sperma kuvottaa

aino

Nautin kyllä antaa suuseksiä miehelle koska hän pitää siitä erittäin paljon..mutta aina kun saan mällit suuhuni niin rupeaa aina oksettamaan, siis vaikkei se ole mitenkään pahanmakuista, mutta jotenkin sellaisen limasatsin ottaminen suuhun vaan käy aina silloin kuvottamaan, enkä ole kertaakaan voinut niellä vaan aina täytyy sylkeä pois..jotenkin tuntuu tyhmältä sylkeä,,mitähän täs vois tehdä. parempi kai kuitenkin sylkeä kuin oksentaa???

19

9030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leena

kun seuraavan kerran vetelet jonkun miehen pippeliä, kun häneltä sitten lentää, niin ohjaa spermalasti jääpalakuutiokennoille. Sen jälkeen laitat pakkaseen, kun sperma parka on jäätynyt niin tee itsellesi vaikkapa kossukola ja laita pari spermakuutiota joukkoon, saat samalla kylmää juotavaa, sekä hieman eksotiikkaa päivittäiseen drinkkiisi;)

• Niks

Jos ei ole tuon parempaa kommentoitavaa niin eikö kannattaisi jättää väliin! Toi juttu eu ollut edes hauska!

• Anonyymi
        Niks kirjoitti:

Jos ei ole tuon parempaa kommentoitavaa niin eikö kannattaisi jättää väliin! Toi juttu eu ollut edes hauska!

Sikojen hommaa nieleskellä toisten mällejä

• nea

Alkuun muakin inhotti lastin tuleminen suuhun, mutta "harjoittelun" tuloksena ei enää haittaa ollenkaan.

• poikaorja

Syljepä kokeeksi mällit takaisin miehen suuhun, niin ei mene hukkaan. On hyvä maistaa omaa lääkettä välillä!

• rami

...on tullut tapa. Muija puhaltaa spermat mulla ja sitte suudellaan kiimaisesti. Ei sillä, että kyllä muija haluaa nielläkin spermat.

• kettu

Todellakin on parempi sylkeä kuin oksentaa! Eihän sitä pakko oo niellä, joten sylje vaan ihan rauhassa.

• Sarah

ketään ei saa pakottaa mihinkään. Jos ei tunnu hyvälle niellä, niin sitten et niele! Kannattaisi kuitenkin harjoitella sitä, itselläni on joskus sama ongelma. Mutta minä tyttö olen ottanut tavaksi niellä, kun ei sitä viitsi ruveta kurlaamaan eikä sylkemäänkään. Siinä se maku vasta pitkittyy!

Teet ihan miten haluat!

• Minna

Kun sitä alkaa tulla, niin pidä kieli kitalaessa, ja anna sen tulla ihan vaan suun etuosaan. Sitten vain nouset ylös niin että kaveris näkee sut kunnolla ja työnnät sitten kielellä ne spermat ulos suusta niin että ne valuu suupielestäsi kaulallesi ja rinnoillesi, sen jälkeen käsket hänen nuolla sen vartaloltasi.Ei välttämättä ensimmäisellä kerralla suostu, mutta seuraavilla kerroilla kerjää tuota itse.... eipähän tarvi itse niellä sitä!

• ukkomies47v

spermat suuhun. Onko pakko yrittää miellyttää miestä niin paljon, että täytyy tehdä sellaista mikä inhottaa. Silloin on vaarana, että koko hommaan kyllästyy kun se aina inhottaa.
      Oma vaimonikin kyllä mielellään antaa suuseksiä mutta kun tiedän, että hän inhoaa spermaa, pidän huolen, että hän tietää milloin se tulee ja hän voi päästää spermat paperiin. Koko homman nautittavuus ei tästä kuitenkaan paljon kärsi.
      Ja kummallekkin jää hyvä mieli.

• severi

Siis laukeat paperiin?Eikös se olisi vielä steriilimpää,jos samantien hoitelisit omin käsin koko jutun?Ei tarvitsisi vaivata vaimoa mokomalla asialla.

Vaimosi inhoaa spermaa ennakkoluulojensa takia,koska ei ole siihen totutellut.Muutaman kerran kun ottaisi kunnolla suihin ja lutraisi sillä spermalla siihen totutellen ja sen jälkeen nielisi,niin varmasti huomaisi ettei se mitään myrkkyä ole.Yksi kerta ei välttämättä riitä.
        Omalla tyttöystävälläni ei ole enää asian suhteen mitään ongelmaa.Ei kyllä oikeastaan pahemmin ollut alunperinkään.

Mutta kukin tavallaan ja jos olet tuohon tyytyväinen,niin mikäs sen mukavampaa sitten.Pääasia,että on kivaa :)

• pois vain

Mitäs siinä, eihän niitä ole pakko niellä, rakkaus ja halu osoittaa sitä viimeisen päälle on jo osoitettu.
      Jos otat suuhun lastin, varaa viereen nenäliina tai sylkäise muuten ulos, hulluhan se on, jos ei kelpaa. Ei se ole loukkaus, vaan jo laukeamisen salliminen on suuri pitämisen ja varsinkin luottamuksen osoitus, jota ei kaikille kannata tarjoilla, näinä tautien aikoina

• severi

No kuule kyllä siinä vaan näin miehen näkökulmasta on ISO ERO,sylkeekö vai nieleekö.
        Niin se vain on,vaikka kuinka toisillenne muuta vaakuttelisitte.

• pate
        severi kirjoitti:

No kuule kyllä siinä vaan näin miehen näkökulmasta on ISO ERO,sylkeekö vai nieleekö.
        Niin se vain on,vaikka kuinka toisillenne muuta vaakuttelisitte.

Mulle ei ole ainakaan mitään väliä sylkeekö vai nieleekö nainen, ja katselen myös asioita miesnäkökulmasta!

• suihin ottaja

minusta suihin otto on todella kivaa mutta mälli maistuu TODELLA pahalle!!! Ja mieheni suorastaan rakastaa sitä! Nautin itsekkin ottaa suihin mieheltäni

• Niks

Miksi otat ne suuhusi? Ei kai miehesi vain vaadi sitä? Esim. jos miehesi on selällään kun otat häneltä suihin niin mikset ohjaa niitä mällejä vaikka miehen vatsalle tai ota lauetessa kulli vaikka rinojesi väliin ja anna laueta siihen. Jos et muuten huomaa milloin mies on laukeamaisillaan niin pyydä miestäsi antamaan vaikka jonkinlainen merkki tai sanomaan niin voit siinä vaiheessa ottaa lopettaa suihin oton ja toimia em. tavalla.

• Anonyymi

Sama täällä. Miehiäkin varmaan inhottaa pillulima.

• Anonyymi

Porsaita äidin ootte kaikki🐷🐖🐽

• Anonyymi

No ei inhota ja saapi vaimokin maistella mehujaan Yleensä nain ja kostutan vaimon vitun ensin ja sitten sanon, että nyt alkavat mehut jo tiristä ja valmistaudupa imemään kunnolla. Siinä vaimon kaula alkaa kummasti punottaa ja siirtyessäni pään viereen suu aukeaa kiltisti kielen lipoessa huulia. Hetken päästä sanonkin, että nyt on mehut nuoltu uitan sitä uudestaan vitussa ja hetken naituanui saa vaimo lutkuttaa uudestaan.
        Tuntuu vain kiihottuvan puheista ja imee tosi innokkaasti.

Ottaa myös mällit suuhun ja nielee ne. Oli eka poikakaveri aikanaan opettanut tavoille ihan kunnolla imettämällä vähän päästä ja jokin siinä vaan viehättää kun toinen imee innokkaasti ja saatuaan mällit suuhun nielee ne kiltisti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe