Jämsänkosken M-kauppa.

Ihmettelevä!!!

Onko Jämsänkosken M-ruokakauppaan tullut kuuro-mykkä kauppias,kun hän ei saa sanottua huomenta puhumattakaan kiitosta, tai olkaa hyvä kun maksat kassalla.Eipä tarvitse toista kertaa "johtajaa "häiritä.

74

8013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *******************

      Ylivoimaisesti ystävällisin henkilökunta on siellä kaupassa. Missähän kaupassa tämän viestiketjun aloittaja on asioinut?!

      • Ostajatar

        Pienissä kaupoissa yleensä on hyvä, palveleva henkilökunta. Myös siis J-kosken M-kaupassa. Isoissa marketeissa myyjät menee ilmeettöminä, päivää ei osata sanoa, joskus jopa vihaisen oloisia kassaneitejä, kyllästyneen näköisiä. Hui. Sen vuoksi käyn vain pienissä kaupoissa. Onneksi niitä on vielä.


      • käyn M-marketissä
        Ostajatar kirjoitti:

        Pienissä kaupoissa yleensä on hyvä, palveleva henkilökunta. Myös siis J-kosken M-kaupassa. Isoissa marketeissa myyjät menee ilmeettöminä, päivää ei osata sanoa, joskus jopa vihaisen oloisia kassaneitejä, kyllästyneen näköisiä. Hui. Sen vuoksi käyn vain pienissä kaupoissa. Onneksi niitä on vielä.

        mutta minusta ihan tavallista palvelua, ei valittamista. K-kaupassa on minusta paras palvelu Jämsänkoskella. S-marketissa käyn eniten. Siellä on ihan normaalia palvelua. Saa olla rauhassa ostoksilla. Siitä minä pidän. Tätejä moikkaa, jos huvittaa. Mutta jos kuitenkin kaipaan neuvoja tai vinkkejä ruokaostoksiin, niin menen k-kauppaan. Hyvät kaupat on Jämsänkoskella.


      • ihme

        kommentti. Harvoin käyn M-kaupassa, mutta tosi ystävällistä henkilökuntaa.
        Toista se on K-kaupassa. Siellä on muutama kassatäti jotka eivät tervehdi, eikä kiitä. Hyvä kun ne katsoo edes asiakkaaseen päin. Kauppias itse siellä on symppis.


      • tarvii korvatulpat
        ihme kirjoitti:

        kommentti. Harvoin käyn M-kaupassa, mutta tosi ystävällistä henkilökuntaa.
        Toista se on K-kaupassa. Siellä on muutama kassatäti jotka eivät tervehdi, eikä kiitä. Hyvä kun ne katsoo edes asiakkaaseen päin. Kauppias itse siellä on symppis.

        kun eräs myyjistä kailottaa niin kovalla äänellä toisille myyjille(ja myös antaa neuvoja)niin että asiakkaan korvia kuumottaa.Mutta silti asioin.Ostokset löytyy vaikka silmät kiinni ja bonuksia kertyy ihan mukavasti.


      • ulleville

        samaa mieltä kanssasi. ylivoimaisesti ystävällisim kauppias ja myyjät


      • einimimerkkiääää
        tarvii korvatulpat kirjoitti:

        kun eräs myyjistä kailottaa niin kovalla äänellä toisille myyjille(ja myös antaa neuvoja)niin että asiakkaan korvia kuumottaa.Mutta silti asioin.Ostokset löytyy vaikka silmät kiinni ja bonuksia kertyy ihan mukavasti.

        Näkyy onneks olevan raskaana, et ei varmaa kohta tartte kailotusta kuunnella hetkeen :)


      • HÖPÖ HÖPÖ

        Etkö sinä HÖLMÖ ymmärtänyt kirjoitusta.Ei myyjiä moltittukaan vaan kauppiasta,joka on eri asia kun myyjät.


    • 008

      Hakekaapa aamusta jotakin pelkkää tarjousta,niin käytäs paljastuu.Pientä parannusta käytöksessä on kuulema havaittu.

    • moittimista

      Hyvät on palvelut jokaisessa kaupassa Jämsänkoskella.

      En ole saanut huonoa palvelua, kuin Jyväskyläläisessä autokaupassa, jossa johtaja itse melkein pilkkasi minua.
      Hainpahan sitten pirssini toisesta kaupasta ja käteisellä maksoin.

      • mossekuski

        Kauppiaalle on etua kun tekee osamaksu sopimuksen se saa bonukset,joten olet huono asiakas rahoinesi,ja muutenkin mulkku


    • Juuso941

      Kyllä se mulle ainakin on puhunu ja jos se sua noin huolestuttaa niin vaiha kauppaa

    • Muori

      No tuo ei pidä kyl paikkaansa... Aina ilosena mitä minä olen siellä käynny. Ja tosi,tosi kohtelias. Huomenet, heit, kiitokset ja tervetuloa kuuluvat aina reippaasti.

    • asenneongelma?

      Minä asioin silloin tällöin kyseisessä kaupassa ja aina olen saanut tervehdyksen. Ehkä sä olet kuuromykkä, jos et kuule kauppiaan tervehdystä tai sitten kauppiaalla on ollut sellaista tekemistä, ettei ole huomannut sua. Älä heti vedä herneitä nenään, jos käy niin et sua ei tervehditä. Mä olen huomannut ainakin sen, että m-kauppa on ainut paikka missä saa heti sen tervehdyksen...vaikka itse en sano mitää. Muissa kaupoissa olen "joutunut" itse ensin sanomaan moi tms. mut m-kaupassa aina ensin on kauppias ehtinyt tervehdykseen. Mieti seuraavan kerran ennenko alat morkkaamaan ketää.

      • Entinen asiakas

        JOS MIES RAHASTAA KASSALLA,NIIN ONHAN HÄNEN HUOMATTAVA TÄMÄ MAKSAJA,EIHÄN HÄN SENTÄÄN SOKEAKIN OLE.


    • palvelu ammatissa

      Taidat ite olla se joka ei sano toiselle huomenta.Päivää jne.edelleen.

      • ainakin minulle

        Taitaa sinussa nyt olla se vika?


    • nesteellä..

      siellä ne vanhat äijänkäppyrät vetää kaljaa, mutta jos sinne nuoret menee talvella ihan asiallisesti olemaan ja lämmittelemään, niin herra omistaja tulee ja häätää ulos välittömästi..

      • on selvä

        kun ne ei mitään osta. kaljasta saa ison myyntivoiton.


      • ei kaljakuppila

        Ihan oikein!!! Siellä hyvä palvelu ja hyvä asiakaspalvelu!!!!!!!!


      • jonottaja

        helevetin maalaistollot,kauppa on kauppa,vie persees muualle nuoltavaksi


    • Kanta-asiakas

      M-Marketin palvelu on ollut erinomaista ja ystävällistä alusta asti. Koko henkilökunta ansaitsee erityiset kiitokset palvelusta ja asiakkaan huomioimisesta.

    • nevari

      On se perkele kumma kun paskaa työtä tekevä mies tai nainen joka istuu päivät pitkät myymässä kaljaa ja elintarvikkeita ihmisille, ei jaksa sinun yksinäistä elämääsi piristää sanomalla päivää. Seuraavalla kerrala pistät lapun rintapieleen jossa lukee "Ansaitsen tervehdyksen". Kyllä se on erittäin oudoksuttavaa, että ei muista jokaiselle asiakkaalle sanoa näitä maailmaamuuttavia sanoja.

      • kyllä..

        ..niin se on, että niin metsä vastaa kun siihen huudetaan!


    • Olisikohan

      Miten voi olla niin hiljainen kauppa? Koskaan ei ole liiemmälti autoja pihassa, taitaa s-marketin asiakkaiden autoja olla nekin. Toimiiko koko äm-kauppa tappiolla? Onko tulostietoja näkyvillä?

      • hohhoh!

        Mitä moista murehit tuottaako kauppa vai ei? Hyvä kauppa missä myös käy asiakkaita. Turha mollaaminen pois jokainen käy siellä missä tahtoo!


    • hyvä!

      Palvelu on hyvää ja nopeaa, hyvä valikoima tuotteita, grilli ja lihatiski iso plussa! Kylän paras kauppa!

      S-marketin taso sen sijaan laskenut paljon! Kassajonot usein pitkiä, kukaan ei tule purkamaan jonoja vaikka kuinka kellot kilkkaa. Joitain tuoteryhmiä merkittävästi supistettu huonompaan suuntaan. Pullokoneet huutaa tämän tästä ja ovat törkyisessä kunnossa. Vanhempi naismyyjä naama rutussa pälyilee hyllyjen välissä vaikka jonon pää olisi hänen ahterinsa kohdalla... Jos hän jostain syystä joutuu kassalle, toiminta on kuin hidastetussa filmissä. Mitään "kiitos" tai "ole hyvä" sanoja on turha odottaa sen naisen suusta.

      • ort

        M-marketin henkilökunta on sitä parasta ykkösluokkaa.Palvelu pelaa ja toiveita otetaan huomioon.


      • s-tili
        ort kirjoitti:

        M-marketin henkilökunta on sitä parasta ykkösluokkaa.Palvelu pelaa ja toiveita otetaan huomioon.

        Kyllä s-marketin palvelutaso on pudonnut!! Myyjät pälyilee hyllyjen välissä,toki täyttäen myös niitä.Mutta jonot sen kun pitenee kassoilla!!!!!Eikö asiakasta palvellla ensin.


    • Pienen kaupan asiaka

      On ihmisiä joilla ei ole sisaruksia, ei ole vanhempia, on paskat naapurit. Minulle Marko on aina morjestellut ja auttanut jos olen jotain etsinyt. Henkilökunta on "Markon" näköinen, palvelee samanlaisella aktiivisuudella. Kiitos ja tulen uudestaan. Viestin aloittaja on varmaan humalassa jäänyt ilman olutta tai sitten on ala-ikäinen ja hänelle ei ole myyty tupakkaa tai tulitikkuja. Lihatiski on ihku.

      • tha mään

        Marko (y) im in miami biitch


    • Marko henkilökuntineen on erittäin kohtelias!Jos aloittajalla on itsellään ollut pellit silmillään ja muistiongelmia tämän takia ettei muista jos on terve sanottu!

      • Aina hyvää palvelua

        Kirjoituksen aloittaja mene HOITOON, kaupassa todella ystävällinen palvelu,olet ilmeisesti sama kirjoittaja kuka täällä haukkuu toisia saa ilmeisesti jonkinlaista tyydytystä.

        Kauppias älä välitä sairaiden kirjoituksista:)


    • ämmän marketta

      ellei se oo sokkarin kätyreitä

    • murmammummu

      Käyn M-kaupassa usein ja kauppias sekä henkilökunta on huippua!!

    • M-KAUPPA ON PARAS

      Kassalla oleva myyjäkin jää aina odottaa kassalle ja lähtee vasta pois kassalta kun sinäkin lähet VAIKKA olet jo maksanut ostoksesi ja pakkaamassa..´S - mARKET ON SURKEA!!

    • Entinen Asiakas!

      M-kauppa on surkea. Menin 2-3 kertaa kauppaan katselemaan mitä ostaisin, ja kun en ostanut mitään niin tulivat valittamaan. ihan paska kauppa, ennen pidin M-kauppaa hyvänä kauppana. Viimeksi sain porttikiellon kauppaan siitä etten ole ostanut mitään! Ihan tosi. Henkilökunta on kyllä mielestäni aika perseestä ..Ja jotkut vielä kirjottaa täällä että "henkilökunta on huippua" .. !

    • ei tietoo

      kukas siellä kaupassa on kauppias

      • lopeta valitus

        Tosi hyvä kauppa ja ystävällinen henkilökunta!!! Jos kauppaan saa porttikiellon
        on siihen varmaan pätevä syy, ja sinulla se taitaa olla!!! Turha valittaa ja syyttää
        henkilökuntaa, katsominen peiliin voi auttaa sinua.


      • M
        lopeta valitus kirjoitti:

        Tosi hyvä kauppa ja ystävällinen henkilökunta!!! Jos kauppaan saa porttikiellon
        on siihen varmaan pätevä syy, ja sinulla se taitaa olla!!! Turha valittaa ja syyttää
        henkilökuntaa, katsominen peiliin voi auttaa sinua.

        M-kauppa on ihan jees kauppa,ei mitään valittamista : )


    • CaroLuna

      Kyllä maar.. Kauppiaathan ovat juurikin vailla älyä ihmisiä, jotka jo katukuvassakin aina hymyilevät _aivottoman_ iloisesti, tietämättä itsekkään mille hymyilevät. Keskustelevat iloisesti asiakkaan kuin asiakkaan kanssa, pitäessään itseään asiakkaan kohdatessa vaikkapa kynnysmattona. Asiakkaat ovat sitten taas niitä maailman fiksuimpia ja ihanimpia ihmisiä jotka olettavat olevansa oikeassa joka asiassa... vain heidän Osaten taitavasti kommunikoida vähä-alyisen kauppiaan kanssa, saamatta kuitenkaan arvoistansa kohtelua..


      Voi haukotus!

      M Kauppiaalle vaan syksyiset terveiset ja Special kiitos eritoten hyvästä ja iloisesta palvelusta. On mukava saada pirtsakkaa potkua töihin mennessään jossa joutuu ikäväkseni toteamaan tapaavansa tämän kaltaisia kitisijöitä rullaturpineen.. Kun MIKÄÄN EI RIITÄ.

    • Varmasti vakioasiaka

      Kauppa mitä parhaimpiamiä Jokilaaksossa mitä löytää. Kauppias ja henkilökunta ystävälistä ja palveluun sitoutunutta.
      RULLATURPIA ottaa aivoon hyvä palvelu.

    • ihanainen nainen

      mies on outo.

    • vierailija 2

      minä kävin eilen ja siellä TOSI YSTÄVÄLLINEN HENKILÖKUNTA !!!!!!!!!!!!!!!

      • kesäasiakas

        Palvelu M-kaupassa Jämsänkoskella on ollut normaalia , rauhallinen tilava kauppa ,tälle antaa arvoa varsinkin suurien kauppojen kassajonoissa hikoiltuaan.
        Muistaa sopii myös, että ei se asiakkaan päiväkään naurata alati ,saattaa kauppiaskin olla mietteissään.


    • ncjdhidod

      Henkilökunta ihan ok mutta muuten kauppa on aika kallis.

    • houlipooi

      Oon asunut jämsänkoskella jo vajaat 20 vuotta ja vuoden alussa paloi käpy kokonaan koko saatanan Jämsään. Täällä keski-ikä on se 60v ja porukka ei osaa kuin valittaa. Mitä helvettiä nyt taas. Ei ihmekkään että Jämsästä muuttaa vuosittain 200 ihmistä toisiin kaupunkeihin. Tää seutu on suomen syöpää.

      • .-.,.-ö-.

        Ja mitenkähän se tuo sinun kommenttisi liittyy alkuperäiseen keskustelun aiheeseen. Aika typerää nostaa tälläinen vanha keskustelu taas esille, olisit pistänyt uuden aluille vai etkö osannut??


    • ggfhthth

      haistakaa passka 2viim -

      • fakyou

        eikö kirjoitus luonnistu? :D


    • todella kyllästynyt

      Eräs työtekijä kertoo aina niin mielellään tyttärestään ja tyttären lapsista ja tyttären ulkomaan matkoista uuden miehensä kanssa ja miten tytär on ihan itse hoitanut ja huoltanut lapsensa, vaikkakin heillä on ollut mahdollisuus auttaa kaikin puolin tytärtään, myös rahallisesti ja hoitaneet myös silloin kun tytär on viiden viikon Thaimaan matkalla kahdestaan uuden miehensä kanssa, siis tämä tytär joka on ihan itse aina hoitanut lapsensa...Jeesus, ja mä ostaisin vain sitä grillattua broileria, minä joka olen ihan oikeasti hoitanut ja huoltanut omat lapseni! Muuten hyvä kauppa!

    • ämmä-marketti

      M-Kaupassa on hyvää henkilökuntaa. Mut jos menet viereiseen S-markettiin niin siellä osa kassaneideistä on sellasia vitun lehmiä jotka ei osaa hymyillä. Ei tietenkään kaikki.

    • ent. kauppakassa

      m-marketissa on kyllä tosi hyvä palvelu, kuten myös jämsänkosken s-marketissa! Aika mautonta ruveta haukkumaan täällä minkää kaupan/yrityksen kassaneitejä/miehiä! Olen myös itse aikoinaan ollut palvelualalla ja se todellakaan ei ole ihan sitä parhainta herkkua, mitä asiakkaat sanovat kassalla myyjille, jotka yrittävät tehdä työtään ja auttaa parhaansa mukaan. Monen monta kertaa kassapalvelijaa haukutaan, vaikka ei olisi mitään tehnyt YHTÄÄN MITÄÄN!!!
      Voisi asiakkaat katsoa joskus peiliin ja miettä millaista siinä kassalla OIKEASTI on ja kuuneella ja ottaa kaikki haukut vastaan ja yrittää vielä hymyillä, vaikka kuinka tekisi pahaa!
      Isot tsempit kaikkille jotka ovat kaupan kassalla töissä, muistakaa joskus on niitä todellakin ihania asiakkaita :)

    • ETT SILLAIN

      vaihtakaa kauppaa jos kerran ei mielytä kassaneidit tai miehet.silleinhän siitä pääsee.asiakkaalla hyvä mieli ja kassahenkilöllä vielä parempi:D

    • rullanizza

      henkinen minä haukkujalla kateissa.ollaan tyytyväisiä,meitä koskella vielä palvellaan,ilkeistä ihmisistä huolimatta.

      • en yrittäjä!

        Ainut kauppa missä saa palvelua, ja ystävällistä!!! Ollaan taas koskella
        kateellisia niin menetetään hyvä kauppa, kyllä sitten alkaa rukutus et
        hyvä kauppa lopetti. Samoin kävi baarille keskustassa, ihmiset ovat niin kateita täällä koskella, jos joku pärjää!!! Pitäisi tsempata yrittäjiä eikä aina moittia!!!!


    • paut

      Hyvä on kauppa! Ei ole valittamista!:)

    • jovain

      Ainaki se valkotukkanen likka on miun makkuun :)

    • koskelainen1

      Paras kauppa koskella !

      • kohta ex-asiakas

        Kosken ässässä on alkanu pieni alamäki... Aina kassoilla liian vähän porukkaa. Lihoja yms saat vain aamuseiskalta. Jauhelihaa löytyy kyllä ja aina alennuksessa :)Varsinkin tuo kassa asia alkaa vtuttaa


      • kjurgibdf
        kohta ex-asiakas kirjoitti:

        Kosken ässässä on alkanu pieni alamäki... Aina kassoilla liian vähän porukkaa. Lihoja yms saat vain aamuseiskalta. Jauhelihaa löytyy kyllä ja aina alennuksessa :)Varsinkin tuo kassa asia alkaa vtuttaa

        ex-asiakas Otitko lääkkeen tänään?


    • Tumppu3

      Voi hellan lettas.Tältä valittajalta on rinta ruokinta jäänyt kesken.Olen asioinut
      tuolla kyseisessä kaupassa n.5 vuotta ja aina omistaja tervehtii sekä malttaa
      myös jutella vaikka varmasti kiire pukkaa.

    • kara202

      Ihmettelevä, älä enää ihmettele! Kosken paras kauppa. En enää muualla asioikkaan. Vaikka joskus tuotteet kalliimpia kuin isommissa kaupoissa, niin "Ämmästä" saa kuitenkin hyvän mielen joka käyntikerrasta.

    • jauheliaa alessa

      "kohta ex-asiakas" Osuit naulan kantaan. Kassatoiminta aivan pielessä, totaalisesti!!!

      • hyvä palvelu

        Ei sun kympin ostoksista kiinnosta ketään että katso peiliin valittaja onko lääkitys kohillaan ,miksi hyvää kauppaa jotkut sairaat provosoi mut ehkä meidän on annettava anteeksi näille ja yritettävä ymmärtää.


    • Verumats

      Onko Jämsänkoskella Siwaa?

      • Googleta

        Kato vittuna Googlesta.


      • 852258852258
        Googleta kirjoitti:

        Kato vittuna Googlesta.

        Mikä on Google?


      • Transpan

        Google on yhtiö joka omistaa Siwat, heidän kotisivuiltaan löytyy paikkakunnat ja aukioloajat.


    • dfghjkl

      ukko kimittää kun akat

    • Koskihyvä

      Sairasta tämän kaupan haukkuminen, harvoin näin hyvä aplvelua saa mistään ja työntkijät on mailaman ystävällisipiä. Taitaa aloittajalla olla ne huonot päivät.. ;)

      • luetarkemmin

        Katopa milloin keskustelu on aloitettu?


    • höpöpöpöp

      Mukavaa porukkaa on M-kaupassa.
      Tervehtivät ja muutenkin ystävällisiä.

    • Koskenlaskia

      Kuuromykkä puhuu käsimerkeillä ja jos hänellä on kädet täynnä työtä, ei hän voi vastata. Eräs mies halusi puhua pisoaarikaverin kanssa. Kaveri vastasi käsimerkein ja pissasi omille ja kaverin housuille. Ainoa olento joka haluaa vapaaehtoisesti turpaan on kärpänen. Yleensä niitä on hevosen turvan ympärillä : ) M porukka on mukavaa varmasti. ja osaavat paikkakunnan tavat. Ennen oli esim puku Pekka koskella.
      Se otti vastaan köyhän ja rikkaan Aina yhtä hyvällä palvelulla. Se oli aikaa se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe