Patteritien kirppis Oulu

uus

Millainen on Alppilan kaupunginosassa oleva Aarrearkku kirpputori?Onko kauppa käynyt.Mietin mihin romppeitani veisin

9

3806

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eevareetta

      Onko sama paikka?Kaveri myynyt ja mennytkin tavaraa.Itse kannatan Paljekirpputoria siinä Joutsensillan kuppeessa!

      • LIMINGANTULLIN REALKIRPPIS

        on kaikkein paras kirppis moneen vuoteen Oulun seudulla.
        55 euroa koko kuukauden paikkamaksu ja valinnanvaraa pöytien koossa ja mallissa.
        Erikokoisia looshejakin tarjolla ja hintalaput kerätään talteen ilman eri maksua.
        On mukava, kun voi seurata myyntiään ja pitää vaikkapa kimppapöytää.
        Enemmän tietoa varmaan saat kirppiksen kotisivuilta.
        Suosittelen sydämellisesti.
        Mukava henkilökunta ja hyvä valvonta tavaroille järjestetty.


      • kerätään talteen?
        LIMINGANTULLIN REALKIRPPIS kirjoitti:

        on kaikkein paras kirppis moneen vuoteen Oulun seudulla.
        55 euroa koko kuukauden paikkamaksu ja valinnanvaraa pöytien koossa ja mallissa.
        Erikokoisia looshejakin tarjolla ja hintalaput kerätään talteen ilman eri maksua.
        On mukava, kun voi seurata myyntiään ja pitää vaikkapa kimppapöytää.
        Enemmän tietoa varmaan saat kirppiksen kotisivuilta.
        Suosittelen sydämellisesti.
        Mukava henkilökunta ja hyvä valvonta tavaroille järjestetty.

        Eikö siellä ole viivakoodilappuja? En luota nykyään muihin kuin viivakoodilappuihin, eikä moni muu. Aika outoa on, jos ei nykyaikaista systeemiä!


      • RAHASTUSTA KOODILAPUT
        kerätään talteen? kirjoitti:

        Eikö siellä ole viivakoodilappuja? En luota nykyään muihin kuin viivakoodilappuihin, eikä moni muu. Aika outoa on, jos ei nykyaikaista systeemiä!

        nehän ovatkin sitten oikeata pöydänvuokraajien rahastamista, ei niitä ilmaiseksi napata.
        Ja täysin mahdotonta on millään tavalla kontrolloida
        tavaroittensa "liikkeitä", kun minkäänlaista juoksevaa numerosysteemiä ei enää ole. Sellainen hyvä juttu oli Paljekirppiksellä aikoinaan, mutta lopetettiin, koska ei ollut varmaan firmalle oikein mukava, kun ihmiset peräsivät pölliittyjä tavaroitaan.
        Sehän on aika iso työ kerätä talteen hintalaput ja osoittaakin sen, että Realissa omistajat ajattelevat vähän vuokraajiensakin etua.
        Kimppapöytää olemme pitäneet jo joitakin viikkoja ja kaikki hintalaput ovat myydyistä tuotteistamme ovat kirjekuoresta löytyneet.
        Saldosi voit saada vaikka useita kertoja päivässä ja laput ovat tarkistettavissasi myös halutessasi.
        En ikinä mene millekään viivakoodikirppikselle, se on saletti.


      • ole oulusta
        RAHASTUSTA KOODILAPUT kirjoitti:

        nehän ovatkin sitten oikeata pöydänvuokraajien rahastamista, ei niitä ilmaiseksi napata.
        Ja täysin mahdotonta on millään tavalla kontrolloida
        tavaroittensa "liikkeitä", kun minkäänlaista juoksevaa numerosysteemiä ei enää ole. Sellainen hyvä juttu oli Paljekirppiksellä aikoinaan, mutta lopetettiin, koska ei ollut varmaan firmalle oikein mukava, kun ihmiset peräsivät pölliittyjä tavaroitaan.
        Sehän on aika iso työ kerätä talteen hintalaput ja osoittaakin sen, että Realissa omistajat ajattelevat vähän vuokraajiensakin etua.
        Kimppapöytää olemme pitäneet jo joitakin viikkoja ja kaikki hintalaput ovat myydyistä tuotteistamme ovat kirjekuoresta löytyneet.
        Saldosi voit saada vaikka useita kertoja päivässä ja laput ovat tarkistettavissasi myös halutessasi.
        En ikinä mene millekään viivakoodikirppikselle, se on saletti.

        kokemusta, mutta muilta paikkakunnilta. Olen ostanut ja myynyt. Silloin kun oli omat laput, tavaraa oli pitkin toria ja osa päätyi varmaan seuraavan myyjän tiliinkin, sillä niin kävi minullakin kerran, että huomasin, että tämä lippu ei ole minun. Se oli peräti liki 20 mk...Palautin sen myyntirahan kassalle, koska en voinut tietenkään ottaa. Oletan, että kassa otti yhteyttä edelliseen myyjään.

        Muutakin häikkää oli erään paikan kanssa ja meni luottamus. Sielläkin oli omatekoiset laput.
        Sitten tuli viivakoodit. 50 senttiä 30 kpl kuponki
        ja se ei ole paljon. Ei ainakaan mun mielestä.
        Liikkuvat tavarat ovat sen päätyneet oikealle omistajalle vielä myyntipaikan loppumisen jälkeen.


      • paras systeemi
        ole oulusta kirjoitti:

        kokemusta, mutta muilta paikkakunnilta. Olen ostanut ja myynyt. Silloin kun oli omat laput, tavaraa oli pitkin toria ja osa päätyi varmaan seuraavan myyjän tiliinkin, sillä niin kävi minullakin kerran, että huomasin, että tämä lippu ei ole minun. Se oli peräti liki 20 mk...Palautin sen myyntirahan kassalle, koska en voinut tietenkään ottaa. Oletan, että kassa otti yhteyttä edelliseen myyjään.

        Muutakin häikkää oli erään paikan kanssa ja meni luottamus. Sielläkin oli omatekoiset laput.
        Sitten tuli viivakoodit. 50 senttiä 30 kpl kuponki
        ja se ei ole paljon. Ei ainakaan mun mielestä.
        Liikkuvat tavarat ovat sen päätyneet oikealle omistajalle vielä myyntipaikan loppumisen jälkeen.

        on paras systeemi hinnoittelussa.
        Kaikki täsmää sentilleen!


      • jghhgfh

        Aarrearkku on Alppistoren vieressä Patteritiellä oleva kirppis.


      • kontrolloida
        RAHASTUSTA KOODILAPUT kirjoitti:

        nehän ovatkin sitten oikeata pöydänvuokraajien rahastamista, ei niitä ilmaiseksi napata.
        Ja täysin mahdotonta on millään tavalla kontrolloida
        tavaroittensa "liikkeitä", kun minkäänlaista juoksevaa numerosysteemiä ei enää ole. Sellainen hyvä juttu oli Paljekirppiksellä aikoinaan, mutta lopetettiin, koska ei ollut varmaan firmalle oikein mukava, kun ihmiset peräsivät pölliittyjä tavaroitaan.
        Sehän on aika iso työ kerätä talteen hintalaput ja osoittaakin sen, että Realissa omistajat ajattelevat vähän vuokraajiensakin etua.
        Kimppapöytää olemme pitäneet jo joitakin viikkoja ja kaikki hintalaput ovat myydyistä tuotteistamme ovat kirjekuoresta löytyneet.
        Saldosi voit saada vaikka useita kertoja päivässä ja laput ovat tarkistettavissasi myös halutessasi.
        En ikinä mene millekään viivakoodikirppikselle, se on saletti.

        keskustan second handissä ainakin on juoksevat numerot, jotka jää myyntiraporttiin.


    • envuokraa

      homee haisee sisällä ja tavaraa katoaa pöydistä maksamatta.tilitykset miinuksella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe