Eipä tainnut veikkaukselta onnistua

Veikkaus toi loton kaltasien arvonnan kenoon varmaankin sen takia, että epäily arvontojen manipuloinista katoaisi, mutta sama epäily jatkuu yhä magneettipalloilla. Voi lol sanon minä. Ei se auta sanoa miljoonatta kertaa, että syynä ei ole manipulointi vaan hunot todenäköisyydet ja pienet voittokertoimet todenäköisyyteen nähden joka on syynä siihen, että häviätte, mutta kun ei se mee teille foliohatuille kaaliin ei mee.

11

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä03

      kukkahattutäti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • ole mikään

        Kukkahattu täti! Vastustan monopolia rahapeleissä. Kilpailuttaa nää pelit pitäisi niin loppusivat tälläiset epäilyt niin ihmiset voittasivat eikä jatkuavsti häviäsi ja epäilisi salaliittoja.


    • ................

      järveen voltilla tai ilman.

    • Kumipää

      "Veikkaus toi loton kaltaisen arvonnan kenoon". Todella uusi arvonta on irvikuva lottoarvonnalle. Ensiksikin rumpuun romautetaan epämääräinen määrä palloja joista sinäkään et voi varmuudella sanoa kuinka monta palloa rumpuun romahti. Toiseksi. katso tarkkaan itse avontatapahtuma niin voit varsin helposti todeta, että lähetys ei ole suora vaan lähetys koostuu useasta leikkeestä. Kolmanneksi, arvonta suoritetaan veikkauksen oman porukan kesken ja virallista valvontaa ei ole lainkaan.

      Veikkauksen tiedottajat eivät tiedä missä kyseinen arvonta fyysisesti toimitetaan. Jos sinulla on asasta jotain tietoa niin kerro se tässä ja nyt.

      • Olen tyytyväinen nykyiseen Kenon palloarvaontaa ja otan pienen sulan tästä uudistuksesta myös omaan hattuuni. Olin aktiivinen asian edistämiseksi

        Mutta se vanha tietokonearvontahan saattoi olla rikollista toimintaa, siis ja kun on oletettavaa, että pelattuja rivejä huomioitiin tietokenohjelmassa (manipuloitiin).
        Olisi mielestäni kohtuullista saada tuo monen vuoden kusetus oikeudelliseen vastuuseen.
        Toivottavasti asia joskus selviää, sillä ihmisethän näitäkin tietokonearvontoja rukkasivat ja jossain vaiheessa toivottavasti joku eläköityvä tai irtisanottu Veikkauksen työntekijä saattaa paljastaa koko kusetuksen.
        Kannattaa säilyttää vanhat kenotositteet ryhmäkannetta varten, itse olen ainakin valmis käräjöimään valtiota (sisäasiainministeriötä) vastaan.
        Olen jopa saanut lupauksen If-vakuutusyhtiöltä tähän asiaan oikeuskustannuksien tukemiseen.


      • kevään tullen

        miten paljon rajumpaa kuin muina vuodenaikoina? Todennäköisesti sama hulluus lienee kuitenkin tasalaatuista ajasta riippumatta.


      • Laitahan oikeudenkäynti
        kenossa kirjoitti:

        Olen tyytyväinen nykyiseen Kenon palloarvaontaa ja otan pienen sulan tästä uudistuksesta myös omaan hattuuni. Olin aktiivinen asian edistämiseksi

        Mutta se vanha tietokonearvontahan saattoi olla rikollista toimintaa, siis ja kun on oletettavaa, että pelattuja rivejä huomioitiin tietokenohjelmassa (manipuloitiin).
        Olisi mielestäni kohtuullista saada tuo monen vuoden kusetus oikeudelliseen vastuuseen.
        Toivottavasti asia joskus selviää, sillä ihmisethän näitäkin tietokonearvontoja rukkasivat ja jossain vaiheessa toivottavasti joku eläköityvä tai irtisanottu Veikkauksen työntekijä saattaa paljastaa koko kusetuksen.
        Kannattaa säilyttää vanhat kenotositteet ryhmäkannetta varten, itse olen ainakin valmis käräjöimään valtiota (sisäasiainministeriötä) vastaan.
        Olen jopa saanut lupauksen If-vakuutusyhtiöltä tähän asiaan oikeuskustannuksien tukemiseen.

        alkuun,niin saa tervepäiset kansalaiset nauraa koko rahan edestä.Minä odotan innolla sitä päivää kun näen minkalainen viirapää olet.Toivottavasti sait uutta puhtia tavoitteesi toteuttamiseen tästäkin kirjoituksesta.Nyt näytä,perkele vie.


      • Laitahan oikeudenkäynti kirjoitti:

        alkuun,niin saa tervepäiset kansalaiset nauraa koko rahan edestä.Minä odotan innolla sitä päivää kun näen minkalainen viirapää olet.Toivottavasti sait uutta puhtia tavoitteesi toteuttamiseen tästäkin kirjoituksesta.Nyt näytä,perkele vie.

        2) "Straw man" eli olkinukke
        Ohitetaan vastustettava väite tekemällä siitä karikatyyri, olkinukke. Sitä vastaan hyökkäämällä ja naurettavaksi tekemällä pyritään mitätöimään vastustajan väite. Tällä ei tietenkään saavuteta mitään, jos keskustelua seuraavat tietävät tarpeeksi asiasta, mutta valitettavasti näin ei useinkaan ole. Tätä tekniikkaa käyttävät yleisimmin fundamentalistiset kreationistit kieltäessään evoluution, mutta toki samaa virhettä tapaa myös muissa yhteyksissä.

        * "Evoluutioteorian kannattajat väittävät elävän solun syntyneen vain sattumalta" - väite, joka voi maallikosta kuulostaa oikealta, mutta on täysin koko kehitysopin ja luonnonvalinnan ideaa vastaan.

        * "Eläintensuojelijat välittävät enemmän joistakin tupajumeista kuin ihmisistä."

        http://keskustelu.skepsis.fi/html/virhelista.htm


      • suuria vääryyksiä
        kenossa kirjoitti:

        2) "Straw man" eli olkinukke
        Ohitetaan vastustettava väite tekemällä siitä karikatyyri, olkinukke. Sitä vastaan hyökkäämällä ja naurettavaksi tekemällä pyritään mitätöimään vastustajan väite. Tällä ei tietenkään saavuteta mitään, jos keskustelua seuraavat tietävät tarpeeksi asiasta, mutta valitettavasti näin ei useinkaan ole. Tätä tekniikkaa käyttävät yleisimmin fundamentalistiset kreationistit kieltäessään evoluution, mutta toki samaa virhettä tapaa myös muissa yhteyksissä.

        * "Evoluutioteorian kannattajat väittävät elävän solun syntyneen vain sattumalta" - väite, joka voi maallikosta kuulostaa oikealta, mutta on täysin koko kehitysopin ja luonnonvalinnan ideaa vastaan.

        * "Eläintensuojelijat välittävät enemmän joistakin tupajumeista kuin ihmisistä."

        http://keskustelu.skepsis.fi/html/virhelista.htm

        sinua kohtaan on eri tahoilta suunnattu.Kerrohan,eihän kukaan voi muuten liittyä tukijoukkoihisi tietämättä ongelmiesi laajuutta.


      • suuria vääryyksiä kirjoitti:

        sinua kohtaan on eri tahoilta suunnattu.Kerrohan,eihän kukaan voi muuten liittyä tukijoukkoihisi tietämättä ongelmiesi laajuutta.

        Ime jätkä omaa kyrpää
        Aivosi sähköjärjestelmä on ohjelmoitu jo sun perheessäs. Oma tahto on isin tahto!


    • selitin miten

      se onnistuu magneetilla, kun katsot elokuvan Terense hill & Bud Spenser:

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2769
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1586
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe