Olen lähiaikoina tavannut muutamia skorpioni-naisia.Onko teillä samaa mitä itse olen huomannut.Kova stressikausi,työkiireitä jne..
mitäs skorpparinaisille?
6
1067
Vastaukset
- Miss Marraskuu
Rentoutuminen voi joskus olla melkoisen vaikeeta skorpionille.
Skorpioni on erittäin tunnollinen ja vaatii itseltään paljon. Skorpioni on usein myös jonkin sortin perfektionisti ja työnarkomaniaan taipuvainen...skorpioni ei vaan yksinkertaisesti osaa eikä halua ottaa "löysin rantein" ja seurata vaan vierestä jos vaikka "asiat sujuisivat omalla painollaan"!
Skorpioni painaa duunia ja siinä saattaa joskus muu sosiaalinen elämä hieman kärsiä..- minä itte rapu
just samanlainen! täydellisyyteen taipuvainen.
- skopunainen
Juurikin näin on asiat myös tämän skorpioninaisen kohdalla. Työ vie mennessään :-)...
- itsekin jäin
skopunainen kirjoitti:
Juurikin näin on asiat myös tämän skorpioninaisen kohdalla. Työ vie mennessään :-)...
toiseksi... Luulen,että työ on tärkeämpää kuin parisuhde. Toisinpäin osaa vaatia.
- Skoputyty77
Olin just tollanen 5-v. Tosi stressissä ja hulluna painoin töitä. Parisuhde kärsi, kun en osannu irtautua töistä vapaa-aikanakaan. Sitte tuli työuupumus. Nyt kun olen toipunut vaihdoin alaa ja otan rennosti. Kyllä parisuhde tai tällä hetkellä deittailu ja vapaa-aika menee työn edelle. Mitä sitä vanhana muistelee? Joo, et tulipa tehtyä töitä...? Vai, et annoin aikaa rakkaimmille.
- juttu näin
olisipa minunkin kultsi samanlainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566349
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875