Olen tilaamassa A4 Avant 2,0TFSI quattro S-tronic -autoa ja vielä mietityttää iskunvaimennus ja alusta. Nykyisessä A4:ssäni on urheilualusta, jota en aikonut uuteen enää ottaa mukavuussyistä. Onko "Audi Drive Select -järjestelmä dynaamisella iskunvaimennuksella" -lisävaruste järkevä valinta jos on "kahden vaiheilla" tuon urheilualustan tarpeellisuuden suhteen ? Jos em. lisävarusteen tilaa, niin onko auto "samalla korkeudella" kuin vakioalustalla vai onko se 20mm matalampi (sama kuin urheilualustalla olevassa autossa) ?
Entä onko comfort-asetus lähellä vakioalustaa ja advanced-asetus taas lähellä urheilualustaa ? Auton korkeushan ei autossa muuttune, koska siinä ei ole ilmajousitusta kuten esim. Q7:ssa ?
Onko kokemuksia ?
Audi Drive Select -järjestelmä dynaamisella iskunvaimennuksella
en osaa päättää
3
2925
Vastaukset
- Osaa ottaa
Kantaa tuohon.Mulla on Skoda Drive Select-järjestelmä staattisella iskunvaimennuksella ja hyvin kepittää.
- joo !!!
Kiitti TOSI paljon asiantuntevasta kommentista !!!
- Kestä kiittää
joo !!! kirjoitti:
Kiitti TOSI paljon asiantuntevasta kommentista !!!
Hyvä jos tajusit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835