Puhutaan isoista kyrvistä täällä,mistä saisin
suurta?
Mistä sais isoa kyrpää?
17
5514
Vastaukset
- Mies35
Taidat hakea nyt jotakin erityisen suurta, vai pääseekö mun 19 senttisellä listoille?
- et ainakaan
saa,ihanaa 23 senttistä.
- kultaseni...
et ainakaan kirjoitti:
saa,ihanaa 23 senttistä.
tuskinpa olet miehesi kintereillä ihan 24/7, voisin hyvinkin saada... N19
- onko taru feikki
kultaseni... kirjoitti:
tuskinpa olet miehesi kintereillä ihan 24/7, voisin hyvinkin saada... N19
jos et niin multa saisit 22cm ja tosi paksua
- Taru24
onko taru feikki kirjoitti:
jos et niin multa saisit 22cm ja tosi paksua
Sovitaan tapaaminen,olen kiinnostunut sinusta.
- Valkoihoinen....
Taru24 kirjoitti:
Sovitaan tapaaminen,olen kiinnostunut sinusta.
Noin 25cm pitkä ja 6cm paksu oletko ihan oikeasti valmis ottamaan tuon järkäleen sisääsi???
Voin kertoa et moni nainen on ollut kauhuissaan tuon nähdessään,koska ei se pillukaan mikään ämpäri ole ;)
Mistäs sut löytää?? - Anonyymi00016UUSI
Valkoihoinen.... kirjoitti:
Noin 25cm pitkä ja 6cm paksu oletko ihan oikeasti valmis ottamaan tuon järkäleen sisääsi???
Voin kertoa et moni nainen on ollut kauhuissaan tuon nähdessään,koska ei se pillukaan mikään ämpäri ole ;)
Mistäs sut löytää??Niuvanniemen suljetulta tietenkin buaahaa
- DR Phillu
Työnnä sinne ensin 1,5 litran limupullo. Edes puoleen väliin. Tai kesäkurpitsa.
- sill ois iso
saisit oikein kunnolla ja ronnie saisi taas yhden laatuleffan suomenmaalta...
- ainakaan.
No et ainakaan multa. Tässä on kiirettä ihan tarpeeksi muutenkin, ei ehdi aina panemaan kun on joku pyytämässä...nytkin töissä stana ja lisää kahvia...
- Anonyymi00018UUSI
Buaahaa spede buaahaa
- kyselet?
???????????
- Turo42
1cm 10cm vai 1m
- ja hyvä perse
mistä löytää? Aika harvassa tuntuu täällä suomessa olevan.
- Anonyymi00014
Kyllä suomalaisilla on myös isoja kyrpiä varsinkin Tampereella olen piilo homo ja tohunnut monen isokyrpäisen kanssa on ollut useampi yli 23cm jopa isompiakin se on ihan yksilöittäin ja ehkä perinnölistäkin mutta mustilla miehillähän on yleensä isot kyrvät muttei välttämättä kaikilla mulla itsellä on 18cm ja olen ihan tyytyväinen ei ole sijoitus vaikeuksia mahtuu miehekäs takapuoleen ja naiseen
- Anonyymi00015UUSI
Voisin tehdä parempi tulous minun 15 terhakas kalu. Taitavallisesti sut iha vaikka monta kertaa tulemaan perakkain:)
- Anonyymi00019UUSI
Tuulitunneli hörhö avautui
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial161741Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3071361Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 132998
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898