Saatana ei tykkää Jumalasta sillä tämä on sanottu Raamatussa ja se on myös todistettu että saatanan eksyttämät hyökkäävät Jumala vastaan.
Tätä on yritetty yi 2800 vuotta mutta Jumalaa ei vai ole onnistuttu hävittämään.
Saatanan omat näkevät olemattomia että Jumala mukamas olisi sotimassa kaikissa ihmisten välisissä sodissa sillä tuollaiseen ei usko edes höppänä erkkikään.
Saatanan omat vihaavat Jumalaa
13
451
Vastaukset
- ***.*.*.*.***
Ulostamaan tuota uskovaista paskaasi!!!
- .-.-.
...USKOVAISELLA ON TODISTE SAATANASTA...KUULKAA KAIKKI...
Nonii...mikä on todistees? - Geenis
Raamatun mukaan Jumala loi Saatanan! Saatanahan oli aikoinaan Jumalasi mestariluonnos!
mitä höpiset?... Voisitko tarjota vastauksen tähän.
Osoittaisitko jonkin jumalan joka on olemassa jotta voisin arvioida vihaisinko minä sitä vaiko en?- eikkari7
en haluu tunkee toiste keskusteluu ,mut ku ei toi sulle vastanu ni,rukoile Jeesust et jos oot ni vastaa mulle ja arvioi sitte.Shalom
- ole olemassa
eikkari7 kirjoitti:
en haluu tunkee toiste keskusteluu ,mut ku ei toi sulle vastanu ni,rukoile Jeesust et jos oot ni vastaa mulle ja arvioi sitte.Shalom
No eipä sillä, tämä on ollut minulle selvää jo pitkään. Ainakaan kristinuskon jumalaa ei ole. En usko muihinkaan, mutta en toki kaikkien uskontojen jumalia ole yhtä hartaasti ja kauan yrittänyt löytää kuin aikanaan tätä kristinuskon. Vaan olematonta ei voi löytää.
Mielenkiintoista sinällään, että tätä pidetään kriteerinä. Jokaisella uskonnolla on omat 'löytäjänsä', eli silloin jokainen jumala olisi olemassa. Toisaalta jokaisella uskonnolla on myös ne, jotka eivät löydä, joten mikään jumala ei olisi olemassa. Näistäkin asioista johtuen en jumaliin usko =)
*tunkee myös toisten keskusteluun*
- sivusta-ajattelija
en minä vihaa joulupukkiakaan. Tai keijukaisia. Ei sellaista voi vihata, jota ei ole olemassa, hassu.
- V.R.
Joten no hätä.
- varmasti on
Maailmassa on paha ja hyvä.
Maailmassa on myös saatana ja jumala.
Ateistit eivät ole saatanan kieltäjiä vaan ainoastaan jumalan kieltäjiä.
Saatana ei ole jumala ja ateisteilla ei puutu usko saatanaan vaan jumaliin. varmasti on kirjoitti:
Maailmassa on paha ja hyvä.
Maailmassa on myös saatana ja jumala.
Ateistit eivät ole saatanan kieltäjiä vaan ainoastaan jumalan kieltäjiä.
Saatana ei ole jumala ja ateisteilla ei puutu usko saatanaan vaan jumaliin.Tiedät Huom Tiedät Ateismista?
Ensin keksitte itsellenne jumalan sitten sille piti keksiä vastustaja jotta se näyttäisi paremmalta ja jota voisitte syyttää tekemistänne pahuuksista.
Ja koko touhun pyörittää sama porukka koska sekä jumala että saatana kuuluu siihen samaan satuun johon uskovaiset ovat opetettu uskomaan.
Vain ja ainoastaan uskovaiset uskovat helvetin olemassa oloon.- Et varmaankaan
ole huomannut että erilaisilla aatteilla ja uskonnoilla on aina lähes kaikki ryhmän ulkopuoliset vihollisia,eritasoisia.Lisäksi aitaukseen kuulumattomia syyllistetään sellaisista ajatelmista ja teoista,joita lauma itse tekee.
- nyt sitten
mistä tiedät, ettei saatana ole jumalaa jo hävittänyt? Kaikki viittaisi kyllä juuri tuohon jumalan katoamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211