aion käydä korjauttaan hiuslisäkkeitäni mutta en ole ikinä käynyt parkanossa kampaajalla joten kertokaahan kokemuksia ja mielipidettä kuka on luotettava ja mikä hinta-laatu suhde on jne..
parkanon
39
8191
Vastaukset
- kurko
Mun mielestä ainaskin halvin ja nopein parturoija Parkanossa on Matin parturi sillä edellytyksellä että sakset pysyy käsissä eikä henkikään kauheasti haise hennesseylle...
- ..............................
Itse tykkään Mantan ja Annikan parturista linkka-asemalla. Tosin aikoja on vaikea saada.Kehuvat myös Feniksiä keskuskadulla, sinne ei varmasti niin pitkiä jonoja.
- nnnnooii
kyllähän se niin on että parkanon hyvät parturit ovat elisa ja hiustupa. mutta jonot ovat myös sen mukaiset!!!
- paras parturi
on tipitii, mutta jonotkin ovat sitten sen mukaiset
- Karvapää1
paras parturi kirjoitti:
on tipitii, mutta jonotkin ovat sitten sen mukaiset
Kyllä Tipitii on ihan omaa luokkaansa, muut tulee kaukana perässä
- Tipitii ehrottomast
Karvapää1 kirjoitti:
Kyllä Tipitii on ihan omaa luokkaansa, muut tulee kaukana perässä
paras kaikinpuolin:)
- ollut asiakkaana
Kaikissa olen ollut asiakkaana, toisissa kauemmin ja toisissa lyhyemmän ajan. Kaikissa on plussia ja miinuksia.
Kannattaa vaihtaa ainakin vuoden jälkeen. Jokaisella kampaajalla on omanlaisensa malli jolla aina tekee, siksi vaihtaminen kannattaa.
Nyt aion mennä uusimpaan kampaamoon ja ehkä vuosi taas siellä asiakkaana.- sitten meille
muillekin millainen salmen kampaamo on.
- minä tykkäsin
sitten meille kirjoitti:
muillekin millainen salmen kampaamo on.
,että leikkas hyvin.
- Rock-tukka
Friimäen Kaisa Feeniksissä huoltaa ja laittaa lisäkkeitä. Kohtuuhinnalla ja hyvin. Olen ollut erittäin tyytyväinen saamaani palveluun.
- niimpä niin
omakehu-paras kehu?
- molemmista
Manta ja Feeniks
- on käynyt
hiustuvassa? onko mitään eroa/väliä kummalla käy? en ole käynyt siis kummallakaan ja ajattelin että jos nyt seuraavaksi kokeilisi. tosin olen ymmärtänyt, että heille on aika pitkät jonot, onkohan näin?
- kyllä niin että
kaikki yhtä hyvin.jokaisella on oma mielipide.kaikki ei käy kaikille.hyvä näin.ps.joku tykkää tyttärestä joku äitistä,eikö se ole vähän näin.yhtä monta mielipidettä kun miestäkin tai naista.se siitä ja sen kestävyydestä.hyviä mielipide hetkiä kaikille.pitääkää omat paikkanne.
- kannattaa mennä
Feenix nimiseen parturiin ja nimenomaan Kaisan pakeille.
Siinä tyttö jolla hyvät jutut ja homma käy! - molemmat siellä
osaa työnsä ja olen siellä laitattanut myös pari pidennystä ja todella tyytyväinen.
- simo vaatehuoneelta
ilman muuta paras on satumaa ja nimen omaan satu
- moyhn
Mä kyllä luotan Mantaan.
Kirkkokadun kampaamoon en kyllä luota enää ollenkaan.. :/- mä vaan
ja Teijan Hiusstudio.
Siellä mä käyn. - vakiasiakas
Manta ja Annika ovat tosi ihania , eivät kulje nenä pystyssä!!!Sinne pääsee myös illalla myöhäänkin,työn jälki mahtavaa ja aina tuntee itsensä tervetulleeksi, ovat molemmat aina tosi rentoja ja iloisia!Jatkakaa vaan samaan malliin!!!
- A
vakiasiakas kirjoitti:
Manta ja Annika ovat tosi ihania , eivät kulje nenä pystyssä!!!Sinne pääsee myös illalla myöhäänkin,työn jälki mahtavaa ja aina tuntee itsensä tervetulleeksi, ovat molemmat aina tosi rentoja ja iloisia!Jatkakaa vaan samaan malliin!!!
Oon käynyt Mantalla Hiusstudiossa aivan alusta lähtien, sitä ennen samaisessa Hiusstudiossa jota silloin piti Katja ja jopa häntäkin ennen jolloin Hiusstudiota piti Parkanossa 3 naista. Mantalla hyvät jutut, tykkään käydä, en vaihtais ennenku pakon edessä vasta. Enkä suinkaan aina leikkauta samaan malliin, Manta on vuosien varrella tehnyt radikaalejakin muutoksia pyydettäessä :) Kampaaja on alansa ammattilainen, mutta myös ihana juttukaveri ja uskaltaisin sanoa että ystävyyssuhteestakin voi puhua.
- Manta-mummo
vakiasiakas kirjoitti:
Minä oon Manta ja mun kaveri on Annika, mutta me ei olla kampaajia...
- siistimies---
on Matin Parturi. Ainakin miesten hiukset ajaa parhaiten.
- silloin kun on auki
leikkaa liian lyhyiksi ja aina samalla mallilla
- vakioasiakas.
Ehdottomasti paras on Matin Parturi.
On erittäin mukava. Juttelee kaikista asioista maan ja taivaan väliltä ja aina tyytyväinen vaikka on sairastellut itse.
En muualla käykään. - ....................
Nämä on näitä pintaliitäjien suuria ongelmia. Ota lisäke irti ja get a life!!
- Merja H
Minä tykkään monen yrityksen jälkeen Studio Royalista. Palvelu on erinomaista
ja kampaajat kouluttauttuu.- taitaa rahaa olla..?
Eiväthän he nykyään ole lähes koskaan töissä, aina vain koulutuksissa ja liike usein suljettu. Liekö koulutuksia vai töiden vähyyttä??
- fnmfjfj
Käyttääkö kukaan parkanolaisista kampaamoista luomutuotteita??
- 23
Taas on se aika vuodesta kun tarvitaan ilmaista lisä mainonta. :)
- Ei
Tarvita nyt näin juhlasesonkina vielä sitte vasta tammikuussa.
- punapää
SatumaaHius ja Heidi
- <><<
Otapa sakset käteen pääset helpommalla.
- muodikas43
minusta vuokon parturi-kampaamo kairokoskella on hyvä.Tekee työn huolellisesti.
- Kanta-asiakas
Ehdottomasti paras ja luotettavin on Tipitii! Ei epäilystäkään.
- h2
Itse en ole myöskään vielä käyttänyt paikallisia kampaamoita, mutta olen kysellyt asiasta. Tipitii on kuulemma hyvä, mutta melko hintava. Moni kehuu Miljaa Kirkkokadulla. Mutta niinhän se on, että et voi tietää omalle tyylillesi sopivaa kampaajaa muuten kuin kokeilemalla.
- rastafari-
h2 kirjoitti:
Itse en ole myöskään vielä käyttänyt paikallisia kampaamoita, mutta olen kysellyt asiasta. Tipitii on kuulemma hyvä, mutta melko hintava. Moni kehuu Miljaa Kirkkokadulla. Mutta niinhän se on, että et voi tietää omalle tyylillesi sopivaa kampaajaa muuten kuin kokeilemalla.
Toisinaan Milja on erittäin taitava ja nuorekkuus on plussaa. Mutta myös usein tekee töitä hieman hosuen eikä työnjälki ole hyvä. Käyn välillä Tampereella kampaajalla (rasta, suosittelen!!) , joka korjaa tukan taas kuosiin.. Mutta toisaalta, kun halvalla saa niin haittaako huonompi lopputulos? Itse tykkään käydä täällä hintatason vuoksi. Mutta plussana tuo hoitola samoissa tiloissa. Kiva kun on eri palveluita samassa talossa, vaikka asiakaskunnassa on varmaan eroja.
- <->
Maija on myös hyvä, vaikka ikää jo onkin!
- Kampaaja itsekin
Käykää rohkeasti kokeilemassa eri paikkoja. Toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta. Yksi kampaaja voi olla toisen suosikki ja samalla toisen inhokki.
Suosikkinne löydätte vain itse kokeilemalla. Siis rohkeasti sisään kampaamoiden ovista ja löytämään se itsellesi parhaiten sopiva.
Meitä on täällä moneen lähtöön, nuorta, vanhaa, tummaa ja vaaleaa.
Uskoisin että kaikkien meidän ammattitaito on kyllä kohdallaan :)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3112324Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2422185Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871271
- 1021226
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431225- 821211
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621197Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.211165Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861091