Eli ostin tuollaisen bathmate penispumpun marraskuun lopulla. Tuotteessa on ollut vikaa ostohetkestä lähtien. Olen laittanut sinne n. 10kpl sähköposteja ja yhteen olen saanut vastauksen että lähettäkää tuote takaisin. Missään ei ole osoitteita eikä muuta tietoa minne voisin sen lähettää tms. Puhelinnumroakaan ei ole minne soittaa. Eikä sähköposteihin vastata. Mitä tehdä?
www.bathmate.fi
EN VOI SUOSITELLA
Bathmate
10
6922
Vastaukset
- islantilainen yritys
taas vedettiin suomipoikaa höplästä.ja sitäpaitsi ei ole todettu tieteellisesti yhdenkään pumpun pidentäneen kullia:=)
- jos vaikka
tältä sivulta lukisit kohdat "palautukset ja hyvitykset" ja "tuotteen palauttaminen"?
http://www.bathmate.fi/tos.php - Järkevä kansalainen
Osta kaupasta! Sellaisesta joka on toiminut pitkään.Siten on luotettavin.
Suomalaiset on oikein tosi erakoita, kaikki pitää hoitaa netin kautta.
Paras esimerkki on aina pankkiautomaatit:
Pitkä jono tuulessa ja tuiskussa, mutta siellä vaan törötetään.
Itselläni ei korttia ole, eikä tule.
Kun menen samalla ilmalla pankkiin sisälle, niin saa monesti kävellä suoraan tiskille, ilman mitään jonoja.
Netin kautta en ole koskaan mitään tilannut, enkä tule koskaan tilaamaankaan.
Ei ole koskaan myöskään ollut ongelmia takuudein tms kanssa.- bathmate
suomalaiset pelkää että joku näkee jos kävelee sexikauppaan ja aatella jos joku tuttu näkee kun ostaa peniksenkehittäjän..voi että alkaa varmaan juorut levitä..kyl ihmiset on tyhmiä.sexikaupat on kauppoja missä muutkin.ne on asiakkaita varten ja henkilökunta on yleensä asiallista joitten kanssa voi heitellä läppää..
- lol lol
bathmate kirjoitti:
suomalaiset pelkää että joku näkee jos kävelee sexikauppaan ja aatella jos joku tuttu näkee kun ostaa peniksenkehittäjän..voi että alkaa varmaan juorut levitä..kyl ihmiset on tyhmiä.sexikaupat on kauppoja missä muutkin.ne on asiakkaita varten ja henkilökunta on yleensä asiallista joitten kanssa voi heitellä läppää..
Miten sä jaksat nostaa melkein vuoden vanhoja keskusteluja?
- kylpyaika
Eikö kannattaisi ostaa mieluummin jostain luotettavasta suomalaisesta seksikaupasta? http://www.seksikaupat.com/seksilelut/bathmate-goliath-hercules/ tuolla on aika hyvä bathmate vertailu.
- 135
"Eli ostin tuollaisen bathmate penispumpun marraskuun lopulla. Tuotteessa on ollut vikaa ostohetkestä lähtien. "
Ei alkanut sentit kertyä lupausten mukaan. Vikaahan siinä sitten on. - Vittumitäurpoja
Sä oot sokee! Kannattaa ensin opetella perusasiat esimerkiksi LUKEMINEN.
- mate in bathland
Mun bathmate on toiminu ihan kunnolla. Vielä reippaasti yli puolentoista vuoden vanhana se toimii ihan niinkuin uutenakin. Olen käyttänyt sitä 4-5 kk:n sessioissa ja sitten on ollut taukoa. Ainoa "ongelma" mitä olen huomannut on punaiset pisteet, joskus kivespussin nahka alkaa imeytyä sisään ja se tekee kipeetä, ja pientä kipua muuten pumputussession jälkeen. Mitään vaurioita ei ole tullut, ei erektiöhäiriöitä jne kun olen käyttänyt sitä ohjeiden mukaan. Eihän sen toimivuutta ole tieteellisesti todistettu kun mitään tieteellistä tutkimusta ei ole tehty. Mä aloin ottaa vertailukuvia joka viikko yksi kuva. Jokaisessa kuvassa pidin sellaista isoa stidiboksia elimen vieressä vertailukohteena. Kuvia on jo kohta sata. Kun olen päässyt maksimimittaan, mitä laitteella saan omakohtaisesti aikaiseksi, niin teen siitä videon, josta voi nähdä miten se toimii, ilman mitään tietellisiä todisteluita. Sitä videota sitten voi jaella kaikille epäuskoisille trollaajille. Tulokset syntyy tuskaisen hitaasti, mutta sitkeästi on jatkettava ja annettava ajan kulua.
- asiakas vaan
Seksiliike ihmeellinen huone myy tuotteita mm bathmate penispumppua. On ihan hullu
ukko Tampereella. Kerrostalossa asuu ja kusettaa hölmöjä ihmisiä. On kyllä joutunut
MUSTALLE LISTALLE. tEKEE VARMAAN KONKAN KOHTA. Kehuu itse itseään viesteillä ja yrittää harhauttaa muita. Haukkuu asiakkaansa ja nimittelee rumasti. Sietäs viedä saunan taa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223