kesyyntyykö p-agama helposti? tykkääkö se olla sylis ja voiko sitä pitää talossa vapaana
parta-agaman kesytys?
4
576
Vastaukset
- !!!
Ei, parta-agamat eivät ole sylilemmikkejä!
Niitä ei myöskään voi pitää vapaana talossa, kuten koiria. Korkeintaan joksikin aikaa voi päästää jaloittelemaan ja vahtia itse koko ajan vieressä.
Jos haluat paijattavan eläimen, niin ota kani tai marsu!- Hmmm!
Meillä on monen vuoden kokemus partiksista, ja tällä hetkellä oleva pariskuntamme kiipeää itse usein jalkaa pitkin olkapäälle, ja nauttivat kovasti. Pari tuntia päivässä ne juoksevat vapaina ja ovat aivan onnessaan silloinkin. Kylvyt vasta ovatkin poikaa. Joten olen eri mieltä etteikö ne viihtyisi sylissä. Terraariostakin ne haluavat koko ajan ulos ja heti kun laittaa käden lähelle, ne ponkaisevat kädelle ja syliin. Aivan ihania!!!
- Anonyymi
Parta-agamat voi olla tosi ihania ja läheisyydekaipuisia lemmikkejä, jos niitä osaa käsitellä oikein ja ottaa oikeasti päivästä aikaa niiden kesyttämiseen. Ne voi jopa haluta halailua ja rapsutuksia. Niilläkin on tottakai rajansa, jos ne haluaa takaisin terraarioon niin ne kyllä ilmoittaa tavalla tai toisella. Tottakai ruoka aikana ne on pakko laittaa terraansa että niillä olisi turvallinen olo syödessään mutta niitä voi syöttää käsin silloin tällöin.
- Anonyymi
Mulla on 2 marsua eikä ne kovin sylissä halua olla. Parta agamat saattaa ite tulla syliin helposti. Älä raivoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932