Jokaisella palstalla häirikkö...

Tomassa pahaa mieltä.

Kauniita nimiä lapsillanne tällä palstalla...

Omalle lapselleni en kerennyt oikein nimeä miettimään, hän syntyi alle kiloisena hätäsektiolla, jo ennen sektiota minulle tuotiin hätäkaste paperit täytettäväksi.
En tiennyt lapseni tilasta mitään, säikähdin hirveästi kun minulle tuodaan hätäkaste paperi täytettäväksi vaikkei lasta ole vielä edes maailmassa, siinä esilääkityksessä mietin nimeä silmät kyyneleissä.
Kirjoitin paperiin Tomi Mikael, joitakin nimiä olin miettinyt jo odotusaikaan mutta mitään en ollut päättänyt.
Lapseni selvisi omin voimin vain keskoskaapinlämpöä tarviten, ja häntä kutsuttiin sairaalassa Tomiksi, päätin etten vaihda tuota nimeä enää, vaan poika kastetaan Tomi Mikaeliksi.

Tuntuu surulliselta kun jokaisella palstalla on joku mielipiteineen tuottamassa tarkoituksella pahaa mieltä, vaikkei olisi aihettakaan, saa varmaan jonkin hyvänmielen tunteen siitä itse, kun ei osaa pitää mielipidettä omanaan.

5

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestäni

      Tomi on ihana nimi. Ajaton ja kaunis ja nimi sopii hyvin kaikilla kielillä lausuttavaksi. Hän voi olla ylpeä nimestään aina niin suomessa kuin kaikkialla maailmassa käydessään ulkomaillakin. Paljon onnea sisukkalle pojalle ja koko perheelle.

    • ainoastaan

      Lueskelin näitä viestiketjuja, huomasin saman asian, häirikön. Tuli mieleeni, että siinä on lapseton ihminen pahaa mieltä aiheuttamassa onnellisille vanhemmille.

    • Cellad

      Huomasin kommenttisi kun piti mennä toiselle palstalle kiinnitin huomiota ja luin viestisi. Olen huomannut sen saman asian kirjoittelen ajoittain eräälle toiselle asia palstalle ja aina se yritetään koko palsta tuhota surullista että sosiaalinen elämä kaventuu tuohon mittaan.

      Minunkin lapseni kastettiin hätäkasteella ja oli myös keskonen. Myöhemmin kun kaikki oli hyvin hänet kastettiin puoli vuotiaana uudestaan lämpimissä tunnelmissa kotona ja helpottuneina. Nyt kaikki on hyvin ja lapsi on terve "huitelee" ulkona kavereiden kanssa (10v.)
      Toivotan sinulle ja pojalle voimia sinne ja onneksi ne pienetkin tulevat perässä omassa tahdissaan.

      • surullista

        On jopa hiukan surullista, kun joillain ihmisillä ei ole mitään muuta elämää kuin tulla haukkumaan lasten nimiä, tuhoamaan yksi ihmisen elämän ehkä tärkeimmistä hetkistä, kun oma, kaun odotettu lapsi vihdoinkin kastetaan ja saa nimen ja näin.


    • Myös ihmettelen.

      Ensinnäkin, ihanaa kuulla, että lapsenne ovat selvinneet :)

      Itselläni on rv.37, ja 14.4 ois suunniteltu sektio, jännittää!!!

      Ei se kivaa ole, kun iloisena, onnellisena, haluaa jakaa myös muiden kanssa tämän ilon, ja laittaa lapsen nimen, ja sitten joku ihan huvin (ilkeyden) vuoksi yrittää täällä pilata sitä. :/

      Ehdottaisin, että kun näitä palstoja lukee, ym, niin ilmotettais asiattomista viesteistä aina, kun sellaisen huomaa!?

      Häiriköille ihan oma palsta, sinne saa sitten kirjoittaa toisilleen, mitä huvittaa, eikä tulla tänne pilaamaan muiden iloa!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe