Eipä tainnut veikkaukselta onnistua

Veikkaus toi loton kaltasien arvonnan kenoon varmaankin sen takia, että epäily arvontojen manipuloinista katoaisi, mutta sama epäily jatkuu yhä magneettipalloilla. Voi lol sanon minä. Ei se auta sanoa miljoonatta kertaa, että syynä ei ole manipulointi vaan hunot todenäköisyydet ja pienet voittokertoimet todenäköisyyteen nähden joka on syynä siihen, että häviätte, mutta kun ei se mee teille foliohatuille kaaliin ei mee.

11

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä03

kukkahattutäti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ole mikään

Kukkahattu täti! Vastustan monopolia rahapeleissä. Kilpailuttaa nää pelit pitäisi niin loppusivat tälläiset epäilyt niin ihmiset voittasivat eikä jatkuavsti häviäsi ja epäilisi salaliittoja.

• ................

järveen voltilla tai ilman.

• Kumipää

"Veikkaus toi loton kaltaisen arvonnan kenoon". Todella uusi arvonta on irvikuva lottoarvonnalle. Ensiksikin rumpuun romautetaan epämääräinen määrä palloja joista sinäkään et voi varmuudella sanoa kuinka monta palloa rumpuun romahti. Toiseksi. katso tarkkaan itse avontatapahtuma niin voit varsin helposti todeta, että lähetys ei ole suora vaan lähetys koostuu useasta leikkeestä. Kolmanneksi, arvonta suoritetaan veikkauksen oman porukan kesken ja virallista valvontaa ei ole lainkaan.

Veikkauksen tiedottajat eivät tiedä missä kyseinen arvonta fyysisesti toimitetaan. Jos sinulla on asasta jotain tietoa niin kerro se tässä ja nyt.

• Olen tyytyväinen nykyiseen Kenon palloarvaontaa ja otan pienen sulan tästä uudistuksesta myös omaan hattuuni. Olin aktiivinen asian edistämiseksi

Mutta se vanha tietokonearvontahan saattoi olla rikollista toimintaa, siis ja kun on oletettavaa, että pelattuja rivejä huomioitiin tietokenohjelmassa (manipuloitiin).
        Olisi mielestäni kohtuullista saada tuo monen vuoden kusetus oikeudelliseen vastuuseen.
        Toivottavasti asia joskus selviää, sillä ihmisethän näitäkin tietokonearvontoja rukkasivat ja jossain vaiheessa toivottavasti joku eläköityvä tai irtisanottu Veikkauksen työntekijä saattaa paljastaa koko kusetuksen.
        Kannattaa säilyttää vanhat kenotositteet ryhmäkannetta varten, itse olen ainakin valmis käräjöimään valtiota (sisäasiainministeriötä) vastaan.
        Olen jopa saanut lupauksen If-vakuutusyhtiöltä tähän asiaan oikeuskustannuksien tukemiseen.

• kevään tullen

miten paljon rajumpaa kuin muina vuodenaikoina? Todennäköisesti sama hulluus lienee kuitenkin tasalaatuista ajasta riippumatta.

• Laitahan oikeudenkäynti
        kenossa kirjoitti:

Olen tyytyväinen nykyiseen Kenon palloarvaontaa ja otan pienen sulan tästä uudistuksesta myös omaan hattuuni. Olin aktiivinen asian edistämiseksi

Mutta se vanha tietokonearvontahan saattoi olla rikollista toimintaa, siis ja kun on oletettavaa, että pelattuja rivejä huomioitiin tietokenohjelmassa (manipuloitiin).
        Olisi mielestäni kohtuullista saada tuo monen vuoden kusetus oikeudelliseen vastuuseen.
        Toivottavasti asia joskus selviää, sillä ihmisethän näitäkin tietokonearvontoja rukkasivat ja jossain vaiheessa toivottavasti joku eläköityvä tai irtisanottu Veikkauksen työntekijä saattaa paljastaa koko kusetuksen.
        Kannattaa säilyttää vanhat kenotositteet ryhmäkannetta varten, itse olen ainakin valmis käräjöimään valtiota (sisäasiainministeriötä) vastaan.
        Olen jopa saanut lupauksen If-vakuutusyhtiöltä tähän asiaan oikeuskustannuksien tukemiseen.

alkuun,niin saa tervepäiset kansalaiset nauraa koko rahan edestä.Minä odotan innolla sitä päivää kun näen minkalainen viirapää olet.Toivottavasti sait uutta puhtia tavoitteesi toteuttamiseen tästäkin kirjoituksesta.Nyt näytä,perkele vie.

• Laitahan oikeudenkäynti kirjoitti:

alkuun,niin saa tervepäiset kansalaiset nauraa koko rahan edestä.Minä odotan innolla sitä päivää kun näen minkalainen viirapää olet.Toivottavasti sait uutta puhtia tavoitteesi toteuttamiseen tästäkin kirjoituksesta.Nyt näytä,perkele vie.

2) "Straw man" eli olkinukke
        Ohitetaan vastustettava väite tekemällä siitä karikatyyri, olkinukke. Sitä vastaan hyökkäämällä ja naurettavaksi tekemällä pyritään mitätöimään vastustajan väite. Tällä ei tietenkään saavuteta mitään, jos keskustelua seuraavat tietävät tarpeeksi asiasta, mutta valitettavasti näin ei useinkaan ole. Tätä tekniikkaa käyttävät yleisimmin fundamentalistiset kreationistit kieltäessään evoluution, mutta toki samaa virhettä tapaa myös muissa yhteyksissä.

* "Evoluutioteorian kannattajat väittävät elävän solun syntyneen vain sattumalta" - väite, joka voi maallikosta kuulostaa oikealta, mutta on täysin koko kehitysopin ja luonnonvalinnan ideaa vastaan.

* "Eläintensuojelijat välittävät enemmän joistakin tupajumeista kuin ihmisistä."

http://keskustelu.skepsis.fi/html/virhelista.htm

• suuria vääryyksiä
        kenossa kirjoitti:

2) "Straw man" eli olkinukke
        Ohitetaan vastustettava väite tekemällä siitä karikatyyri, olkinukke. Sitä vastaan hyökkäämällä ja naurettavaksi tekemällä pyritään mitätöimään vastustajan väite. Tällä ei tietenkään saavuteta mitään, jos keskustelua seuraavat tietävät tarpeeksi asiasta, mutta valitettavasti näin ei useinkaan ole. Tätä tekniikkaa käyttävät yleisimmin fundamentalistiset kreationistit kieltäessään evoluution, mutta toki samaa virhettä tapaa myös muissa yhteyksissä.

* "Evoluutioteorian kannattajat väittävät elävän solun syntyneen vain sattumalta" - väite, joka voi maallikosta kuulostaa oikealta, mutta on täysin koko kehitysopin ja luonnonvalinnan ideaa vastaan.

* "Eläintensuojelijat välittävät enemmän joistakin tupajumeista kuin ihmisistä."

http://keskustelu.skepsis.fi/html/virhelista.htm

sinua kohtaan on eri tahoilta suunnattu.Kerrohan,eihän kukaan voi muuten liittyä tukijoukkoihisi tietämättä ongelmiesi laajuutta.

• suuria vääryyksiä kirjoitti:

sinua kohtaan on eri tahoilta suunnattu.Kerrohan,eihän kukaan voi muuten liittyä tukijoukkoihisi tietämättä ongelmiesi laajuutta.

Ime jätkä omaa kyrpää
        Aivosi sähköjärjestelmä on ohjelmoitu jo sun perheessäs. Oma tahto on isin tahto!

• selitin miten

se onnistuu magneetilla, kun katsot elokuvan Terense hill & Bud Spenser:

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      130
      7054
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4310
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      53
      3432
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      491
      3069
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2060
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1723
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1631
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1553
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1461
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1416
    Aihe