Johanna Vibe ja suomen isoimmat tissit:
http://isottissit.blogspot.com/search/label/johanna vibe
Suomen isoimmat tissit
11
3091
Vastaukset
- vaan.
Kysyn vaan että miksi suomessa useammalla naisella ei ole tuollaisia isoja rintoja. Noin varustettu nainen saa jo alkaa vaatiakin jotain mittoja myös mieheltä ja se on vaan reilua. Nykyiselläänhän suomessa on se tilanne, että naiset vinkuvat ison perään ja eivät katso peiliin ollenkaan.
- se on
Joo eipä tosiaan juurikaan isotissisiä naisia löydy, jolla ois viel bodykin trimmissä.harmittavan vähän näitä on,en tiedä muuttaisko jenkkeihin vai mitä.
- Jätkä 23
ongelma on vaan siinä ettei kyllä ihan kaikki naiset koe sitä isoa niin kivaksi. Näitäkin naisia muuten on kans, jotka sanoo että iso kalu näyttää pelottavalta tai tuntuu epämiellyttävän kivuliaalta. Samaten on paljon niitäkin isokaluisia jotka taas ei huolisi isorintaisia itselleen. Jokainen mun mielestä kylläkin vaatii omalta kumppanilta ihan mitä haluaa, se on ihan jokaisen oma yksityisasia, paitsi et isoa kalua ei tarvi olla, jos vaan osaa käyttää sitä.
- melkoisen
karmivat lollot, vaikka muuten onkin seksikäs pakkaus. Mutta jos nyt haluaa tissien kanssa sekstailla tai seurustella, niin kait se sitten pitää miehen tiellä.
- muutakin kuin
normaalia ihmiskudosta. Että jos jätkät haluaa tuollaisia tissejä, pitää olla valmis puristelemaan silikoonia.
- valmiita
puristelemaan silikooneja, sama mulle mista ne on tehty ku tuntuu ja näyttää hyvälle.
- silikoonia...
Ja eikös ne jotka täyttää itseään silikoonilla olekin huonon itsetunnon omaavia. Ei hyväksy itseään muuten, kun täyttämisellä tietyistä paikoista. Sitten kehtaavatte tulla kuvien ja filmien kautta esittelemään itseään. Suorastaan tekevät itsestään naurettavia.
- alkanu
silikoonia... kirjoitti:
Ja eikös ne jotka täyttää itseään silikoonilla olekin huonon itsetunnon omaavia. Ei hyväksy itseään muuten, kun täyttämisellä tietyistä paikoista. Sitten kehtaavatte tulla kuvien ja filmien kautta esittelemään itseään. Suorastaan tekevät itsestään naurettavia.
täyttämään haaroväliään silikoonilla. Tekis se silikooni sielläkin pulleampaa ja pitempää jotta sais kalun omistaja oikein pullistella.
- Jätkä 23
Isoimmat vai? No et ole sitten isompia nähnyt!? Minäpä olenkin ja kaikenlisäksi ihan luomuina ja muutenkin paljon paremmannäköisinä.
- Ja pöh
Mitäs isoo nois oli??Mun emännällä paljon isommat ja ihan luomua on...
- Utelias_22
mitähän Johanna nykyä touhua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100