Sateen jälkeen

Ystävätär

Herään aamuun hitaasti venytellen, olo tuntuu uskomattoman hyvältä. Venytellessäni käteni osuu johonkin lämpimään, elävään. Raotan varovasti silmiäni ja näen Petterin siinä vieressäni, vielä nukkuvana. Yö palaa mieleeni, tunnen sävähtävi yhtä aikaa kuumaksi, kiihoittuneeksi kuin hieman noloksikin. Aikuinen ihminen ja pelkää ukkosta! Mutta lopputulos ei ollut yhtään hassumpaa.

Ulkona paistaa aurinko, sen valo leikittelee Petterin auringon kultaamalla iholla. Hän kääntyy unissaan hieman ja ojentaa kätensä minua kohti, laskien kätensä vatsalleni. Hän vetää minua hieman puoleensa ja siihen minä torkahdan, hyvänolon tunteeseen, tuntien hänen rauhallisen hengityksensä ihollani.

En tiedä miten kauan olen torkkunut, mutta kun herään käsi leikittelee hiljakseen rinnallani. Ohuen peiton lävitse tunnen reittäni vasten kovettuneen peniksen. Huokaan nautinnosta ja painaudun hieman lähemmäksi. Petteri suutelee minua olkapäähän ja toivottaa hyvää huomenta. Käännyn hieman ja näen hänen kauniit silmänsä aivan edessäni, pilkkeen tuikkimassa silmäkulmassa. Saan suudelman huulilleni ennen kuin ehdin itse vastaamaan huomenen toivotuksiin, suudelmat syvenevät hiljakseen intohimoisemmiksi. Petteri kääntyy päälleni, välissämme on vain osittain ohut peitto, peittäen minut navan korkeudelta polvien tasoon.

Petteri lopettaa hetkeksi suutelemisen, katsoo minua ja suutelee sitten kaulaani, jatkaen siitä hitaasti alaspäin kunnes saavuttaa rintani. Hän imee toisen nännin hellästi huuliensa väliin ja aloittaa sillä leikittelyn, katsoen samalla sivusilmällään sitä miten reagoin. Huokaisen, tuntuu hyvältä, niin taivaallisen hyvältä. Petteri leikittelee nännillä kunnes se on aivan kova, sykkivä nupura, toisen huutaessa vieressä kosketusta. Sen jälkeen hän vaihtaa, toisen nännin saadessa nyt kaiken huomion osakseen. Olen jo tästä kiihoittunut ja haluan jo muutakin. Yritän liikkua hieman mutta peitto ja päälläni makaava mies estävät tehokkaasti liikkeet. Hetken aikaa Petteri hyväilee sormillaan molempia nännejä yhtä aikaa ja katselee minua, minun kiihoittunutta olemustani. Sitten suukot jatkavat matkaansa alaspäin, tavoittaen lopulta peiton reunan.

Hitaasti hän ujuttaa peittoa pois yltäni, suudellen aina paljastuvaa ihoa ennen kuin jatkaa. Kun hän saavuttaa nivuseni olen jo lähes toivoton odotuksessani, tahdon tuntea hänet kaikin keinoin jo nyt, haluan nauttia hitaasta työntymisestä sisään, kielen leikeistä klitoriksella, miehen painosta päälläni. Hellästi Petteri raottaa jalkojani ja sivelee häpyni reunoja. Klitorikseni on sykkivä, kova nupura, kosketusta kerjäten ja tunnen miten valun jo nesteitä. Lopulta tulee armahtava kosketus, hän nuolaisee pitkään, hellästi klitoristani. Voihkaisen nautinnosta ja hän jatkaa hitaita nuolaisuita, pyöritellen kieltä klitoriksellani saaden minut voihkimaan, huohottamaan ja pyytämään lisää. Sivelen käsilläni hänen hiuksiaan, painan häntä häpyäni vasten ja nautin enemmän kuin koskaan ennen. Olo on niin taivaallinen etten oikeastaan edes halua tulla, haluan vain nauttia tästä kaikesta, tästä tunteesta ilman muita tuntemuksia.

Petteri sipaisee sormellaan aukkoani, sen valuvia nesteitä ja työntää ensin yhden, sitten myös toisen sormensa sisääni, lisäten nautintooni sormien edestakaisen, hierovan liikkeen. Hänen sormensa löytävät hyvän kohdan sisältäni, hän keskittyy sormillaan siihen ja kun hän imee klitorikseni suuhunsa en voi estää orgasmia enää mitenkään vaan tunnen miten se vyöryy ylitseni, räjäyttäen jokaisen solun nautintoon. On vain sormet sisälläni puristettavana, kieli ja huulet klitoriksellani. Lopulta tunnen miten sormet vetäytyvät pois ja Petteri samalla hieman kauemmaksi. En jaksa avata silmiäni, leijun jossain kaukana. Kuulen hänen kaivavan yöpöydän laatikkoa, tunnen hänen liikkeensä sängyllä.

Petteri palaa takaisin jalkojeni väliin ja tunnen hänen peniksensä aukollani. Hän hieroo sitä siinä hieman edestakaisin, käyttää välillä klitoriksellani kiusoitellen sitä, sitten taas aukolleni, hieroen, työntyen vain millin, pari sisään ja vetäytyen taas pois. Avaan silmäni ja katson Petteriin joka katsoo minuun, työntyen samalla hitaalla, pitkällä liikkeellä sisääni, aivan pohjaan asti. Olen taas ääriäni täynnä tuota jumalaista penistä, tunnen sen kohoumat, sen paksun nupin ja varren kovuuden sisässäni. Kiedon jalkani Petterin ympärille ja hän aloittaa hitaat työnnöt, katse yhä kiinteästi silmissäni.

Poissa on yön kiihko, sen nimetön, kaikenvoittava himo, tilalla on mitä uskomattomin hellyys ja nautinto. Vastaan hiljalleen Petterin liikkeisiin, häneen kietoutuneena. On kuin tanssisimme jotain hidasta, kaunista tanssia. Tunnemme molemmat miten nautinto kasvaa, täyttää meitä mutta mihinkään ei kuitenkaan ole kiire. Penis hieroo minua, täyttäen aina minut pohjiaan myöten, hieroen samalla varrellaan myös klitoristani joka sykkii kovana. Liikkeet pitenevät, välillä Petteri vetäytyy lähes kokonaan minusta ulos painautuen sitten takaisin syvälle sisään, kuin haluten halkaista minut. Nautinto alkaa tiivistymään, pakkautumaan varpaisin jotka se saa kipristymään. Se näkyy ilmeissämme, kauaa emme enää tätä ihanaa kidutusta jaksaisi ilman täyttymystä.

Petteri lisää nopeutta ja minä tunnen miten häpyni tiukkenee, imien jokaisen pienen murusenkin nautinnosta tehokkaasti. Huoneen on täyttänyt voihkaisumme, huokauksemme, nyt ne muuttuvat huohotukseksi, sanattomiksi äänteiksi. Painan käteni Petterin pakaroille, ohjaten liikettä kiivaammaksi ja hän vastaa siihen välittömästi. Näen hänen silmissään lähestyvän orgasmin, tunnen miten omani kiipeää sääriä pitkin ylöspäin. Petteri sulkee hetkeksi silmänsä, värähtää ja murahtaa, jatkaen sitten kuitenkin työntöjään viimehetken vimmalla. Tunnen peniksen paisuvan sisälläni ja viimeinen mitä tajuan on sen ensimmäinen sykähdys, siinä samassa orgasmi vyöryy ylitseni ja puristaudun Petteriin kuin hukkuva. Huudamme yhteen ääneen nautinnosta, selät kaareella työntäen itseämme vielä lähemmäksi toisiamme, penistä vielä enemmän sisään.

Lopulta Petteri painuu päälleni makaamaan ja kierähdämme kyljelle, penis yhä sisälläni. Ymmärrys palaa hitaasti katseisiimme, näemme toisemme siinä vieressä. Petteri vetää peniksen hitaasti sisältäni ja hetken tunnen olevan tyhjempi kuin koskaan. Suutelemme ja Petteri toteaa ”voi sen loman huonomminkin aloittaa!”.

Torkahdamme hetkeksi jälkihekumaan sylikkäin...

7

7626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inkku Kinkku

      Sun on pakko jatkaa tota vielä ja vielä ja vielä...!
      Oikeesti!
      Tostahan tulee kphta kirja! =)

    • *Girl*

      Paras mitä oon lukenu!

    • Siiri

      Sun on ihan pakko jatkaa tota!
      Siis vaikka että ne kamut kysyy "missäs sitä on oltu" ja jne.
      Oikeesti!
      Ihana juttu!!!
      Asteikolla 0-1000000000000000000000000000000000000
      antaisin ´tälle 10000000000000000000000000000000000000!!!!!11

    • silja

      Jatka!!!!!

      • Just se.

        JATKA JATKA TAI ET SAA SUNILTA PERSETTÄ !!


    • Sairas..

      oli toi iha hyvä, ei paras mitä oon lukenu..liia pitkä ja tylsä..8½

    • sinkutar

      Erittäin kaunis ja koskettava! Tuon kokisi mielellään joka loman alussa, välissä ja lopussa - LIVENÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe