun ilmoitan miehelle etten tee ed mainittuja juttuja .monasti kysytään vielä etkö kuitenkin näytä kuvaas, tai kiihkeesti tarinoidessa jutun ollessa hyvää vauhtia etenemässä kysytään hierotko pilluus oikeesti, voi vitsi fiilis katoo
mitähän mies tuumaisi kun hän hikisenä panee naistaan , tämä huokailematta kysyisi onko vanhempasi olleet terveitä,
kaiken kaikkiaan on hyvä että on chatti ja nää palstatpelkkä fantasiointi ja fantasian luominen, mutta mielestäni se on melkein sama kuin lukisi sitten jonkun seksinovellin tai kirjoittaisi itse seksinovellin. Minua kiihottaa se kirjaimellisesti nettiseksi, eli runkkaaminen netin välityksellä ja kertominen tuntemuksistaan ja lukeminen mitä toinen samalla tekee. Jos haluan kirjoitella yhteistä satua jonkun kanssa niin siihen käy valmis novellikin, varsinkin kun niin usein käy niin että vastapuolella on selvä idiootti joka ei edes osaa kunnolla fantasioida.
- tosiaan laukaisee
Se on aivan addiktoivaa, suorastaan. Ja turvaseksiä, kunhan suojaa yksityisyyden.. Parhaimmillaan tyydyttävää, jopa supertyydyttävää, onhan siellä kyllä niitä ties mitä tyyppejäkin kyllä. Mut on siellä ihan normaaleja ihmisiäkin, ei välttämättä mitään sukkahousuhemmoja joille pitäis alkaa selittään ties mitä pervoja... eli valitse se keskustelukumppani ensin, jos vaikuttaa ok-lta niin ehkä sitten muutenkin on ok... On kyllä tullut käytyä tyydyttymässä parin viikon välein... mutta joskus on paikalla vaan syvältä olevia tyyppejä eli silloin malttia, häivy vaan ja jätä ne nuolemaan sitä omaa- sanonko mitä..
- en uskalla
mennä klikkaamaan kenenkään tunnusta. Olen mennyt sinne asti, utta yhteyttä en ole usaltanut luoda. Minua jännittää se niin paljon. Haluaisin puutteeseeni jotain ja silti se jää tekemättä..
- netsex
Nettisexi on tosi hienoa kun sen saa tehdä ihmisen kans jota ja josta todella pitää. minä likkakaveri kun asutaan kaukana toisistamme, niin netsex on ihan jokapäiväistä. Esim. skype on siihen oiva paikka>>kuvalla tai ilman. Suosittelen kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793