Outlander -8000 euroa

sldakfjösldjföasdjf

23

7907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2.0 D-ID

      Aika roima pudotus. Taitaa vaihdokin hinta romahtaa myös, jos sellaista erehtyy Veholle tarjoamaan. Muuten taitaa paketin hinta olla kohdallaan, ainakin kilpailijoihin nähden. Kertokaas tuollaisen 2,0 D-IDn omistajat, että oletteko olleet tyytyväisiä autoon ja eteenkin moottoriin. Siis Outlanderista olisi kysymys.

      • tapaus!!

      • 2.0 D-ID
        tapaus!! kirjoitti:

        Tuolla ikävä tapaus, koskien samaa moottoria, vaikka onkin Grandiksen nokalla:
        http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=13324.0

        Noilla sivuilla muutenkin asiallista juttua, vaikka sivut tuntuukin olevan enemmän EVO painotteiset.

        Kiitos siitä, ehdin jo aiemmin sen lukea. Käsittämättömän huonoa tuuria on kaverilla ollut, ja vieläkin jaksaa olla optimistinen auton suhteen. Toisaalta, jos ajattelee tuon VWn motukan valmistusmääriä ja eri merkkejä, jotka ovat sen nokalleen ottanut, en vielä tuon perusteella ajatellut koko pakettia hylätä. Tai hulluna suomalaisena olisin valmis ottamaan riskin ettei juuri minun autoon tuollaista maanantaimoottoria tai vaihtomoottoria osu. Niinkuin tietty kaikki ajattelevat.

        Mutta jos olisi vielä vertailevaa kokemusta siitä, että miltä tämä Saksan 'helmi' kyseisen mitsun nokalle muuten taittuu. Jaksaako viedä kuormallakin, onko niin äänekäs kuin väitetään, tuleeko talvella lämpöä ilman erillistä webastoa, onko alakierroksien vääntövaje käytännössä merkittävä?


      • no niin
        tapaus!! kirjoitti:

        Tuolla ikävä tapaus, koskien samaa moottoria, vaikka onkin Grandiksen nokalla:
        http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=13324.0

        Noilla sivuilla muutenkin asiallista juttua, vaikka sivut tuntuukin olevan enemmän EVO painotteiset.

        Sivut eivät ole evo painotteiset, jos katsoisit tarkemmin niin huomaat pian että siellä pyörii kaikenlaisten mitsujen omistajia paljon. Toki evoilijoita suhteellisesti on useita, koska evo on juuri sellainen autoilijan auto ekä vain käyttöauto.

        Grandiksen nokalla Volswagenin kone pamahti totta, mutta älkääs nyt vetäkö mitä sattuun johtopäätöksiä, eiköhän tuosta ongelmasta ole pian päästy.

        Pian tulee muuten mitsun omat diesel moottorit tarjolle.


      • ei ole
        no niin kirjoitti:

        Sivut eivät ole evo painotteiset, jos katsoisit tarkemmin niin huomaat pian että siellä pyörii kaikenlaisten mitsujen omistajia paljon. Toki evoilijoita suhteellisesti on useita, koska evo on juuri sellainen autoilijan auto ekä vain käyttöauto.

        Grandiksen nokalla Volswagenin kone pamahti totta, mutta älkääs nyt vetäkö mitä sattuun johtopäätöksiä, eiköhän tuosta ongelmasta ole pian päästy.

        Pian tulee muuten mitsun omat diesel moottorit tarjolle.

        Onhan siellä osioita joka mallille, mutta enemmän porukka kuitenkin tuntuu yleisillä puolilla juttelevan evoista ja legnumeista.

        Tuo moottorijuttuhan ei heikennä mitsua mitenkään, mutta se sieltä ensimmäisenäpistää silmään, kun katselee grandis ja outlander palstaa.

        Mitsu-porukka vaikuttaa sangen rennolta, ei herneet kipase nenuun herkästi, kuten monien muiden merkkien "fanaatikoilla" tuntuu menevän.


      • outlanderisti
        2.0 D-ID kirjoitti:

        Kiitos siitä, ehdin jo aiemmin sen lukea. Käsittämättömän huonoa tuuria on kaverilla ollut, ja vieläkin jaksaa olla optimistinen auton suhteen. Toisaalta, jos ajattelee tuon VWn motukan valmistusmääriä ja eri merkkejä, jotka ovat sen nokalleen ottanut, en vielä tuon perusteella ajatellut koko pakettia hylätä. Tai hulluna suomalaisena olisin valmis ottamaan riskin ettei juuri minun autoon tuollaista maanantaimoottoria tai vaihtomoottoria osu. Niinkuin tietty kaikki ajattelevat.

        Mutta jos olisi vielä vertailevaa kokemusta siitä, että miltä tämä Saksan 'helmi' kyseisen mitsun nokalle muuten taittuu. Jaksaako viedä kuormallakin, onko niin äänekäs kuin väitetään, tuleeko talvella lämpöä ilman erillistä webastoa, onko alakierroksien vääntövaje käytännössä merkittävä?

        Huoltaminen tulee ainakin kalliiksi, DiD huoltoväli 15tkm j amulla on 30tkm välein mennyt esim etujarrupalat vaihtoon, 60tkm huollossa takpalat ja etulevyt myös. 30tkm välein vaihdetaan loota-,jakovaihteen ja takaperän öljyt. Orkkis kesärenkaat (bridgestone 225/55R18) oli liki kertakäyttö kamaa, pintaa jäljellä kahden kesän (n. 30tkm) jälkeen n.3mm. Onneksi sain syksyllä liki ajamattomat vastaavat 250 erkillä. Ilmastointi ei automaattiasenossa selviä talvella kuin välttävä/heikko arvosanalla. Vaimo valittaa vetoa ja silti on lasit (etenkin tuulilasin kuskin puoli, oliskohan lämppäri vas.puolen liikennettä varten?) huurussa. Kulutus on ihan jotain muuta kuin valmistajan ilmoittama, seka ajossa josta noin 60% maantiellä ei tahdo päästä alle 7l/100km millään. Maantiellä körötellen (n. 90km/h) pääsee n. 6,4l/100km. VRT edellinen auto 2005 C5 farkku 136hp HDI painoa jotakuinkin saman verran, mutta kulutus liki aina alle 6l/100km, lisäksi se vietti 60tkm aikana paljon vähemmän aikaa korjaamolla kuin mitsu (korjaukset ja huollot). Mitsu on jo kerran jättänyt tielle (n.24000km ajettuna sammui yht äkkiä kesken ajon), sitikoilla (8kpl ja 1,5milj km) jäin tielle kaksi kertaa.


      • toistelee kuin
        outlanderisti kirjoitti:

        Huoltaminen tulee ainakin kalliiksi, DiD huoltoväli 15tkm j amulla on 30tkm välein mennyt esim etujarrupalat vaihtoon, 60tkm huollossa takpalat ja etulevyt myös. 30tkm välein vaihdetaan loota-,jakovaihteen ja takaperän öljyt. Orkkis kesärenkaat (bridgestone 225/55R18) oli liki kertakäyttö kamaa, pintaa jäljellä kahden kesän (n. 30tkm) jälkeen n.3mm. Onneksi sain syksyllä liki ajamattomat vastaavat 250 erkillä. Ilmastointi ei automaattiasenossa selviä talvella kuin välttävä/heikko arvosanalla. Vaimo valittaa vetoa ja silti on lasit (etenkin tuulilasin kuskin puoli, oliskohan lämppäri vas.puolen liikennettä varten?) huurussa. Kulutus on ihan jotain muuta kuin valmistajan ilmoittama, seka ajossa josta noin 60% maantiellä ei tahdo päästä alle 7l/100km millään. Maantiellä körötellen (n. 90km/h) pääsee n. 6,4l/100km. VRT edellinen auto 2005 C5 farkku 136hp HDI painoa jotakuinkin saman verran, mutta kulutus liki aina alle 6l/100km, lisäksi se vietti 60tkm aikana paljon vähemmän aikaa korjaamolla kuin mitsu (korjaukset ja huollot). Mitsu on jo kerran jättänyt tielle (n.24000km ajettuna sammui yht äkkiä kesken ajon), sitikoilla (8kpl ja 1,5milj km) jäin tielle kaksi kertaa.

        papukaija vähän väliä samaa litaniaansa. Hän väittää että Outlanderin huoltoväli olisi 15000 vaikka se on 20000 km tai vuosi. Liki sadantonnin kokemus autosta on täysin eri kuin nimimerkillä, ei vikoja. Onkohan kyseessä hyvin taitamaton ajelija vai henkilö joka on vain nähnyt ko. auton?


      • kohdallaan

        Wagin mylly on onneton heikon alaväännön takia mutta sen kanssa tulee toimeen. Ykköstä joutuu tyrkkäämään kadunkulmissa useammin, kuin olisi tarpeen. Kylmänä käy kuin traktori mutta, kun lämpenee niin ihan ok. Valitettavasti hihnakäyttöinen ja pientä taipumusta kuluttaa öljyä.

        Mitsulta tosiaan tulossa oma naku keulalle niin vanhat kaupataan nyt edullisesti pois. Toki tämä nykyinen markkinatilanne on pakottanut radikaaleihin vanhan varaston tyhjennyksiin. Näitä tulee lisää monelta merkiltä.


      • lanseristi
        toistelee kuin kirjoitti:

        papukaija vähän väliä samaa litaniaansa. Hän väittää että Outlanderin huoltoväli olisi 15000 vaikka se on 20000 km tai vuosi. Liki sadantonnin kokemus autosta on täysin eri kuin nimimerkillä, ei vikoja. Onkohan kyseessä hyvin taitamaton ajelija vai henkilö joka on vain nähnyt ko. auton?

        Tuo "autländeristi" on lievästi sanottuna outo tapaus. Kumma tarve provoilla eri automerkkien palstoilla besserwisserinä. Autoista kaveri ei kyllä mitään tiedä.


      • outlanderisti
        lanseristi kirjoitti:

        Tuo "autländeristi" on lievästi sanottuna outo tapaus. Kumma tarve provoilla eri automerkkien palstoilla besserwisserinä. Autoista kaveri ei kyllä mitään tiedä.

        Mulla sattuu oleen lähes ensimmäinen yksityisasiakkaalle luovutettu "uuskoppanen" outlander, rekisteröity mun nimiin 20.04.2007 ja kaupat autosta tehty maaliskuun -07 alussa. Kokemusta eri merkkisistä autoista löytyy kylläkin vasta 29v. ajalta (siis aika jonka minulla on ajokortti ollut)ja merkkejä Austinista volvoon ja toyotasta citroeniin, kaikkiaan toistakymmentä eri merkkiä. Olen tainnut peruuttaa autolla enemmän kuin suurin osa täällä kirjoittavista on ajanut eteenpäin. Olinhan ammattikuljettaja noin 12v ajan ja nykyisinkin puoliammattilainen (työnpuolesta tulee n.160km/vrk). Antakaa sähköpostiosoitteenne niin voin skannata autoni huolto-ohjelman josta näette, että huoltoväli on tuo 15000km/1v. Paljon on toistelee kuin papukaija ajanut, jos hän aikuisten oikeesti on todellakin uudella mallilla ajanut tuon yli 100tkm alle kahdessa vuodessa???


      • vaan . . .
        outlanderisti kirjoitti:

        Mulla sattuu oleen lähes ensimmäinen yksityisasiakkaalle luovutettu "uuskoppanen" outlander, rekisteröity mun nimiin 20.04.2007 ja kaupat autosta tehty maaliskuun -07 alussa. Kokemusta eri merkkisistä autoista löytyy kylläkin vasta 29v. ajalta (siis aika jonka minulla on ajokortti ollut)ja merkkejä Austinista volvoon ja toyotasta citroeniin, kaikkiaan toistakymmentä eri merkkiä. Olen tainnut peruuttaa autolla enemmän kuin suurin osa täällä kirjoittavista on ajanut eteenpäin. Olinhan ammattikuljettaja noin 12v ajan ja nykyisinkin puoliammattilainen (työnpuolesta tulee n.160km/vrk). Antakaa sähköpostiosoitteenne niin voin skannata autoni huolto-ohjelman josta näette, että huoltoväli on tuo 15000km/1v. Paljon on toistelee kuin papukaija ajanut, jos hän aikuisten oikeesti on todellakin uudella mallilla ajanut tuon yli 100tkm alle kahdessa vuodessa???

        Kaikki tietävät että olet ranskisten kannattaja hyvin syvällisesti. Siksi nimimerkin valinta onkin aika outo. Aina kerrot tuosta C5:stasi, jos se oli niin loistava auto olisit pysynyt siinä. Katkeruutta varmaan siitä miten ranskiksia on yleensä mollattu ja tämä nyt on jotain takaisinmaksua siitä.

        Mutta outoa tosiaan että huonoja puolia outlanderista löytyy, mutta mitään ei ole tehty kunnolla ja kaikki muut kertovat muuta ?


      • aivan ....
        ei ole kirjoitti:

        Onhan siellä osioita joka mallille, mutta enemmän porukka kuitenkin tuntuu yleisillä puolilla juttelevan evoista ja legnumeista.

        Tuo moottorijuttuhan ei heikennä mitsua mitenkään, mutta se sieltä ensimmäisenäpistää silmään, kun katselee grandis ja outlander palstaa.

        Mitsu-porukka vaikuttaa sangen rennolta, ei herneet kipase nenuun herkästi, kuten monien muiden merkkien "fanaatikoilla" tuntuu menevän.

        Ja onhan siitä Mitsussa se vika, että valitsivat ja päästivät kestämättömän moottorin grandiksen alle ilman perusteellisempaa testausta ja sovitusta. Kyllä olisi Mitsun toki valmistajana pitänyt enemmän ehkä tehdä, mutta ilmeisesti vähän kiire oli saattaa diesel mallikin tarjolle.

        Toivottavasti moottoriongelmista päästään.

        Evoilija Legnum juttuun vain sen verran, että useat niistäkin ovat aiemmin olleet tavallisemmankin mitsun omistajia. Ja onhan se totta että niitä on suhteellisesti enemmän, koska evon ja legnumin luonne on sellainen, että niiden omistajien ja ostajien täytyy olla kiinnostuneita niistä muunakin kuin pelkkänä paikasta A paikkaan B liikkumisen välineenä. Nehän ovat sporttisempia autoja. Tavisautoilijat, joille on aivan sama millä merkillä ajavat, ei niitä välttämättä niin paljon kiinnosta mitsufoorumit. Sen sijaan evoilijoista siellä pyörii varmasti suhteellisesti paljon suurempi osa koska se on heidän kiinnostuksensa.

        Mutta kyllä sieltä silti vastauksen kysymykseen normiautoistakin useimmiten saa.


      • C5man
        vaan . . . kirjoitti:

        Kaikki tietävät että olet ranskisten kannattaja hyvin syvällisesti. Siksi nimimerkin valinta onkin aika outo. Aina kerrot tuosta C5:stasi, jos se oli niin loistava auto olisit pysynyt siinä. Katkeruutta varmaan siitä miten ranskiksia on yleensä mollattu ja tämä nyt on jotain takaisinmaksua siitä.

        Mutta outoa tosiaan että huonoja puolia outlanderista löytyy, mutta mitään ei ole tehty kunnolla ja kaikki muut kertovat muuta ?

        Eihän tämä suoranaisesti tälle palstalle kuulu, mutta ranskalaisten autojen arvostelu ei kumpua tyhjästä vaan lukuisten suomalaisten omista kokemuksista. Hävettää myöntää mutta itsekin olen omistanut kaksi ranskalaista autoa ja melkoista sontaa olivat (PSA-konsernin tuotteita molemmat). Onneksi japanilaiset merkit osaavat tehdä kunnollisia autoja.


      • tuolle voi
        outlanderisti kirjoitti:

        Mulla sattuu oleen lähes ensimmäinen yksityisasiakkaalle luovutettu "uuskoppanen" outlander, rekisteröity mun nimiin 20.04.2007 ja kaupat autosta tehty maaliskuun -07 alussa. Kokemusta eri merkkisistä autoista löytyy kylläkin vasta 29v. ajalta (siis aika jonka minulla on ajokortti ollut)ja merkkejä Austinista volvoon ja toyotasta citroeniin, kaikkiaan toistakymmentä eri merkkiä. Olen tainnut peruuttaa autolla enemmän kuin suurin osa täällä kirjoittavista on ajanut eteenpäin. Olinhan ammattikuljettaja noin 12v ajan ja nykyisinkin puoliammattilainen (työnpuolesta tulee n.160km/vrk). Antakaa sähköpostiosoitteenne niin voin skannata autoni huolto-ohjelman josta näette, että huoltoväli on tuo 15000km/1v. Paljon on toistelee kuin papukaija ajanut, jos hän aikuisten oikeesti on todellakin uudella mallilla ajanut tuon yli 100tkm alle kahdessa vuodessa???

        muuta vastata, kuin että jos viitsii lukea huoltokirjan sivun 1-4 viidennen rivin, niin sieltä löytyy huolto-ohjelma. Ja onhan selvää että ainakin täällä pohjoisessa 50 000 km:n vuosimatkat ovat hyvin yleisiä ja täkäläisillä teillä ovat Outsikan kokeillut ominaisuudet ja luotettavuus todella tarpeen.


      • huoltaja
        tuolle voi kirjoitti:

        muuta vastata, kuin että jos viitsii lukea huoltokirjan sivun 1-4 viidennen rivin, niin sieltä löytyy huolto-ohjelma. Ja onhan selvää että ainakin täällä pohjoisessa 50 000 km:n vuosimatkat ovat hyvin yleisiä ja täkäläisillä teillä ovat Outsikan kokeillut ominaisuudet ja luotettavuus todella tarpeen.

        Vuonna 2007 ostetuissa autoissa huoltoväli on 15000 km joka voidaan muuttaa nykyisin 20000 km. 2008 jälkeen ostetuissa se on 20000 km.


      • ouyugmnhf
        toistelee kuin kirjoitti:

        papukaija vähän väliä samaa litaniaansa. Hän väittää että Outlanderin huoltoväli olisi 15000 vaikka se on 20000 km tai vuosi. Liki sadantonnin kokemus autosta on täysin eri kuin nimimerkillä, ei vikoja. Onkohan kyseessä hyvin taitamaton ajelija vai henkilö joka on vain nähnyt ko. auton?

        Mulla on kyllä 2.0 DID asennettu 15000 km:n huoltoväli, nytkin ilmoittelee että pitäisi viedä 45000km:n huoltoon.

        Muuten auto on pelannut hyvin, ei mitään ongelmia.
        Käytetty normaalit huollot. Kulutus on siellä 7 litran paikkeilla.


      • vissiin niin kuin
        ouyugmnhf kirjoitti:

        Mulla on kyllä 2.0 DID asennettu 15000 km:n huoltoväli, nytkin ilmoittelee että pitäisi viedä 45000km:n huoltoon.

        Muuten auto on pelannut hyvin, ei mitään ongelmia.
        Käytetty normaalit huollot. Kulutus on siellä 7 litran paikkeilla.

        tuo huoltomies kirjoitti, sillä kävin juuri teettämässä merkkihuollossa 20 000 km huollon viime vuoden Outlanderille. Maksoi noin 250 euroo ja kulutus ensimmäisellä kahdellakympillä on täsmälleen 6,128 litraa satasella. Vanhemmissa malleissa voi olla lyhyemmät huoltovälit ja niissä voi olla eroja huolto-ohjelmissa.


      • EI HYVÄ

        Tarjosivat 5400€


    • mitään ihmeellistä ole

      sillä ao. myyjä myi joku aika sitten Coltteja myös erikoisalennuksella. Eikä tuo mikään ihme ole, sillä tullivarastot ovat pullollaan autoja, nopeaa toimintaa vain Stocalla. Ja mitä tulee itse autoon: Aivan erinomainen peli, taloudellinen, hiljainen ja erinomainen ajettava olipa tie millainen hyvänsä.

    • 5 vuoden

      aito takuu. Ei paha ollenkaan. Bensisversio kiinnostaisi automaatilla, kellään kokemuksia?

    • 2,0 D-ID

      No, tulihan sitten tämäkin ihme kokeiltua, oikein koeajolla. Tuntumat oli vähän ristiriitaiset. Auto tuntui hyvältä käteen, moottori piti oman murinansa, mutta kieltämättä se jollain kierolla tavalla jopa tuntui ihan 'äijämäiseltä'. Eipä tuotakaan ääntä tarvinnut enää kuunnella, jos käänsi Rockford-poppikonetta kovemmalle. (epäilisin, että yksi parhaista alkuasennus mökäkoneistä tämän hintaluokan autossa)

      Väitetyt murheet alaväännön puutteesta ja jopa sammumisista liian alhaisilla kierroksilla pitää täysin paikkaansa. Kaksi kertaa vetäisin mittarivalot palamaan, ennenkuin opin paljonko kaasua tulee käyttää, ja ettei autolla todella rullailla kolmosella valoihin ja vain paineta kaasua. Totuttelukysymys. Ja ongelmana oli tietysti myös minun automaatti-tausta.

      Sitten sisustan ja ulkokuoren väitettyyn muovisuuteen. Sekin on ihan totta. Ulkoa ovat kaikki hienot 'maasturiosat' muovia, jotka menevät päreiksi heti ekasta kosketuksesta kivimaailmaan tai kantoon. Samoin sisällä olisi voitu pistää hivenen lisää rahaa viimeistelyyn ja saatu kaikki 'muka harjattua alumiinia' olevat muoviosat korvattua jollain vähän paremmalla, joka sopii tämän hintaiseen autoon. Enkä tarkoita mitään mahonkia tai titaniumia, mutta jos kerran autoon ei voida laittaa mitään alkuperäistä materiaalia, kuten monen auton ns. jalopuujäljitelmät osoittavat, niin miksei laiteta rehellisesti muovia, joka ei yritä jäljitellä mitään materiaalia. Matta musta muovi pienellä pehmennyksellä olisi tuossakin, ja 95% muissakin autoissa parempi, kuin heikko jäljitelmä. Eli taas olivat arvostelijat oikeassa. Tosin sama vaiva on varmasti myös muissa tämän hintaisissa 'mukamaastureissa', koskien ulkoisia muoviosia. Ja kuten monesti on sanottu, ei tätä autoa mihinkään off-road radalle olla viemässäkään. Suurin mieliharmi tulee siitä, että työkaverit koputtelevat etummaista 'liuku-listaa' ja ovihelman suojakoteloita, ja toteavat että 'näähän onkin muovia'.

      Oikoluettuaan tämän 'kommentin', koeajolla ollut poikani muistutti vielä tämän takana olevan ylimääräisen penkin totaalisesta hyödyttömyydestä. Penkki toimii ok, ja laittamalla keskipenkin kokonaan pois etupenkkien selkänojaa vasten, tälle takapenkille pääsee kyllä ryömimään. Ja voi siellä kaksikin istua vierekkäin. Mutta jos keskipenkki laitetaan paikalleen, ei takana oleville ole yksinkertaisesti jalkatilaa lainkaan. Siellä ei istu kuin 3-vuotiaat tai LOTR-leffan hobitit. Täysin turha laite. Mutta kun ei tätä autoa tällä hinnalla ilmankaan saa, niin olkoon siellä, vaikka ilman käyttöä.

      Siinähän niitä huonoja puolia sitten olikin. Auto oli erinomaisen helposti omaksuttava ja ajettava. Kulki hienosti sekä kaupungissa että maantiellä. Auton kuljettamiseen ei tarvinnut keskittyä, vaan sai kiinnittää huomion ympäristöön. Vääntöä riitti 2-3 ihmisen kuormalla, ja en epäile, etteikö tavaraa liiku enemmänkin. Moottoritiellä 105 km/h nopeudella laitoin cruisen päälle ja kulutusmittarin nollille. 6,1 tuli keskikulutukseksi, mikä talvirenkailla on pelottavan lähellä laboratoriossa luvattua 5,9 l maantiellä. Voinee pitää paikkansa. Tietysti kesällä tulee 10-15 km/h lisää, mutta ehkä kesärenkaatkin helpottavat vähän.

      Kaiken kaikkiaan positiivinen auto. Nuo yllä olevat kritiikit ovat aivan totta ja aiheesta. Mutta kaikki muu autossa vaikutti olevan kohdallaan. Ja suurin osa eteen tulevista haitoista hoitunee 5 vuoden takuulla ja huoltosopparilla. Ja olisihan se mukava ajatus, että uuden auton arvon alennuksesta ensimmäinen 8.000 e olisi pois myyjän piikkiin. Koska ei kolmen vuoden päästä autoa vaihdettaessa enää muisteta Stockan tarjouksia, vaan tämän hetken listahinta.

      Hyvä on ollut lukea myös negatiivisia palautteita autosta. Kuitenkin, ainakin googlaamalla, ne ovat jääneet yksittäistapaukseksi. Viisi vuotta täystakuuta on kuitenkin aika vahva heitto myyjän/maahantuojan osalta.

      Kiitos myös 'hinta kohdallaan' nimimerkin positiivisesta palautteesta.

      Tiedä vaikka tässä vanhoilla päivillään mitsu-mieheksi vielä johkaantuisi..

      • 2,0 D-ID

        Näin kävi, kuten viime viesissä uumoilin. Uusi mitsu outlander 2,0 D-ID Intense tulossa ja katsotaan tuleeko tulevaisuudessa palautetta hyvässä vai pahassa.


      • voit varmaan sitten kirjoit...
        2,0 D-ID kirjoitti:

        Näin kävi, kuten viime viesissä uumoilin. Uusi mitsu outlander 2,0 D-ID Intense tulossa ja katsotaan tuleeko tulevaisuudessa palautetta hyvässä vai pahassa.

        tännekkin kokemuksiasi siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe