Minulla on noin yksi vuotias Rottweiler uros ja ajattelin mennä sen kanssa koulutukseen hankkimaan kokemuksia yms ja heti tuttavapiiri:
"Ai onko sulla ongelmia sen kanssa? Pureeko se? Tappaako se?"
Ärsyttävää..
1
456
Vastaukset
- hauvan omistaja
Kuvauksesi on valitettavasti koiran omistajan arkea. Itselläni nyt jo 3v. dobermanni ja kohtaan jatkuvasti "roturasismia" ja ennakkoluuloja sekä yleistä koirista ärsyyntymistä. Onneksi koirani on kuitenkin pystynyt osan niistä murtamaan kiltteydellään ja hyväntahtoisuudellaan..mutta kaikenlaisia ihmisiähän aina löytyy ja olenkin osannut nykyään olla ärsyyntymättä koska se on vain heidän omaa pikkumaisuuttaan, tietämättömyyttään ja toisten asioihin nokan työntämistä.
Joten helpommalla pääsee kun pitää mielessä, että vain sillä on merkitystä että itse tiedät miten asia on ja pidät huolen ettei koirasi anna aihetta pahoille kielille. Muulla ei ole väliä. Toki ulkopuoliselle voi koirasta kertoa kehittävän keskustelun puitteissa, mutta riitelemään ei kannata tietenkään lähteä ja osaatkin varmasti erottaa tilanteen milloin joku on halukas vastaanottamaan tietoa rodustasi eikä vain kommentoi ärsyttääkseen sinua..
Zemppiä koulutuksiin! Rottweiler on älykäs ja oppivainen koira :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996