Terve vaan!
Olen onnellinen omakotitalon omistaja. Uusi sellainen. Noh, talomme lämpiää puulla. Kysyisinkin neuvoa:
Mistä saisi Oulusta polttopuuta. Halkoa kyllä näkyy saavan monestakin suunnasta. Mutta kun olen maalta tänne nyt vasta kulkeutunut niin mieluusti tekisin ainakin osittain itse sen polttopuun. Siis jos jostakin voisi saada ostettua koivurankaa pinosta tai sitten ihan pystyyn. Olisi aikaa tehdä itse sitä polttopuuta. Sahat ja muut pelit ja rensselit kyllä ovat olemassa mulla.
Siis mistä kannattaisi alkaa kysellä?
Vastauksia odotellen, kiitos niistä jo etukäteen.
Polttopuuta Oulusta?
12
3191
Vastaukset
- Simonov
Niin tai siis Oulusta tai lähialueilta. Keskeltä kaupunkia harvemmin saa polttopuuta. Vai saako...?
- ainolanpuistoa.
Sinne vain menet moottorisahan kanssa ja tarpeen mukaan kaadat vaikka kaikki puut niin kyseinen paikka ei olisi niin pimeä ja suojainen eli suosittu raiskauspaikka. Ja tietysti jos sattuisit paikalle kun nämä yöntimot yrittävät raiskausta voisit sahata nekin kilonpalasiksi ja heittää merikoskeen matikoille.
- maaltahan mieki
mhy:stä,ainakin monella paikkakunnalla heillä on mestaa tiedossa.
- simonou
Terve vaan!
Olen onnellinen omakotitalon omistaja. Uusi sellainen. Noh, talomme lämpiää panemalla. Kysyisinkin neuvoa:
Mistä saisi Oulusta panopuuta. Mulkkua kyllä näkyy saavan monestakin suunnasta. Mutta kun olen maalta tänne nyt vasta kulkeutunut niin mieluusti tyydyttäisin ainakin osittain itse sen panopuun. Siis jos jostakin voisi saada ostettua vittua pinosta tai sitten ihan naida pystyyn. Olisi aikaa panna itse sitä panopuuta. Kyrpä ja muut pelit ja rensselit kyllä ovat olemassa mulla.
Siis mistä kannattaisi alkaa kysellä?
Vastauksia odotellen, kiitos niistä jo etukäteen.- vedä....
käteen!!
- Simonov
Voi Kiitos.
Hauskaa huomata että vielä on ihmisiä joilla on juttu ns "irti". Ja nythän oikein onnistikin kun tapasin täällä virtuaalissa henkilön jonka pää ja perse ovat vaihtaneet paikkaa. Iloitsen puolestasi.
Kyllä sinuakin joskus vielä onnistaa. Jos vain tajuat pitää suusi kiinni niin voit vaikka saada sitä panohommaa kokeillakin. - WanhaMondeo
Simonov kirjoitti:
Voi Kiitos.
Hauskaa huomata että vielä on ihmisiä joilla on juttu ns "irti". Ja nythän oikein onnistikin kun tapasin täällä virtuaalissa henkilön jonka pää ja perse ovat vaihtaneet paikkaa. Iloitsen puolestasi.
Kyllä sinuakin joskus vielä onnistaa. Jos vain tajuat pitää suusi kiinni niin voit vaikka saada sitä panohommaa kokeillakin.Joo, panomies ei puhu eikä pussaa...
- Näin.se.käy
Käy Valkeassa. Osta purkki kenkälankkia ja kilo hiusgeeliä. Ehosta niillä vessassa itsesi niin jo Valkean aulassa koulun välitunnilta karanneet pissaliisat sinut ympäröivät ja sinusta kilpailevat SPR:n ja muitten suvakkiturvokkien yrittäessä epätoivoisesti tunkea sekaan osille.
- Urpo123456
Älkää ainakaan kellosta hakekaa, tältä metsä-s**eltä!! Puhelimessa ylivuotista, mutta paikanpäällä tyhymempiki näkee että märkää on. Tinkauksen jälkeen myönsi että on halottu 3kk sitten..
- jormaurpo
Kuuleppa Urpo, eiköhän puut oo löytyneet jo viimeisten kahdeksan vuojen aikana. turhaan kettuilet...nimimerkkkisi on kyllä kuvaava ja osuva. Urpo....
- Sattuman.kauppaa
Näkyy sitä jätepuuta olevan tyrkyllä polttopuuksi silloin tällöin Tori.fi:ssäkin annetaan -osastolla. Kannattaa ainakin silloin tällöin vilkaista.
- Puliukkorohtola
Millä lämpytättä kiukaanna?
....... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275