Voisiko sinulta mahdollisesti myös ostaa gerbiilinpoikasia? Täällä oltaisi kiinnostuneita.
0Äänestä
Kouvolassapäin gerbiilejä
Kyllä minulta voi ostaa poikasia, mutta seuraavat poikaset eivät ole vielä syntyneet. Tällä hetkellä minulla ei ole myytäviä poikasia. Minulla on ehkä tulossa, ainakin pari naarasta on ollut uroksen seurassa. Eli jos haluat odottaa, niin kannattaa kysellä uudelleen, josko olisi syntyneet.
Asutko ehkä jossain lähellä kouvolaa?
0Äänestä
eliisa34
Kouvolassapäin gerbiilejä kirjoitti:
Kyllä minulta voi ostaa poikasia, mutta seuraavat poikaset eivät ole vielä syntyneet. Tällä hetkellä minulla ei ole myytäviä poikasia. Minulla on ehkä tulossa, ainakin pari naarasta on ollut uroksen seurassa. Eli jos haluat odottaa, niin kannattaa kysellä uudelleen, josko olisi syntyneet.
Asutko ehkä jossain lähellä kouvolaa?
Asutaan Kotkassa eli riittävän lähellä. Tässä sähköpostiosoitteeni: [email protected]
voitko laittaa sinne yhteystietosi, niin jatketaan keskustelua yksityisellä puolella.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Voisiko sinulta mahdollisesti myös ostaa gerbiilinpoikasia? Täällä oltaisi kiinnostuneita.
Kyllä minulta voi ostaa poikasia, mutta seuraavat poikaset eivät ole vielä syntyneet. Tällä hetkellä minulla ei ole myytäviä poikasia. Minulla on ehkä tulossa, ainakin pari naarasta on ollut uroksen seurassa. Eli jos haluat odottaa, niin kannattaa kysellä uudelleen, josko olisi syntyneet. Asutko ehkä jossain lähellä kouvolaa?
Asutaan Kotkassa eli riittävän lähellä. Tässä sähköpostiosoitteeni: [email protected] voitko laittaa sinne yhteystietosi, niin jatketaan keskustelua yksityisellä puolella.