Palomuuri ei pysy päällä

naapurin kone

Palomuuri lähtee aina käynnistettäessä pois päältä. Sitten Vista herjaa siitä ja sen jälkeen kyllä pysyy päällä. Missähän mahtaa olla vika.

10

2299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virukselta.

• ..............

Jollekin network locationille määritetty ettei muuri ole käytössä.

• lisäksi...

...tarkoitatko Vistan omaa palomuuria vai erillistä ohjelmaa...

• naapurin kone

Nimenomaan vistan oma palomuuri ei pysy päällä. Koneessa ei ole muita palomuureja. Avast ei löydä koneesta viruksia. Ad-awarella ja spybotilla skannttu koko kone. Aina restartin jälkeen palomuuri pois päältä ja siitä tulee herjakin. SP1 asennettu mutta ongelma oli jo ennen sitä. Palstojen perusteella tätä ongelmaa on runsaasti likkeellä mutta ratkaisua siihen ei tunnu löytyvän.

• samavika3
        naapurin kone kirjoitti:

Nimenomaan vistan oma palomuuri ei pysy päällä. Koneessa ei ole muita palomuureja. Avast ei löydä koneesta viruksia. Ad-awarella ja spybotilla skannttu koko kone. Aina restartin jälkeen palomuuri pois päältä ja siitä tulee herjakin. SP1 asennettu mutta ongelma oli jo ennen sitä. Palstojen perusteella tätä ongelmaa on runsaasti likkeellä mutta ratkaisua siihen ei tunnu löytyvän.

samavika vistan palomuuri ei pysy päällä
        en ole viel kerenny tutkimaan kunnolla mutta epäilen että itsellä in jotain norttonin jäänteitä vielä koneella jotka tuon tekevät (vaikka poistettu oikea oppisesti )eli isoin virus taitaa olaa itse norton

• Räpeltäjäå
        samavika3 kirjoitti:

en ole viel kerenny tutkimaan kunnolla mutta epäilen että itsellä in jotain norttonin jäänteitä vielä koneella jotka tuon tekevät (vaikka poistettu oikea oppisesti )eli isoin virus taitaa olaa itse norton

Samaa vikaa kuka osaa neuvoa kiitos

• chimaira
        Räpeltäjäå kirjoitti:

Samaa vikaa kuka osaa neuvoa kiitos

mulla myös sama vika voisiko joku auttaa :D

• sakke.kl
        chimaira kirjoitti:

mulla myös sama vika voisiko joku auttaa :D

OHJAUSPANELI/VALVONTATYÖKALUT/PALVELUT JA ETSI WINDOWS PALOMUURI SIELTÄ JA KLIKKAA OIKEALLA HIIRELLÄ SITÄ JA OMINAISUUDET.SITTEN VALITSE KÄYNNISTYSTAPA JA AUTOMAATTINEN EI SE EKA AUTOMAATTINEN(LYKÄTTY KÄYNNISTYS) JA SITTEN KLIKKAA KÄYTÄ JA OK.

• tsägä kävi
        samavika3 kirjoitti:

Mulla oli sama vika. Acerin oma langatonta verkkoa kontrolloiva ohjelmisto kytki palomuurin aina pois aina kun verkkoon oli liitytty. Korjaus: oikean alalaidan pikkukuvakkeesta Acer eNet Management auki, ja sieltä yläosasta Edit-nappia. Settingsistä Internet välilehdelle, ja siellä ruksi kohtaan Apply Firewall Setting. Sitten rupes meillä Vistan palomuuri pysymään päällä.

• juk-1
        tsägä kävi kirjoitti:

Mulla oli sama vika. Acerin oma langatonta verkkoa kontrolloiva ohjelmisto kytki palomuurin aina pois aina kun verkkoon oli liitytty. Korjaus: oikean alalaidan pikkukuvakkeesta Acer eNet Management auki, ja sieltä yläosasta Edit-nappia. Settingsistä Internet välilehdelle, ja siellä ruksi kohtaan Apply Firewall Setting. Sitten rupes meillä Vistan palomuuri pysymään päällä.

Mulla näyttäis kans olevan acerin kanssa sama ongelma. Nyt tuntuis pysyvän päällä, kun meni tonne eNet Management ja teki edellä neuvotut kikat. Kiitos edellisestä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7484
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3173
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2420
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2060
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      31
      1996
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1928
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1653
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52
      1588
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18