Hei.
Käytössä Windows vista ja tiedustelisin onko vistaan ladattavissa uusia ilmaisia teemoja? Tiedän windows aeron ja windows vista basic teemat ja niiden muokattavuuden, mutta haluaisin saada hieman uutta ilmettä ja siksi tätä tiedustelen.
Terkuin, Leila
Mistä Lisää teemoja vistaan?
13
3381
Vastaukset
- ja sopivilla teemoilla
Tarvitset ensiksi sopivan ohjelman, esim. Vistglazz
http://neko.1g.fi/ohje/Windows_Vista-vinkit/vistaglazz.html
Teemoja löydät esim. täältä
http://browse.deviantart.com/customization/skins/vistautil/visstyles/?order=5- Leila Kar......
Asensin tuon Vista Glazz ohjelman ja latasin mieleisen teeman (Luna element black vista) joka asentui tiedostot kansioon. Näin pitkälle pääsin, mutta nyt meni sormi suuhun. Miten saan tuon teeman siirrettyä tuolta tiedostot kansiosta tuonne teeman asetuksiin, eli sinne missä on nuo windowsin alkuperäisteemat?
Pitääkö tässä vaiheessa vielä pelata tuon Vista Glazzin kanssa, vai miten tulisi menetellä?
T, Leila - Tee resurssienhallinnalla
Leila Kar...... kirjoitti:
Asensin tuon Vista Glazz ohjelman ja latasin mieleisen teeman (Luna element black vista) joka asentui tiedostot kansioon. Näin pitkälle pääsin, mutta nyt meni sormi suuhun. Miten saan tuon teeman siirrettyä tuolta tiedostot kansiosta tuonne teeman asetuksiin, eli sinne missä on nuo windowsin alkuperäisteemat?
Pitääkö tässä vaiheessa vielä pelata tuon Vista Glazzin kanssa, vai miten tulisi menetellä?
T, LeilaSopiva teema pitää vielä kopioida %windir%\Resources\Themes -kansioon (%windir% on yleensä C:\Windows).
- ..................
T, LeilaSiirrä teemat kansioon: C:\Windows\Resources\Themes
- lukutaito kunniaan
.................. kirjoitti:
Siirrä teemat kansioon: C:\Windows\Resources\Themes
aika välkyn neuvon heitit.
- Leila Kar......
Tee resurssienhallinnalla kirjoitti:
Sopiva teema pitää vielä kopioida %windir%\Resources\Themes -kansioon (%windir% on yleensä C:\Windows).
Hei.
Kiitokset kaikille jotka neuvoivat minua tuon teema jutskan kanssa.
Halipusut Leilalta - ..............................
Hei.
Kiitokset kaikille jotka neuvoivat minua tuon teema jutskan kanssa.
Halipusut Leilaltaja Hyvää Leilan päivää.
- Leila Kar......
.............................. kirjoitti:
ja Hyvää Leilan päivää.
Olipas mukava yllätys tuo nimipäiväni muistaminen..
Saat lentopusun -ota vastaan...
Leila - R1X
Minä tein kaiken mitä olette neuvoneet mutta minun Vista Glazz ei toimi aina tulee että se lakkasi toimimasta. Joten mitä tekisin?
- Ralliraita
Tee resurssienhallinnalla kirjoitti:
Sopiva teema pitää vielä kopioida %windir%\Resources\Themes -kansioon (%windir% on yleensä C:\Windows).
Eipä näytä toimivan... Mitä pitää tehä et se rupee näkyy jossain valikos?
- Apupaap!
laitoin netistä ladatun teeman tiedostot (C:\WINDOWS\Resources\Themes -kansioon. Sitten avasin Vistaglazz ohjelman, mutta kun yritin ''Patchata Style'' niin sen jälkeen ilmoitti, että ''your system files are invaild'' eli ne ovat virheellisiä. Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ''patchaus'' onnistuisi?
- Helpompi mutta maksullinen
Helpompi mutta maksullinen tapa, on TuneUp Utilities -ohjelma.
http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/- xp:hen
ko ohjelman täys version hintaan 0e kun vain viitsii etsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969