Mistä sais isoa kyrpää?

Taru 24

Puhutaan isoista kyrvistä täällä,mistä saisin
suurta?

13

5377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies35

Taidat hakea nyt jotakin erityisen suurta, vai pääseekö mun 19 senttisellä listoille?

• et ainakaan

saa,ihanaa 23 senttistä.

• kultaseni...
        et ainakaan kirjoitti:

saa,ihanaa 23 senttistä.

tuskinpa olet miehesi kintereillä ihan 24/7, voisin hyvinkin saada... N19

• onko taru feikki
        kultaseni... kirjoitti:

tuskinpa olet miehesi kintereillä ihan 24/7, voisin hyvinkin saada... N19

jos et niin multa saisit 22cm ja tosi paksua

• Taru24
        onko taru feikki kirjoitti:

jos et niin multa saisit 22cm ja tosi paksua

Sovitaan tapaaminen,olen kiinnostunut sinusta.

• Valkoihoinen....
        Taru24 kirjoitti:

Sovitaan tapaaminen,olen kiinnostunut sinusta.

Noin 25cm pitkä ja 6cm paksu oletko ihan oikeasti valmis ottamaan tuon järkäleen sisääsi???

Voin kertoa et moni nainen on ollut kauhuissaan tuon nähdessään,koska ei se pillukaan mikään ämpäri ole ;)

Mistäs sut löytää??

• DR Phillu

Työnnä sinne ensin 1,5 litran limupullo. Edes puoleen väliin. Tai kesäkurpitsa.

• sill ois iso

saisit oikein kunnolla ja ronnie saisi taas yhden laatuleffan suomenmaalta...

• ainakaan.

No et ainakaan multa. Tässä on kiirettä ihan tarpeeksi muutenkin, ei ehdi aina panemaan kun on joku pyytämässä...nytkin töissä stana ja lisää kahvia...

• kyselet?

???????????

• Turo42

1cm 10cm vai 1m

• ja hyvä perse

mistä löytää? Aika harvassa tuntuu täällä suomessa olevan.

• Anonyymi00014

Kyllä suomalaisilla on myös isoja kyrpiä varsinkin Tampereella olen piilo homo ja tohunnut monen isokyrpäisen kanssa on ollut useampi yli 23cm jopa isompiakin se on ihan yksilöittäin ja ehkä perinnölistäkin mutta mustilla miehillähän on yleensä isot kyrvät muttei välttämättä kaikilla mulla itsellä on 18cm ja olen ihan tyytyväinen ei ole sijoitus vaikeuksia mahtuu miehekäs takapuoleen ja naiseen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      149
      4757
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3935
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      71
      2619
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      226
      2042
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      120
      1888
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      246
      1187
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      825
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      766
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      23
      761
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      735
    Aihe