Maltilla maltilla...

KKtig

Huhujen mukaan TuTolla on palkat pari kuukautta myöhässä ja Sportin pelaajienkin palkat ovat puolitiessään. Myös Jukurit otti pataan aika mojovasti.

6

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mazaayup

KooKoon yleisötavoite, jolla budjetti saadaan nollatasoon, oli 1500 katsojaa/ottelu.
      Katsojamääräksi runkosarjassa toteutui 1730 katsojaa/ottelu.

230 katsojaa enemmän 23 kotiottelussa kuin on budjetoitu. Tekee 5290 katsojaa yli budjetoidun. Ja näissä luvuissa on vain maksaneet katsojat - ei vapaamatkustajia, vapaalippulaisia jne.
      5290 katsojaa * 8 € eli lipun hinta halvimpaan katsomo-osaan = 42320€.

Tällä ylimääräisellä rahalla palkkaa yhdeksi vuodeksi (12kk) pyöreästi 6 pelaajaa, jotka nauttivat Mestis-pelaajan keskimääräistä palkkaa.

Tai sitten tällä samalla rahalla palkkaa myös kuudeksi kuukaudeksi 2-3 selkeästi kovemman luokan vahvistusta joukkueeseen esim. ulkomailta.

Eikä tässä vielä kaikki: laskelmani oli oletuksella että kaikki ylimääräiset katsojat olisivat menneet halvimpaan katsomo-osaan, eivätkä olisi käyttäneet hallin kioskeja tai muita palveluja. Eli 42320€ on ehdoton minimi, todellinen ylimääräinen raha on ainakin 25% suurempi.

Eli meillä on jo runkosarjan jälkeen ainakin sen verran voittoa mitä Jukureilla tappiota - ja Jukurit maksavat palkkaa vielä poispotkitulle Makkoselle kesäkuuhun 2010 asti!

Enpä usko että olen ainoa joka odottelee mielenkiinnolla ensi kauden joukkuetta...

• suurkaupunkikouvolankookoo

Me olemme edes vaatimattomia.

• Jepjep**

Entäs eikö teillä ole kausikortteja?

• Mazaayup
        Jepjep** kirjoitti:

Entäs eikö teillä ole kausikortteja?

KooKoon kannalta ei ole ilmaisotteluita, esimerkiksi KooKoon Lätkäkarnevaalia 9.1.2009 oli sponsoroimassa 129 yhteistyökumppania jotka maksoivat yleisömäärän mukaan KooKoolle. Valitettavasti vain TV-peli ei ollut paras mahdollinen valinta tapahtumalle.

Tottakai KooKoolla on kausikortteja. Ylläolevassa laskelmassa oli vain arvio että paljonko rahaa tulee YLI budjetoidun.

• VaasanMaila

Tiedätkö paljonko meillä oli eilen katsojia.

4123

Ja kausi jatkuu vielä.

Miten teillä?

PS. Jos aikasi käy pitkäksi kun odottelet "mielenkiinnolla" ensi kautta niin katso vaikka Mestisfinaaleja telkarista. Minä muuten katson niitä paikan päältä!

• 100000e /peli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      48
      11215
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7579
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      48
      5561
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      75
      5539
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4828
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4193
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3066
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2925
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2525
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2440
    Aihe