http://www.omatlahdot.fi/pinfo/poikkeusinfo
"Voimassa olevat poikkeusliikennetiedotteet
05.03.2009 19.47 - Metro Ruoholahti - Mellunmäki keskustasta ja Ruoholahti - Vuosaari keskustasta, epäsäännölliset vuorovälit.
Syy: henkilövahinko. Arvioitu kesto: 19:45 - 20:45."
Joku hypännyt tai muuten joutunut kiskoille? No, eiköhän tuo Hesarissa pian ole.
Joku jäänyt metron alle?
9
3825
Vastaukset
- Rizione
Itse olin kyseisessä metrossa kun joku jäi alle. Itse en ole löytänyt mitään tietoa onnettomuudesta lehdestä tai netistä.
- Voi että
Kummallinen tapaus, miksi missään lehdessä tai netissä ei ole mitään tietoa kyseisestä tapahtumasta?
oliko kukaan näkemässä? paikalla? - jauhatte jostain
Voi että kirjoitti:
Kummallinen tapaus, miksi missään lehdessä tai netissä ei ole mitään tietoa kyseisestä tapahtumasta?
oliko kukaan näkemässä? paikalla?viikkoo vanhasta itsarista. perkelettäkö te sillä tiedollateette, jos joku kahju halus loikata metron alle. Onhan näitä B2.a maailmassa.
- Rizione
Voi että kirjoitti:
oliko kukaan näkemässä? paikalla?Noh, minä olin työkaverini kanssa kyseisessä metrossa. Kamala rytinä ja kolina kävi kun saavuimme sörnäisten metroasemalle. Hetken päästä metrossa kuulutettiin henkilövahingosta ja odotimme pelastuslaitosta.
Btw, vaikka se oli jonkun kahjon itsemurha, se järkyttää silti.
Itse näin 15 vuotiaana kun mies hyppäsi junan alle. Se ei tuntunut kivalta katsoa kun ihminen menee tuhanteen osaan. Eikä myöskään tuntunut mukavalta nähdä kehon osia vierellään. Se pistää kyllä "kovemmankin" miehen/naisen hiljaiseksi.
Siksi ehkä ihmiset haluavat puhua asiata ja saada tietoa, kun se puhuminen helpottaa. Ainahan sitä hoetaan. Mutta mitäs sinä asiasta tiedät. Et ole ehkä kohdannut tuollaista onnettomuutta. - järkyttyny
Rizione kirjoitti:
Noh, minä olin työkaverini kanssa kyseisessä metrossa. Kamala rytinä ja kolina kävi kun saavuimme sörnäisten metroasemalle. Hetken päästä metrossa kuulutettiin henkilövahingosta ja odotimme pelastuslaitosta.
Btw, vaikka se oli jonkun kahjon itsemurha, se järkyttää silti.
Itse näin 15 vuotiaana kun mies hyppäsi junan alle. Se ei tuntunut kivalta katsoa kun ihminen menee tuhanteen osaan. Eikä myöskään tuntunut mukavalta nähdä kehon osia vierellään. Se pistää kyllä "kovemmankin" miehen/naisen hiljaiseksi.
Siksi ehkä ihmiset haluavat puhua asiata ja saada tietoa, kun se puhuminen helpottaa. Ainahan sitä hoetaan. Mutta mitäs sinä asiasta tiedät. Et ole ehkä kohdannut tuollaista onnettomuutta.Näin tänään kun joku tyttö hyppäs metron alle mut selviyty hengissä, se jopa tuli sielt raiteilt ite ylös.
- kumma juttu
jos jalankulkijä kävelee henkilöauton alle uutisoidaan että autoilia ajoi jalankulkian päälle. Eikös tässäkin sitten metro ajanut jalankulkiajan päälle tie vaikka metrolla on ollut ylinopeutta.
- olet?
Pystytkö ajattelemaan yhtään mitään?
Raiteilla ei ole mitään suojateitä, joten raiteilla kulkevan ajoneuvon ei ole tarpeen (eikä ole mahdollistakaan) pysähtyä jonkun itsetuhoisen henkilön takia. - .....
olet? kirjoitti:
Raiteilla ei ole mitään suojateitä, joten raiteilla kulkevan ajoneuvon ei ole tarpeen (eikä ole mahdollistakaan) pysähtyä jonkun itsetuhoisen henkilön takia.Olikohan sarkasmia..?
- jalankulkiat
olet? kirjoitti:
Raiteilla ei ole mitään suojateitä, joten raiteilla kulkevan ajoneuvon ei ole tarpeen (eikä ole mahdollistakaan) pysähtyä jonkun itsetuhoisen henkilön takia.ylittää katuja miten sattuu monesti olisi alle jäänyt jos en olisi jarruttanut ei suojatien kohdalla vaan esim. 50m suojatiestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka922999GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770