Ikävää että on tultu

tähän

Annalla ei ole yhtään faneja, jotka pitäisivät Annan puolta, joten Sony on järjestänyt tänne botin vastaamaan kaikkiin viesteihin. Kohta se taas reagoi tähänkin viestiin:

”Ei, Annalla ei ole ei yhtään fania eikä Sonya ole olemassa. Botti on katkera trolli, joka on vauhdissa ja trolli botti ennättää reagoimaan kaikkiin viesteihin…..”

7

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan oikeasti

      jotenkin hienompaa, jos Annan fanit nostaisivat täällä kaikesta samanlaisen metelin kuin Arin fanit tuolla naapurissa?

      • hani-fani

        Ihanaa todellakin!


      • Annanihailija1
        hani-fani kirjoitti:

        Ihanaa todellakin!

        Annalla on tosiaanki faneja, mutta kaikki me jutellaan enemmänki semmosilla sivuilla joilla voi puhua Annasta muutenki ku puolustelemalla sitä. Täällä melkeempä jokaisen aiheen eka viestissä lukee vaan siitä jotain pahaa. Käyn kyllä täälläki aina silloin tällöin lueskelemassa ja joitain kirjottamassa mutta ennemmin oon muualla..


      • teen mä
        Annanihailija1 kirjoitti:

        Annalla on tosiaanki faneja, mutta kaikki me jutellaan enemmänki semmosilla sivuilla joilla voi puhua Annasta muutenki ku puolustelemalla sitä. Täällä melkeempä jokaisen aiheen eka viestissä lukee vaan siitä jotain pahaa. Käyn kyllä täälläki aina silloin tällöin lueskelemassa ja joitain kirjottamassa mutta ennemmin oon muualla..

        Tänne kirjoittaa liikaa kateelliset ja pahantahtoiset aloituksia perustellen et sehän on vaa kritiikkiä. He eivät taida miettiä millaisen kuvan (naurettavan, ilkeän, säälittävän jne.)itestään antavat.


      • tyttö.
        teen mä kirjoitti:

        Tänne kirjoittaa liikaa kateelliset ja pahantahtoiset aloituksia perustellen et sehän on vaa kritiikkiä. He eivät taida miettiä millaisen kuvan (naurettavan, ilkeän, säälittävän jne.)itestään antavat.

        joidenkin kirjoitukset täällä on lapsellisia ja tällei myös Anna fanien.

        Mä oon ainakin vaa kertonu mielipiteeni.en tykkää Annasta siinä ei mielestäni pitäisi olla mitään pahaa.jotkut tykkää ja kritiikki pahoittaa niiden mielen.


      • ek
        teen mä kirjoitti:

        Tänne kirjoittaa liikaa kateelliset ja pahantahtoiset aloituksia perustellen et sehän on vaa kritiikkiä. He eivät taida miettiä millaisen kuvan (naurettavan, ilkeän, säälittävän jne.)itestään antavat.

        en oo kyllä annalle yhtään kateellinen ja saa kai annaa arvostella ei se oo maailman täydellisin ihminen.


      • vihjeenä:
        tyttö. kirjoitti:

        joidenkin kirjoitukset täällä on lapsellisia ja tällei myös Anna fanien.

        Mä oon ainakin vaa kertonu mielipiteeni.en tykkää Annasta siinä ei mielestäni pitäisi olla mitään pahaa.jotkut tykkää ja kritiikki pahoittaa niiden mielen.

        Jos ei oo mitään hyvää sanottavaa on paras pitää turpansa kiinni (yleensäkin).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe