skorpioni naiset ylimielisiä!

kalapuikko88

hei ..mun mielipide skorpioni naisista on että he ovat suurin osa täysin pellejä..luulevat itsestään hieman liikoja..kunnon bitchejä! tunnen vaa yhden järkevän skorpioni naisen ja se on äitini...

37

3100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skopu määkin

      skopuja, ollaan ylimielisiä vaan sellaisille joista ei oikein tykätä.

      • on,mut ei enää

        skoput ovat pikkutarkkoja pilkunviiaajia,yrittävät olla enemmän mitä ovat,eivät ymmärrä huumoria,yrittävät mukamas aina olla oikessa jne...jne..jne


      • skopu määkin
        on,mut ei enää kirjoitti:

        skoput ovat pikkutarkkoja pilkunviiaajia,yrittävät olla enemmän mitä ovat,eivät ymmärrä huumoria,yrittävät mukamas aina olla oikessa jne...jne..jne

        minä vaadin toisilta sen minkä itsekkin teen ja en yritä olla sen enempää ja huumoria ymmärrän ja siihen että yritetään olla aina oikeassa, niin voin sanoa että otan yleensä asioista selvää ennenkuin puhun mitään totena.


      • sitten uskot
        skopu määkin kirjoitti:

        minä vaadin toisilta sen minkä itsekkin teen ja en yritä olla sen enempää ja huumoria ymmärrän ja siihen että yritetään olla aina oikeassa, niin voin sanoa että otan yleensä asioista selvää ennenkuin puhun mitään totena.

        astrologiaan jos todellakin otat asioista selvää, ennenkuin puhut mitään totena?


      • skopu määkin
        sitten uskot kirjoitti:

        astrologiaan jos todellakin otat asioista selvää, ennenkuin puhut mitään totena?

        että uskon, totesin vain että en ole samanlainen kuin kuvailemasi tyyppi ja todellisessa elämässä otan asioista selvää ennenkuin menen levittelemään tietoa eteenpäin, näillä palstoilla voi käydä huvin vuoksi lukemassa sinun kaltaisten ihmisten kirjoituksia, kaikki tietävien, heh.


      • just.................
        on,mut ei enää kirjoitti:

        skoput ovat pikkutarkkoja pilkunviiaajia,yrittävät olla enemmän mitä ovat,eivät ymmärrä huumoria,yrittävät mukamas aina olla oikessa jne...jne..jne

        tuohon täytyy sanoa että toi ei ollut ihan totta!! oliskohan kirjottajalla vaan huonoja kokemuksia jos skorppari-naisella ei kiinnosta:DD


    • vaikka olisis

      Mimmoinen tahansa.... etenkin skorppioni-äiti.
      Venyy ja vanuu hyvässä ja pahassa.

      Omalle pojalleni olen yrittänyt kasvattaa myös
      kunnioittavaa asennetta tyttöihin sekä empatiaa
      ylipäätään.

      Mitäs jos kokeilisit...vaikuttaa että sinulla
      on asennevamma tai buperteetti.

      Skorp-n

      • mä vaan

        oletko sinkku nainen? Täällä olis vapaa mies vailla naista.. Haluatko tutustua?


      • Skorp.n....
        mä vaan kirjoitti:

        oletko sinkku nainen? Täällä olis vapaa mies vailla naista.. Haluatko tutustua?

        No? Mitä olisi tarjolla?


      • tarjolla olis
        Skorp.n.... kirjoitti:

        No? Mitä olisi tarjolla?

        vapaa mies pk-seudulta. Onko toivomuksia?


      • Ranskalainen
        tarjolla olis kirjoitti:

        vapaa mies pk-seudulta. Onko toivomuksia?

        kaalipata valmistumassa,p-k seudulla.
        Mies jälkiruuaksi kyllä kelpaa.


      • ennen Ranskalaista
        Ranskalainen kirjoitti:

        kaalipata valmistumassa,p-k seudulla.
        Mies jälkiruuaksi kyllä kelpaa.

        kaalipataa, niin ei ainakaan edes vahingossa jää nauttimatta. Itselleni kelpaa jälkkäriksi nainen. Jääkaappi on varastettu...siis aivan tyhjä, joten siitäkin syystä monesta muusta jälkkäri ja kaalipata olis täydellinen yhdistelmä ;?)


      • sun s-postiosoite
        Skorp.n.... kirjoitti:

        No? Mitä olisi tarjolla?

        uusiin ihmisiin on aina mukava tutustua eikä kavereita oo koskaan liikaa.


      • rapu-70
        Skorp.n.... kirjoitti:

        No? Mitä olisi tarjolla?

        haluan skorpparin..


      • mä vaan
        sun s-postiosoite kirjoitti:

        uusiin ihmisiin on aina mukava tutustua eikä kavereita oo koskaan liikaa.

        enkä usko näihin horoskooppeihin, en edes lue niitä lehdistä/netistä päivittäin, mutta Skorpioninaista sanotaan joka paikassa seksikkääksi ja naiselliseksi naiseksi, joten tälläiseen naiseen haluan tutustua. Kerran sitä saa kunnon seksiä ja Skorpioninaisen kanssa haluan päästä sänkyyn ja muutenkin mahd rakentaa suhteen tämän naisellisen ja seksikkään naisen kanssa. Myös henkinen puoli pitää huomioida, mutta jos löytäisin Skopunaisen, jonka kanssa voisi harrastaa seksiä kunnolla suhteen rakentamisen/tutustumisen ohella olisi todella mahtavaa. Haluan vapaan Skorpioni-naisen.


      • vapaana!
        Skorp.n.... kirjoitti:

        No? Mitä olisi tarjolla?

        Olen jousimies mies ja haluan skorpioninaisen


      • scopu lady
        vapaana! kirjoitti:

        Olen jousimies mies ja haluan skorpioninaisen

        .. Jouskareihin enää koske.. Sorry babe.


      • sulle sitten
        scopu lady kirjoitti:

        .. Jouskareihin enää koske.. Sorry babe.

        Kalat mies?


      • skopunaisilla
        ennen Ranskalaista kirjoitti:

        kaalipataa, niin ei ainakaan edes vahingossa jää nauttimatta. Itselleni kelpaa jälkkäriksi nainen. Jääkaappi on varastettu...siis aivan tyhjä, joten siitäkin syystä monesta muusta jälkkäri ja kaalipata olis täydellinen yhdistelmä ;?)

        on mikroaaltouuni alapäässä, jääkaappi rinnassa ja tuulikaappi korvien välissä?
        Kysyn vaan, enkä usko saavani tyydyttävää vastausta.


      • skopu määkin
        skopunaisilla kirjoitti:

        on mikroaaltouuni alapäässä, jääkaappi rinnassa ja tuulikaappi korvien välissä?
        Kysyn vaan, enkä usko saavani tyydyttävää vastausta.

        ymmärrä mitä sulle sanotaan, olet tainnut saada skopunaiselta korvillesi kun meitä noin rienaat, hyvä jos meistä löytyy noin paljon kamaa sisältä, sinä olet ontto molemmista päistä, jos vettä kaataa niin läpi huilaa kun ei ole mitään välissä.


    • Olenko näin

      Suosittu...no...kaalikepataa ja mansikoita
      riittää...
      Laittakaa yhteystietojanne.

      Tuutko säkin tai otetko allerginen kaalille ?
      skorp-n

      • tuli nälkä

      • vesimies-mies

        En ole allerginen kaalille.


      • vesimies-mies
        vesimies-mies kirjoitti:

        En ole allerginen kaalille.

        [email protected]

        Olen miehinen mies!


    • mulla on vieraita

      kaalipataa syömässä mansikoita/hunajalla/kermavaahto...
      ...serkkuni kanssa niitä nautitaan.

    • Ninni25

      Pientä yleistämistä huomattavissa..

      • skorp m

        Minkä ihmeen takia pitää yleistää? Kirjoittaja ei varmasti tunne edes murto osaa skorppari naisista. Kannattais vähän laajentaa piiriä jotta oppis tuntemaan kyseisiä ihmisiä paremmin :)


    • lähes pellejä

      erittäin totta että on omahyväisiä,vaatii kehuja. Eikä tietenkään KOSKAAN heissä ole vikaa! Kylmiä,tunteettomia (tunteita vaan lapsille,jos on ja sitten omalle ÄITILYLLE) osaa todella hienosti valehdella. Joka myös pitää paikkaansa,vainoharhaisia!!

      • skopu nainen

        et todellakaan tunne skopunaista ollenkaan, tällaiset puhujat on itse puukottaneet skopuja selkään ja sitten kun saavat korvilleen niin puhuvat noin, olin aikoinani naisvaltaisella alalla töissä ja kun en osallistunut naisten "kuppi kuntaan" niin olin omituinen, täytyy sanoa että olen tyytyväinen siihen mitä olen, en ole kenenkään talutus nuorassa ja osaan seistä omilla jaloillani, kaikista ei voi sanoa samaa, enkä kaipaa mitään mielistelijöitä ympärilleni, ne pikemminkin oksettaa minua mutta tiedän myös sellaisia ihmisiä joille tällaiset perseen nuolijat ovat elämän suola, ja mitä siihen valehteluun tulee niin siinä voi itse kukanenkin katsoa peiliin jos kestää, samaa voi sanoa tuosta vainoharhaisuudesta, varsinkin kun lukee tätä pellen kirjoittamaa tekstiä.


    • MP

      Löytyy luonnetta! Ulospäin olen mielestäni todella ystävällinen ja kuullutkin siitä. Mutta kun joku suututtaa niin sitten...luulenpa että molemmat puolet löytyvät kaikista. Skorppari vaan NÄYTTÄÄ piikkinsä, pistää. Horoskoopilla ehkä (vähän) tekemistä tämän kanssa.

      • erimieltä

        OLEN SKORPIONI NAINEN :

        OLEN..

        - ulospäinsuuntautunut
        - luotettava
        - tietoinen päämäärästäni
        - kiihkeä
        - kostonhimoinen
        - mustasukkainen
        - todella tunteellinen ja mietin syvällisiä
        - haluan olla aina oikeassa enkä puhu mitään ellen ole varma asiasta

        ULOSPÄIN OLEN..

        - kiltti
        - mukava
        - avulias
        - tunteeni salaava
        - puolustan läheisiäni henkeen ja vereen

        SKORPIONI NAISEN SISÄISET "ASIAT" ON VAIKEITA SELITTÄÄ, SILLÄ OLEMME SALAISUUKSIA NIIN MUILLE, KUIN ITSELLEMMEKIN !


      • Dinjami
        erimieltä kirjoitti:

        OLEN SKORPIONI NAINEN :

        OLEN..

        - ulospäinsuuntautunut
        - luotettava
        - tietoinen päämäärästäni
        - kiihkeä
        - kostonhimoinen
        - mustasukkainen
        - todella tunteellinen ja mietin syvällisiä
        - haluan olla aina oikeassa enkä puhu mitään ellen ole varma asiasta

        ULOSPÄIN OLEN..

        - kiltti
        - mukava
        - avulias
        - tunteeni salaava
        - puolustan läheisiäni henkeen ja vereen

        SKORPIONI NAISEN SISÄISET "ASIAT" ON VAIKEITA SELITTÄÄ, SILLÄ OLEMME SALAISUUKSIA NIIN MUILLE, KUIN ITSELLEMMEKIN !

        Kuulostaa myös minulta :)

        Minulle on joidenkin tunteiden kuten murheen tai vihan ilmaiseminen joskus hyvinkin vaikeaa.

        Monet jotka eivät tunne katsovat usein kieroon ja lähtevät karkuun tai muuttuvat ylimielisiksi ja pitävät minua ihan typeränä vain tutut jotka tuntevat osaavat arvostaa minua sellaisena kuin olen.

        Joskus tuntuu että kukaan ei ymmärrä tai edes halua ymmärtää varsinkin sellaiset jotka eivät tunnen minua useamman vuoden ajalta.


    • mrs_feelgood
    • joo voi

      sua sä oot saannu pakit ymmärrän.

      • ymmärrä.

        Hän on sentään saanut pakit joltakin. Sinä et ole saanut tähän päivään mennessä yhtään keneltäkään yhtään mitään. Edes sinun oma käsi ei halua sinua!

        Ole onnellinen että sait edes aiheellista kritiikkiä minulta, kerta se on ensimmäinenkin (ja viimeinen) kerta noin säälittävälle mitättömyydelle.


    • Skorpioni-äiti

      tässäkään tapauksessa. Ehkä sinusta tuntuu siltä että skorpioni naiset olisivat ylimielisiä mutta itse en ainakaan tunnusta moista. Olemukseltani saatan minäkin siltä vaikuttaa mutta oikeasti olen hyvä tyyppi - lapsilleni äiti ja hyvä kaveri.

    • kirppu2789

      joo,sä oot yks ylimielinen lumppu että terves!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe