Minulla on neurologisia ongelmia ja olen hoidossa neurologialla! Verikokeita tässä katselen. En oikein ymmärtänyt mikä tuo INR on? Mitä tarkoittaa suomeksi, että arvoni on 1.1 ?
Olen 20 nuori nainen, päästä otettu MRI, joka siisti. Puudun ja pistelen, raskas tunne toispuoleisesti elimistössä. Muut veriarvot hyvät ja ymmärsin mitä tarkoittaa, mutta mitä tämä INR?
Lääkäri ei ole sanonut mitään verikokeiden tuloksista.
Täydynkö nyt pelätä jotain??
INR 1.1 suositus on 2-3?
4
5786
Vastaukset
- tai esim. primaspan
Jotka käyttävät edellä mainittuja verenohennuslääkkeitä INR on ja jakuvassa tarkkailussa.
Googleta niin löydät tietoa:) - Yksi vaan
INR-termi tulee englanninkielen sanoista International Normalized Ratio (etsi nimen alkuperää netistä jos kiinnostaa). Tätä INR laboratoriokoetta käytetään Marevan-hoidon (vaikuttava aine varfariini eli rotanmyrkky) seurantaan ja tuolloin tavoitetaso on tavallisimmin 2-3. Jos Marevan ei ole käytössä niin terveen ihmisen INR on likimain 1 eli pientä vaihtelua voi olla. Sinun arvosi INR 1.1 on siis normaali arvo joten ei syytä huoleen.
- Pihlajanmarja
Inr-arvo kuvaa veren hyytymisnopeutta. Eli jo arvo olisi vaikka kolme, niin tarkoittaa että veresi hyytyisi n. kolme kertaa hitaammin kuin ns. normaalilla. Marevan-hoitopotilailla Inr-arvon tulisi olla 2-3, keinoläppäpotilailla 3- 3.5.
- sbartacus
tietoa tarvitseva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751