Alkaa kavavapaketti tuntumaan rahastukselta. Moniko ostaa kortin sen takia, että katselee sieltä kolmosen vanhoja sarjoja(24). Sarjaa on näytetty maikkarin puolellakin kyllästymiseen saakka. Ostin kortin puolen vuoden tauon jälkeen ja samat ohjelmat pyörii uusintoina vuorokaudet ympäri.
PlusTV
4
583
Vastaukset
- helllppoa
Voihan sieltä PlusTV:ltä muitakin kanavia tilata kuin MTV3:n kanavia.
Tai tilaa Canal Digitalilta Canal -kanavapaketti. - urpo...
Älä sitten tilaa äläkä valita. On siinä paketissa muitakin kanavia kun mtv3:n kanavia. Pakkoko niitä on tilata ja sitten tulla tänne valittamaan.
- nämä apinat jotka
kyseistä teinikanavaa puolustavat ovat iältään korkeintaan parikymppisiä...eikö?
- kerropas apina
Mikäs kanava se PlusTV oikein on? Sinä, joka et ymmärrä kanavan ja operaattorin eroa, olet korkeintaan kymmenvuotias. Ja miten ihmeessä operaattori voisi vaikuttaa lähettämiensä kanavien sisältöön, kun ei edes omista niitä?
MTV3:n maksukanavia lähettää Suomessa paljon muutkin operaattorit kuin PlusTV. Ovatko mielestäsi siis kaikki maksu-tv-operaattorit perseestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171587
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991448Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M27790Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50736Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37643