Jokaisella palstalla häirikkö...

Tomassa pahaa mieltä.

Kauniita nimiä lapsillanne tällä palstalla...

Omalle lapselleni en kerennyt oikein nimeä miettimään, hän syntyi alle kiloisena hätäsektiolla, jo ennen sektiota minulle tuotiin hätäkaste paperit täytettäväksi.
En tiennyt lapseni tilasta mitään, säikähdin hirveästi kun minulle tuodaan hätäkaste paperi täytettäväksi vaikkei lasta ole vielä edes maailmassa, siinä esilääkityksessä mietin nimeä silmät kyyneleissä.
Kirjoitin paperiin Tomi Mikael, joitakin nimiä olin miettinyt jo odotusaikaan mutta mitään en ollut päättänyt.
Lapseni selvisi omin voimin vain keskoskaapinlämpöä tarviten, ja häntä kutsuttiin sairaalassa Tomiksi, päätin etten vaihda tuota nimeä enää, vaan poika kastetaan Tomi Mikaeliksi.

Tuntuu surulliselta kun jokaisella palstalla on joku mielipiteineen tuottamassa tarkoituksella pahaa mieltä, vaikkei olisi aihettakaan, saa varmaan jonkin hyvänmielen tunteen siitä itse, kun ei osaa pitää mielipidettä omanaan.

5

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestäni

Tomi on ihana nimi. Ajaton ja kaunis ja nimi sopii hyvin kaikilla kielillä lausuttavaksi. Hän voi olla ylpeä nimestään aina niin suomessa kuin kaikkialla maailmassa käydessään ulkomaillakin. Paljon onnea sisukkalle pojalle ja koko perheelle.

• ainoastaan

Lueskelin näitä viestiketjuja, huomasin saman asian, häirikön. Tuli mieleeni, että siinä on lapseton ihminen pahaa mieltä aiheuttamassa onnellisille vanhemmille.

• Cellad

Huomasin kommenttisi kun piti mennä toiselle palstalle kiinnitin huomiota ja luin viestisi. Olen huomannut sen saman asian kirjoittelen ajoittain eräälle toiselle asia palstalle ja aina se yritetään koko palsta tuhota surullista että sosiaalinen elämä kaventuu tuohon mittaan.

Minunkin lapseni kastettiin hätäkasteella ja oli myös keskonen. Myöhemmin kun kaikki oli hyvin hänet kastettiin puoli vuotiaana uudestaan lämpimissä tunnelmissa kotona ja helpottuneina. Nyt kaikki on hyvin ja lapsi on terve "huitelee" ulkona kavereiden kanssa (10v.)
      Toivotan sinulle ja pojalle voimia sinne ja onneksi ne pienetkin tulevat perässä omassa tahdissaan.

• surullista

On jopa hiukan surullista, kun joillain ihmisillä ei ole mitään muuta elämää kuin tulla haukkumaan lasten nimiä, tuhoamaan yksi ihmisen elämän ehkä tärkeimmistä hetkistä, kun oma, kaun odotettu lapsi vihdoinkin kastetaan ja saa nimen ja näin.

• Myös ihmettelen.

Ensinnäkin, ihanaa kuulla, että lapsenne ovat selvinneet :)

Itselläni on rv.37, ja 14.4 ois suunniteltu sektio, jännittää!!!

Ei se kivaa ole, kun iloisena, onnellisena, haluaa jakaa myös muiden kanssa tämän ilon, ja laittaa lapsen nimen, ja sitten joku ihan huvin (ilkeyden) vuoksi yrittää täällä pilata sitä. :/

Ehdottaisin, että kun näitä palstoja lukee, ym, niin ilmotettais asiattomista viesteistä aina, kun sellaisen huomaa!?

Häiriköille ihan oma palsta, sinne saa sitten kirjoittaa toisilleen, mitä huvittaa, eikä tulla tänne pilaamaan muiden iloa!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      174
      8493
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      454
      7683
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3900
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      163
      3746
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      119
      3089
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2895
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2081
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2076
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1903
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1861
    Aihe