Kauniita nimiä lapsillanne tällä palstalla...
Omalle lapselleni en kerennyt oikein nimeä miettimään, hän syntyi alle kiloisena hätäsektiolla, jo ennen sektiota minulle tuotiin hätäkaste paperit täytettäväksi.
En tiennyt lapseni tilasta mitään, säikähdin hirveästi kun minulle tuodaan hätäkaste paperi täytettäväksi vaikkei lasta ole vielä edes maailmassa, siinä esilääkityksessä mietin nimeä silmät kyyneleissä.
Kirjoitin paperiin Tomi Mikael, joitakin nimiä olin miettinyt jo odotusaikaan mutta mitään en ollut päättänyt.
Lapseni selvisi omin voimin vain keskoskaapinlämpöä tarviten, ja häntä kutsuttiin sairaalassa Tomiksi, päätin etten vaihda tuota nimeä enää, vaan poika kastetaan Tomi Mikaeliksi.
Tuntuu surulliselta kun jokaisella palstalla on joku mielipiteineen tuottamassa tarkoituksella pahaa mieltä, vaikkei olisi aihettakaan, saa varmaan jonkin hyvänmielen tunteen siitä itse, kun ei osaa pitää mielipidettä omanaan.
Jokaisella palstalla häirikkö...
5
1303
Vastaukset
- mielestäni
Tomi on ihana nimi. Ajaton ja kaunis ja nimi sopii hyvin kaikilla kielillä lausuttavaksi. Hän voi olla ylpeä nimestään aina niin suomessa kuin kaikkialla maailmassa käydessään ulkomaillakin. Paljon onnea sisukkalle pojalle ja koko perheelle.
- ainoastaan
Lueskelin näitä viestiketjuja, huomasin saman asian, häirikön. Tuli mieleeni, että siinä on lapseton ihminen pahaa mieltä aiheuttamassa onnellisille vanhemmille.
- Cellad
Huomasin kommenttisi kun piti mennä toiselle palstalle kiinnitin huomiota ja luin viestisi. Olen huomannut sen saman asian kirjoittelen ajoittain eräälle toiselle asia palstalle ja aina se yritetään koko palsta tuhota surullista että sosiaalinen elämä kaventuu tuohon mittaan.
Minunkin lapseni kastettiin hätäkasteella ja oli myös keskonen. Myöhemmin kun kaikki oli hyvin hänet kastettiin puoli vuotiaana uudestaan lämpimissä tunnelmissa kotona ja helpottuneina. Nyt kaikki on hyvin ja lapsi on terve "huitelee" ulkona kavereiden kanssa (10v.)
Toivotan sinulle ja pojalle voimia sinne ja onneksi ne pienetkin tulevat perässä omassa tahdissaan.- surullista
On jopa hiukan surullista, kun joillain ihmisillä ei ole mitään muuta elämää kuin tulla haukkumaan lasten nimiä, tuhoamaan yksi ihmisen elämän ehkä tärkeimmistä hetkistä, kun oma, kaun odotettu lapsi vihdoinkin kastetaan ja saa nimen ja näin.
- Myös ihmettelen.
Ensinnäkin, ihanaa kuulla, että lapsenne ovat selvinneet :)
Itselläni on rv.37, ja 14.4 ois suunniteltu sektio, jännittää!!!
Ei se kivaa ole, kun iloisena, onnellisena, haluaa jakaa myös muiden kanssa tämän ilon, ja laittaa lapsen nimen, ja sitten joku ihan huvin (ilkeyden) vuoksi yrittää täällä pilata sitä. :/
Ehdottaisin, että kun näitä palstoja lukee, ym, niin ilmotettais asiattomista viesteistä aina, kun sellaisen huomaa!?
Häiriköille ihan oma palsta, sinne saa sitten kirjoittaa toisilleen, mitä huvittaa, eikä tulla tänne pilaamaan muiden iloa!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768