Elikkäs keksikääs ja ehdottakaas tyttö undulaatille ja poika undulaatille nimiä ajattelin Bellaa mut en tiä et mikkä sopis siihen eli ehdottakaa kaikkee ja sit mieluiten yhteensopivia pareja (: Kiitos jos vataatte/ehdotatte
Hyvii nimii 2 undulle
11
743
Vastaukset
- vaan...
pallas riitta aki keke
- toiseks
donnaks niin pari vois olla dennise
- Sofiiiä
Moi. Eli oon nyt sitte ottamassa sittenkin 2 poika undua elikkäs oisko Edward ja Robert hyvät nimet? :D Keksi sä kun en oo hyvä keksii ja lempinimet ois kuulemma Ed ja Rob :D oisko hyväät (:
- Phyh
Sofiiiä kirjoitti:
Moi. Eli oon nyt sitte ottamassa sittenkin 2 poika undua elikkäs oisko Edward ja Robert hyvät nimet? :D Keksi sä kun en oo hyvä keksii ja lempinimet ois kuulemma Ed ja Rob :D oisko hyväät (:
Itte en ainakaan Twilightista ja sen näyttelijöistä ota nimiä undulaateilleni.
Mä arvostan niitä nimiä hyvässä kirjassa ja näyttelijällä enkä käyttäis niitä lemmikille.
Sitä paitti erimaalaset nimet suomalaisten sanomina kuulostaa omituisilta. Toivon, ettet käyttänyt niitä.... :-l - Namnamedi
Phyh kirjoitti:
Itte en ainakaan Twilightista ja sen näyttelijöistä ota nimiä undulaateilleni.
Mä arvostan niitä nimiä hyvässä kirjassa ja näyttelijällä enkä käyttäis niitä lemmikille.
Sitä paitti erimaalaset nimet suomalaisten sanomina kuulostaa omituisilta. Toivon, ettet käyttänyt niitä.... :-lIhan kuin joku kirjan utopistinen henkilö olis parempi kuin oma todellinen lemmikki.
- Kekkerimies-
Peke, Pete, Muse, Kurkki, Lanka, Nöfö, Winkku, Sipi, Terkka, Heke, Keke, Kerpe, Sipsu, Sepi, Sepse, Pöksy, Peksy, Piksi, Piksu, Pisku, Pilkku, Karva, Tahra, Teme, Teke, Rökö, Tökö, Loko, Lömö, Korkki, Pertti, Vinkki, Pisti, Pihti, Pifi, Bifi, Tönö, Tere, Termos, Tempo, Fasti, Derri, Derttu, Aapo, Alina, Alisa, Alias, Gentti, Gantti, Gei, Geifi, Bahka, Nahda, Nafu, Naffu, Naffi, Nappu, Nappi, Nappo, Korvi, Nofi, Fifi, Fitu, Difu, Vine, Firne, Dirfi, Fella, Fenia, Töpö, Törttö, Nefri.
Jees Salkkarit alkaa.. Toivottavasti nimi löytyi. ; )- ed, rob
noi on hyvii noi edward ja robert, kuka muuta väittää niin...!
- valikoija
ed, rob kirjoitti:
mitä nimii, kekkerimies! Lanka? Sillä ommellaan tai neulotaan, jos sitä ihmettelet. Tahra? Jos tiputat puuroo päälles, sitten siinä on tahra, siihen ei undua tarvita. En halua olla töykeä, haluaisin että ymmärrät että minä, eikä varmaan kukaan muukaan halua antaa tuollaista nimeä rakkaalle undulle.
Oli tekstissä hyviäkin nimiä, kuten Nahda ja Dirfi.
Mun nimiehdotuksia: Papo & Perfect (lausutaan pööfekt) Nemo & Misu, ja sitten vielä Roger (lausutaan Routser)& Anachtazia (lausutaan Anassteissön)
Toivottavasti tykkäät nimistä! - joo-o-o
valikoija kirjoitti:
mitä nimii, kekkerimies! Lanka? Sillä ommellaan tai neulotaan, jos sitä ihmettelet. Tahra? Jos tiputat puuroo päälles, sitten siinä on tahra, siihen ei undua tarvita. En halua olla töykeä, haluaisin että ymmärrät että minä, eikä varmaan kukaan muukaan halua antaa tuollaista nimeä rakkaalle undulle.
Oli tekstissä hyviäkin nimiä, kuten Nahda ja Dirfi.
Mun nimiehdotuksia: Papo & Perfect (lausutaan pööfekt) Nemo & Misu, ja sitten vielä Roger (lausutaan Routser)& Anachtazia (lausutaan Anassteissön)
Toivottavasti tykkäät nimistä!Joo ihan hyvä paitsi viesti on kirjotettu maaliskuussa. Ehkäpä linnuilla on jo nimet ;)
- Vois vähän kattoo...
joo-o-o kirjoitti:
Joo ihan hyvä paitsi viesti on kirjotettu maaliskuussa. Ehkäpä linnuilla on jo nimet ;)
Sä sanoit noin just johonki koiran nimiviestiin et se on 4 vuotta vanha. Ihanku me ei sitä tajuttais, mut jos joku ettii undul nimee, niin täällä on tosi hyvii ehdotuksii.
- mopsipopsi19
ed, rob kirjoitti:
nii on!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898