TERO MIKKONEN TTA:n poika

Niinpä !

Siis TEro Mikkosen eli TTA:n pojan mielipide isästään "Itsekeskeisin ja itserakkain ihminen joka ei ole edes vihaamisen arvoinen" . Tämän kuluisan lauseen voi jokainen lukea Teron sanoneen tämän viikonvaihteen Iltalehdestä. Voiko tuota enää selvemmin ilmaista.

40

13824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapset Tero ja Terhi

ovatkin niitä fiksuja Suomen kansalaisia jotka Mikkosen sympaattinen ja fiksu ex-vaimo Tuire on kasvattanut. Paremmin tuskin kukaan voi pappamikkosta kuvailla kuin oma jo aikuinen poika joka itsekin on jo perheen isä !

• Hyvin sanottu

Tuollaista tekstiä tulee siis TUIREN kasvattamien lasten suusta.
        Nykyiset lapset eivät tuollaista isästään puhuisi.

• 25
        Hyvin sanottu kirjoitti:

Tuollaista tekstiä tulee siis TUIREN kasvattamien lasten suusta.
        Nykyiset lapset eivät tuollaista isästään puhuisi.

Oletko sinä Nina, vai onko arvomaailmasi muuten vaan perseellään?

• Sitäpä
        25 kirjoitti:

Oletko sinä Nina, vai onko arvomaailmasi muuten vaan perseellään?

saatkin miettiä, mutta aivan varmasti meillä on erilaiset arvomaailmat.

• 25
        Sitäpä kirjoitti:

saatkin miettiä, mutta aivan varmasti meillä on erilaiset arvomaailmat.

Onneksi näin on, minun edukseni. Muuten, minullakin oli lyhyt suhde ukkomieheen. Mutta minulta kysyttiin, tahdonko jatkaa hänen kanssaan, vai mietinkö pidemmälle. Päätin miettiä pidemmälle, ja tuo ukko on ollut haudassa n. 15v.

Olen myös ollut avioliitossa, kossa mies petti minua. (Ja neljää seuraavaa vaimoaan).

Ihan sama, mitä sinä ajattelet, koska nyt vasta alkaa sun OIKEE elämäsi ja myös ONNEKSI!!! ARVOMAAILMAMME ovat erilaiset. SINÄ jatkat yksin, koska TTAM on nyt VAIPOISSA. Ihminen näköjään hänkin, ei sairaus tai kuolema... Ja Nina plaa-se, että oot tyhmä, ei ole muiden vika. Ja joo, arvomaailmasi? Mikä se on? Näytä nyt se, mikä se on? Me odotertaan, koska jokuhan se arvomaailmasi kai on?

Voi Nina, säälin sinua. Katso Tuirea. Katso häntä ja Timoa sen jälkeen, kun Timo viimein sai Tuiren uskomaan siihen, että Tuire on rakas, Tuire on paras. Katso Nina niitä kuvia. Tuire on kuin huppumalli; hoikka, eteeerinen, herkkä ja kaunis.

Katso Nina kuvia sinusta ja TTAM:sta. Olt turvonnut. Timo on vanha. Teidän lapsetkin ovat kiistanalaisia, ette ole normaali perhe. Kyllä, arvomaailmamme ovat erilaiset, Luojan kiitos!

• Oletko tosiaan
        25 kirjoitti:

Onneksi näin on, minun edukseni. Muuten, minullakin oli lyhyt suhde ukkomieheen. Mutta minulta kysyttiin, tahdonko jatkaa hänen kanssaan, vai mietinkö pidemmälle. Päätin miettiä pidemmälle, ja tuo ukko on ollut haudassa n. 15v.

Olen myös ollut avioliitossa, kossa mies petti minua. (Ja neljää seuraavaa vaimoaan).

Ihan sama, mitä sinä ajattelet, koska nyt vasta alkaa sun OIKEE elämäsi ja myös ONNEKSI!!! ARVOMAAILMAMME ovat erilaiset. SINÄ jatkat yksin, koska TTAM on nyt VAIPOISSA. Ihminen näköjään hänkin, ei sairaus tai kuolema... Ja Nina plaa-se, että oot tyhmä, ei ole muiden vika. Ja joo, arvomaailmasi? Mikä se on? Näytä nyt se, mikä se on? Me odotertaan, koska jokuhan se arvomaailmasi kai on?

Voi Nina, säälin sinua. Katso Tuirea. Katso häntä ja Timoa sen jälkeen, kun Timo viimein sai Tuiren uskomaan siihen, että Tuire on rakas, Tuire on paras. Katso Nina niitä kuvia. Tuire on kuin huppumalli; hoikka, eteeerinen, herkkä ja kaunis.

Katso Nina kuvia sinusta ja TTAM:sta. Olt turvonnut. Timo on vanha. Teidän lapsetkin ovat kiistanalaisia, ette ole normaali perhe. Kyllä, arvomaailmamme ovat erilaiset, Luojan kiitos!

niin tyhmä, että luulet Ninan täällä vastailevan sinulle tai edes lukevan katkeria sepustuksiasi. Et siis ole kelvannut kenellekään, en ihmettele...

• 25
        Oletko tosiaan kirjoitti:

niin tyhmä, että luulet Ninan täällä vastailevan sinulle tai edes lukevan katkeria sepustuksiasi. Et siis ole kelvannut kenellekään, en ihmettele...

Eiköhän Nina käy täällä. Ja itselläni on nykyään hyvä ja tasavertainen parisuhde ikäiseeni kumppaniin. Onneksi olen tehnyt oikeita valintoja, nyt elelen näiden valinojeni kanssa, eikä tartte itkeä Seiskassa eikä muuallakaan.

• Ydinperheen kannattaja

syy mikkosen ukon katkeruuteen; ukon aikuiset lapset asettuivat fiksun äitinsä puolelle silloin avioeron aikoihin vuosituhannen vaihteessa ja lapset tuskin ovat olleet tyhmän isänsä kanssa pahemmin väleissä. Ukko Mikkonen on poikansa mukaan "itsekeskeisin ja itserakkain ihminen joka ei ole edes vihaamisen arvoinen" ; lause kuvaa TÄYDELLISESTI mikkosta.

Taitaapi olla aikamoinen akilleen kantapää mikkosen sielussa toi välien tuhoutuminen!!

Tsemppiä vaan Terhille, Tuirelle ja Terolle. Itse olisin menetellyt vastaavassa tilanteessa ihan samoin kuin Terokin.

• Karehditte Timoa!
      • ainakin

selväjärkisenä entisen vaimonsa pysymään, mitä ei voida sanoa nykyisestä huutajasta, ja todellakin fiksun pojan, joka sanoo pelkkää asiaa.

• Tosimies, isä ja puoliso
        ainakin kirjoitti:

selväjärkisenä entisen vaimonsa pysymään, mitä ei voida sanoa nykyisestä huutajasta, ja todellakin fiksun pojan, joka sanoo pelkkää asiaa.

on TOSIMIES joka rakastaa kotiaan, perhettään ja isaänmaataan ! Samaa tuskin voi sanoo vanhasta mikkosesta joka kylmästi hylkäsi perheensä !

• Mikkosta lapsettaa !!

on T.T.A. Mikkonen Communications inc-nimisen firman kirjoitus ja ko firmahan on Mikkosen oma firma !!! Joten tosissaan kirjoitusta ei kande ottaa !

Tyyppi kehuu itteensä jokapaikassa ja tunkee itseään joka tuuttiin kun tuntee nahoissaan epäsuosionsa eikä hoksaa lopettaa !

Mutta ketjun alkuun palataksemme...Tero Mikkonen on isänsä asiantuntija vailla vertaa eli Mikkonen on ihan oikeesti edelleen juuri se "itserakkain ja itsekeskeisin tyyppi joka ei ole edes vihaamisen arvoinen".

• paljonkokenut
        Mikkosta lapsettaa !! kirjoitti:

on T.T.A. Mikkonen Communications inc-nimisen firman kirjoitus ja ko firmahan on Mikkosen oma firma !!! Joten tosissaan kirjoitusta ei kande ottaa !

Tyyppi kehuu itteensä jokapaikassa ja tunkee itseään joka tuuttiin kun tuntee nahoissaan epäsuosionsa eikä hoksaa lopettaa !

Mutta ketjun alkuun palataksemme...Tero Mikkonen on isänsä asiantuntija vailla vertaa eli Mikkonen on ihan oikeesti edelleen juuri se "itserakkain ja itsekeskeisin tyyppi joka ei ole edes vihaamisen arvoinen".

Kyllä poika isänsä tuntee. Ja tuskin Tero M. isästään noin sanoisi ellei se totta olisi.

• make
        Tosimies, isä ja puoliso kirjoitti:

on TOSIMIES joka rakastaa kotiaan, perhettään ja isaänmaataan ! Samaa tuskin voi sanoo vanhasta mikkosesta joka kylmästi hylkäsi perheensä !

Oli meitsin komppanian varapäällikkö aikanaan vaunukomppaniassa,ihan ookoo jamppa.

• Nock Churris

Tuossa eka sivullakin on timo tee aa maininnut oman nimensä ainoastaan 17 kertaa. Kyllä osaa olla vaatimaton mies.

• oikeaupseerijapanomi
        make kirjoitti:

Oli meitsin komppanian varapäällikkö aikanaan vaunukomppaniassa,ihan ookoo jamppa.

Palvelus kebabvaunukomppaniassa ei ole armeijaa.

• Mitä luulet

Kyllä Tero nyt varmasti on isänsä sairasvuoteen äärellä ja rukoilee yhdessä nuorten velipuoltensa kanssa parantumista. Näin oletan!

• Ymmärrän Teroa

Ei välttämättä ole sairasvuoteen äärellä. Itse en käynyt omaa isääni kertaakaan katsomassa siinä vaiheessa, kun oli saanut aivohalvauksen, johon myöhemmin kuoli. Enkä ole katunut päivääkään. Joskus ihmiset on surtu pois jo eläissään, eikä sillä ole enää merkitystä sairastuuko toinen vai ei. Isäni oli samanlainen itsekeskeinen sontaläjä.

Koin omalla kohdallani, etten viitsi lähteä leikkim'än tekopyhää, koska sairaus efi sitä ihmistä muuttanut paremmaksi, halvaannutti vaan.

• Eikä omena
        Ymmärrän Teroa kirjoitti:

Ei välttämättä ole sairasvuoteen äärellä. Itse en käynyt omaa isääni kertaakaan katsomassa siinä vaiheessa, kun oli saanut aivohalvauksen, johon myöhemmin kuoli. Enkä ole katunut päivääkään. Joskus ihmiset on surtu pois jo eläissään, eikä sillä ole enää merkitystä sairastuuko toinen vai ei. Isäni oli samanlainen itsekeskeinen sontaläjä.

Koin omalla kohdallani, etten viitsi lähteä leikkim'än tekopyhää, koska sairaus efi sitä ihmistä muuttanut paremmaksi, halvaannutti vaan.

kauas puusta pudonnut.

• 25
        Eikä omena kirjoitti:

kauas puusta pudonnut.

Voi sinua, kun olet säälittävä ja vihaa täynnä. Koeta nyt vaan kestää tuo tilanne hajoilematta täysin.

• "vihaa täynnä"
        25 kirjoitti:

Voi sinua, kun olet säälittävä ja vihaa täynnä. Koeta nyt vaan kestää tuo tilanne hajoilematta täysin.

Kirjoitat itsestäsi toisessa persoonassa?

• 25
        "vihaa täynnä" kirjoitti:

Kirjoitat itsestäsi toisessa persoonassa?

Noh, mutta sinuunhan tämä Nina kuitenkin kohdistuu. Katsos kun itse en ole Seiskan sivuilla (enkäikinä suostuisi). Pura nyt paha olosi vaikka minun kirjoituksiin, mutta... Onneksi minä tai kumppani ei olla loppujen lopuksi tänään vaipoissa, eikä meidän tarvitse missään persoonassa sitä itkeä!

• Onneksi minä
        25 kirjoitti:

Noh, mutta sinuunhan tämä Nina kuitenkin kohdistuu. Katsos kun itse en ole Seiskan sivuilla (enkäikinä suostuisi). Pura nyt paha olosi vaikka minun kirjoituksiin, mutta... Onneksi minä tai kumppani ei olla loppujen lopuksi tänään vaipoissa, eikä meidän tarvitse missään persoonassa sitä itkeä!

tai kumppanini emme ole vaipoissa ja mikä vielä tärkeämpää, emme ole yhtä tyhmiä ja katkeria kuin sinä.

Kuvittelet siis keskustelevasi Ninan kanssa )

• p....kos tässä
        Onneksi minä kirjoitti:

tai kumppanini emme ole vaipoissa ja mikä vielä tärkeämpää, emme ole yhtä tyhmiä ja katkeria kuin sinä.

Kuvittelet siis keskustelevasi Ninan kanssa )

No jonain päivänä sinäkin voit olla vaipoissa Kommentillasi halvennat kaikkia sairaita Mutta koska olen alhainen ihminen, toivon, että kohdallesi osuus kaltaisesi alhainen ihminen, joka ei vaihda vaipojasi HAH HAH HAH

• Anonyymi
        Ymmärrän Teroa kirjoitti:

Olet vahva. Oma isäni elää vielä, 92, mutta on minulle kuollut. Niin monet kerrat kuullut että olen kyykäärmeen sikiö, saaterin paskiainen ja muuta. Tämä jo pienestä pitäen eli jokapäiväistä schaissee. En lähde myöskään leikkimään tekopyhää haudalle, hän on minun painajainen loppuelämän.

• Ei kaikkea julki

Aika vastenmielistä alkaa isäänsä julkisesti haukkumaan. Perheasiat ovat perheasioita eikä niitä julkisesti pidä retostella. Toivottavasti poika on tehnyt sovinnon isänsä kanssa sillä nyt voi olla jo liian myöhäistä.

• Nock Churris

"Aika vastenmielistä alkaa isäänsä julkisesti haukkumaan."

Just. Että annetaan vain Timo Tee Aan ja rouva mikkosen hoitaa se vastenmielinen haukkumispuoli, kuten tähänkin asti?

• Typerää!

Miksi tehdä sovinto jos jompikumpi tai kummatkin vanhemmistä ovat kusipäitä? Ei missään nimessä. Naurettavaa hurskastelua. Jos nyt olisi vaikka niin, että Timpan poika ei ole isäänsä nähnyt tyyliin yli 10 v ja Timppa on kohdellut heitä kuin ilmaa ja ollut vaikkapa tosi törkeä. Miksi mennä sitten tekemään jotain sovintoa! Ei sitä enää edes siinä ajassa tunne isäänsä, kyllä se on taaksejäänyttä elämää se, jos viimeksi on nähty vuonna 2000.

• Ei kaikkea julki

Kunnioita äitiäsi ja isääsi jotta kauan maan päällä eläisit ja menestyisit. Eikös tuo ole yksi kymmenestä käskystä? Tero Mikkonen on kristitty upseeri ja herrasmies. Nyt on aika unohtaa vanhat kaunat ja tehdä sovinto vakavasti sairaan isän kanssa. Siinä käy muuten niin että myöhemmin katuu ettei sopinut asioita, silloin on jo liian myöhäistä.

• 25
        Ei kaikkea julki kirjoitti:

Kunnioita äitiäsi ja isääsi jotta kauan maan päällä eläisit ja menestyisit. Eikös tuo ole yksi kymmenestä käskystä? Tero Mikkonen on kristitty upseeri ja herrasmies. Nyt on aika unohtaa vanhat kaunat ja tehdä sovinto vakavasti sairaan isän kanssa. Siinä käy muuten niin että myöhemmin katuu ettei sopinut asioita, silloin on jo liian myöhäistä.

Sinulle "Ei kaikkea julki". Kymmenessä käskyssä sanotaan myös "älä tee huorin".

Ja jos Timo olisi Terolle isänä pysynyt, niin varmasti poika isänä häntä myös kunnioittaisi. Kyllä Timo on itse aikanaan teoillaan sanonut isä-poika-suhteensa irti.

• Taisi olla
        25 kirjoitti:

Sinulle "Ei kaikkea julki". Kymmenessä käskyssä sanotaan myös "älä tee huorin".

Ja jos Timo olisi Terolle isänä pysynyt, niin varmasti poika isänä häntä myös kunnioittaisi. Kyllä Timo on itse aikanaan teoillaan sanonut isä-poika-suhteensa irti.

Ota ensin rikka omasta silmästä...

• Nock Churris
        Ei kaikkea julki kirjoitti:

Voi ristus mitä hurskastelua ja teennäisyyttä. Mua naurattaa aina nämä raamatun rusinapullasiteeraajat.

Ja juuri uskovaisten maton alle lakaisukulttuuria kuvastaa vielä tuo "ei kaikkea julki". Sehän se on ollut ihan ydinajatus näissä lahkolaisten pedofiilisalailuissakin. Että hys hys vaan...

• ja hoh ja hoh

En ole katunut, isäni oli täys suoraan sanoen iso paska. Kuollut on jo, minulle oli kuollut aikoja ennenkuin kuoli. Eikä kaduta. Tekopyhää ja typerää sanon minä. Tuo kunnioita isääsi ja äitiäsi se sopii silloin kun on äiti ja isä jota voi kunnioittaa, ei muuten.

• Toivottavasti

sinulla ei ole lapsia, koska jokaisella lapsella pitäisi olla äiti, jota voi kunnioittaa.

• Anonyymi

Puhut minun suulla. Terv hakattu ja.....

• mvnghhj

Charlie Mansonillakin on muuten lapsia, kai 3 .(Yksi kai tappoi itsensä???)

• Vai niiin...

• miksi??

Onhan paljon miehiä, jotka ei ole missään yhteydessä omiin lapsiinsa,jotka saatu ensimmäisen vaimon kanssa, mistähän tämä johtuu?,onko jostain katkera.
      Vai, eikö lapset halua tavata enää isäänsä,jos vaikka ovat saaneet huonoa kohtelua, eikä isä ole arvostanut,eikä arvosta ensimmäistä vaimoaan ja lapsiaan.

Kunnioittaa ei tarvitse ketään, joka ei kunnioita vastapuolisesti.

• Älä kunnioita

Juuri näin, mitä hittoa kunnioittaa ihmistä joka ei pätkän vertaa sinua kunnioita! Minulla oli välit katki isään ja HYVÄ NÄIN, kuollut jo on, pahoinpiteli taukoamatta äitiä, juoksi vieraissa jneee... loputon lista. Minulla on nyt lapsi ja he voivat kunnioittaa minua, kohtelen heitä aina hyvin ja lapset menevät elämässäni aina edelle mitään muuta. Mutta jos olisin sikamainen alkkis pahoinpitelijä, lapsieni EI kuuluisi minua pätkääkään koskaan kunnioittaa.

• äiti myös

ainain olet sangen itserakas Mitäpä jos lapsesia hauaisivat unohtaa sinut Vapaus valita kaikille Mutta ei pidä luulla itsestään liikoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe