Kovasti

Alaspäin

On mennyt Kari esiintyjänä ja..ennenkaikea nykyinen orkesteri..jota ei voi verrata kaksivuotta sitten olleeseen..
Silloin taustalla oli tosimahtava kitara saundi..kappale valikoima sopi musiikkin..Nyt orkka lähinnä harrastelia pimputtelojoita..
Revontulessa viime lauantaina todella surkeaa musiikkia..ei yhtään tanssittavaa..väli aika musiikki vielä surkeampaa..Tällä ohjelmistolla sopii paremmin kirkoissa veisaamaan..Pistäkää mies jo eläkeelle..

19

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Koska Karilla on sama orkka kuin kaksi vuotta sitten! Äläpäs yritä naruttaa faneja.

      • tarkemmin

        Ei alkuunkaan..missä on kaveri nimelta Leo..Veti
        tosi mahtavia kappaleita kun maestro oli väsynyt.."lue humalaväsynyt" kitaristeja oli ainakin yksi enemmän..parasterä orkassa on täysin poissa..niinkuin Karissakin..ei jaksa kun pitää kännätä. nain se on..eikä mikään provo.


      • moititte
        tarkemmin kirjoitti:

        Ei alkuunkaan..missä on kaveri nimelta Leo..Veti
        tosi mahtavia kappaleita kun maestro oli väsynyt.."lue humalaväsynyt" kitaristeja oli ainakin yksi enemmän..parasterä orkassa on täysin poissa..niinkuin Karissakin..ei jaksa kun pitää kännätä. nain se on..eikä mikään provo.

        Onko muka Kari ruvennut esiintymään humalassa. Viime vuosina olen paljon käynyt hänen keikoillaan ja en ole kertaakaan nähnyt häntä humalassa. Tänä kevättalvena en vielä ole ollut keikalla mutta loppukuusti aion mennä. Epäilen vähän teidän juttujanne.


      • ko.keikalla ollut
        moititte kirjoitti:

        Onko muka Kari ruvennut esiintymään humalassa. Viime vuosina olen paljon käynyt hänen keikoillaan ja en ole kertaakaan nähnyt häntä humalassa. Tänä kevättalvena en vielä ole ollut keikalla mutta loppukuusti aion mennä. Epäilen vähän teidän juttujanne.

        ...nuo ovat täysin perättömiä väitteitä.


      • se varmasti
        ko.keikalla ollut kirjoitti:

        ...nuo ovat täysin perättömiä väitteitä.

        on. Aina pitää olla joukossa noita ilkeitä ihmisiä. Ei voi mitään.


      • Ilkeyttä
        se varmasti kirjoitti:

        on. Aina pitää olla joukossa noita ilkeitä ihmisiä. Ei voi mitään.

        Kertoa omista havainoistaa..Vuosikausia olen lavoja kiertänyt, nähnyt mm Karin esiintymisiä..
        Konserttilavoilla hän varmaan parempi, tanssilava
        illat vaativat musiikin nimenomaan tanssittavaksi.tämä asia oli häneltä täysin unohtunut..Mutta nänä ns. fanit tuntuvat olevan täysin sokeita nekatiivisella palautteelle..monien muidenkin yhtyeiden ja artistien kohdala olen huomannut saman asian..


      • vain raha ---
        Ilkeyttä kirjoitti:

        Kertoa omista havainoistaa..Vuosikausia olen lavoja kiertänyt, nähnyt mm Karin esiintymisiä..
        Konserttilavoilla hän varmaan parempi, tanssilava
        illat vaativat musiikin nimenomaan tanssittavaksi.tämä asia oli häneltä täysin unohtunut..Mutta nänä ns. fanit tuntuvat olevan täysin sokeita nekatiivisella palautteelle..monien muidenkin yhtyeiden ja artistien kohdala olen huomannut saman asian..

        Niin kauan kuin medialle maksetaan, ettei se kirjoita tietyistä julkkiksista negatiivisia asioita, niin kauan ei myöskään tavallinen "tallaaja" saa arvostella edes lievästi maksavaa artistia. Näin luulisin että tämä peli menee.


      • puolueetonsivustaseuraaja
        Ilkeyttä kirjoitti:

        Kertoa omista havainoistaa..Vuosikausia olen lavoja kiertänyt, nähnyt mm Karin esiintymisiä..
        Konserttilavoilla hän varmaan parempi, tanssilava
        illat vaativat musiikin nimenomaan tanssittavaksi.tämä asia oli häneltä täysin unohtunut..Mutta nänä ns. fanit tuntuvat olevan täysin sokeita nekatiivisella palautteelle..monien muidenkin yhtyeiden ja artistien kohdala olen huomannut saman asian..

        Tanssia harrastava ystäväni oli ollut tuolla keikalla, Kari oli ollut täysin selvinpäin. Eli tällaiset puheet täytyy lopettaa!

        Mitä tulee bändin tilanteeseen:
        Rummuissa oli ollut tuuraaja ja Leo oli tosiaan puuttunut, mutta varmasti jokin tilapäinen ratkaisu nämä muutokset, ne sallittakoon. Voi olla bändin jäsenillä sairastumisia, lomia, perhejuhlia tms. iloa, surua kuten aina ihmisten elämässä ja silloin tulee muutoksia. Ainahan yleisön jäsenenä voit kysyä joltain bändin jäseneltä tai itse maestrolta keikan jälkeen syytä, jos et ole tyytyväinen esiintymiseen. Harva uskaltaa vaan kirjoittelee sitten nettiin omia olettamuksiaan ja arvailujaan, jotka eivät ole asiallisia saati edes totta.

        Jokaisella artistilla on huonot ja hyvät päivät, voi olla väsynyt tai sairaana, eikä siksi jaksa panostaa keikkaan sataprosenttisesti. Harmi, että olet sattunut juuri sellaisina päivinä keikoille. Ja koskaan et voi miellyttää kaikkia, tämä on vanha totuus, joka pitää paikkaansa. Ja on ihmisryhmä, jota ei voi koskaan miellyttää, jotka löytävät joka asiasta aina jotain negatiivista, tai jopa etsimällä etsivät sellaista.


      • kollaa kestää
        puolueetonsivustaseuraaja kirjoitti:

        Tanssia harrastava ystäväni oli ollut tuolla keikalla, Kari oli ollut täysin selvinpäin. Eli tällaiset puheet täytyy lopettaa!

        Mitä tulee bändin tilanteeseen:
        Rummuissa oli ollut tuuraaja ja Leo oli tosiaan puuttunut, mutta varmasti jokin tilapäinen ratkaisu nämä muutokset, ne sallittakoon. Voi olla bändin jäsenillä sairastumisia, lomia, perhejuhlia tms. iloa, surua kuten aina ihmisten elämässä ja silloin tulee muutoksia. Ainahan yleisön jäsenenä voit kysyä joltain bändin jäseneltä tai itse maestrolta keikan jälkeen syytä, jos et ole tyytyväinen esiintymiseen. Harva uskaltaa vaan kirjoittelee sitten nettiin omia olettamuksiaan ja arvailujaan, jotka eivät ole asiallisia saati edes totta.

        Jokaisella artistilla on huonot ja hyvät päivät, voi olla väsynyt tai sairaana, eikä siksi jaksa panostaa keikkaan sataprosenttisesti. Harmi, että olet sattunut juuri sellaisina päivinä keikoille. Ja koskaan et voi miellyttää kaikkia, tämä on vanha totuus, joka pitää paikkaansa. Ja on ihmisryhmä, jota ei voi koskaan miellyttää, jotka löytävät joka asiasta aina jotain negatiivista, tai jopa etsimällä etsivät sellaista.

        Eiköhän olisi Tapion parasta kerätä kolehet ja alkaa nostella eläkettä.Kaikki loppuu aikanaan ja nyt on Karin aika mennä.


      • puolueetonsivustaseuraaja
        kollaa kestää kirjoitti:

        Eiköhän olisi Tapion parasta kerätä kolehet ja alkaa nostella eläkettä.Kaikki loppuu aikanaan ja nyt on Karin aika mennä.

        Juuri niin kypsän ja fiksun vastauksen annoit kuten vähän jo odottelinkin. Karin eläkkeelle jääminen ja bändin kokoonpano eivät liity mitenkään toisiinsa. Mitä tarkoittaa kolehet?


      • saimaan norppa
        puolueetonsivustaseuraaja kirjoitti:

        Juuri niin kypsän ja fiksun vastauksen annoit kuten vähän jo odottelinkin. Karin eläkkeelle jääminen ja bändin kokoonpano eivät liity mitenkään toisiinsa. Mitä tarkoittaa kolehet?

        Kolehet on tietysti soittokamaoja,ekkönä sitä tiedä.


      • ladytätikkä
        se varmasti kirjoitti:

        on. Aina pitää olla joukossa noita ilkeitä ihmisiä. Ei voi mitään.

        Olen muutaman viime vuoden aikana ollut liki 70:llä Karin keikalla, eikä kertaakaan ole Kari niillä kännissä ollut. Juovuksissa taitavat olla itse ne sormella osoittelijat. Ja ymmärrän kyllä, jos viiden kuukauden tauon jälkeen on ekaa kertaa tanssikeikalla,niin se voi kuulostaakin siltä, vaan antaa ajan kulua ja maestron taas saada "juonesta kiinni".


      • ladytätikkä kirjoitti:

        Olen muutaman viime vuoden aikana ollut liki 70:llä Karin keikalla, eikä kertaakaan ole Kari niillä kännissä ollut. Juovuksissa taitavat olla itse ne sormella osoittelijat. Ja ymmärrän kyllä, jos viiden kuukauden tauon jälkeen on ekaa kertaa tanssikeikalla,niin se voi kuulostaakin siltä, vaan antaa ajan kulua ja maestron taas saada "juonesta kiinni".

        Jos ja kun on yli 40-vuotta laulanut, niin kyllä sen esiintymisen pitäis sujua jo rutiinilla oli takana sitten kuinka monen kuukauden loma tahansa.


      • ottaa kantaa
        ladytätikkä kirjoitti:

        Olen muutaman viime vuoden aikana ollut liki 70:llä Karin keikalla, eikä kertaakaan ole Kari niillä kännissä ollut. Juovuksissa taitavat olla itse ne sormella osoittelijat. Ja ymmärrän kyllä, jos viiden kuukauden tauon jälkeen on ekaa kertaa tanssikeikalla,niin se voi kuulostaakin siltä, vaan antaa ajan kulua ja maestron taas saada "juonesta kiinni".

        En tiedä, onko KT esiintynyt juuri tuolla keikalla juovuksissa, mutta yhteen aikaan joutui kyllä perumaan keikkojaan, kun oli jäänyt ryyppy päälle. Itse olen nähnyt Kari Tapion aivan täydessä kaatokännissä iltapäivällä, kun oli keikka Tampereella. Mies oli vaimonsa Pian kanssa kaupungilla eikä siinä tahtonut kävelykadun leveys riittää, kun mies hoippui puolelta toiselle. Poikkesi yhdessä myymälässä eikä edes puheesta saanut selvää. Vaimo vierellä häpesi silmät päästään, pyyteli anteeksi ja nyki miestään hihasta, että mennään nyt...

        Pidän silti Kari Tapiota hienona artistina, mutta vanhemman herrasmiehen sopisi käyttäytyä herrasmiehen tavoin - aina.


    • ...sinä

      Opettele kirjoittamaan oikein.

    • juuripaikka

      Eihän aitoa kantri (juuri) musiikkia tehdäkään isoilla orkestereilla, vaan aidoilla, pienellä poppoolla. Konsertit ovat asia erikseen ja nimenomaan iskelmäkonsertit, samoin tanssilavakeikat. Ei niillä yleensä esiinnytä 10:n soittajan laumalla. Ihan mielenkiinnolla odotan Karin uutta levyä. Tiedä kuinka lämminhenkinen ja mukaansatempaava se on...

    • Fourtyyears

      Pitkä uraputki leipäännyttää sekä solistin että orkesterin. Voin sanoa sen kokemuksesta, koska olen soittanut eri tanssiorkestereissa 40 vuotta. Joskus keikan alkaessa voi olla todella väsynyt ja jos yleisö on passiivista se vain pahentaa asiaa.
      Olisi lopetettava silloin kun on huipulla, se vain on niin vaikeaa, kun lisää rahaa on mukava kerätä.
      Ei ole kiva seurata vanhenevaa esiintyjää lähietäisyydeltä.

      • on....

        viimme lauvantaina oli naapurivaaralla oli kyllä väsyneen oloinen ja musiikki ei sopinut tanssilavalle olenkaan.joutaa eläkkeelle.


      • mielestäni
        on.... kirjoitti:

        viimme lauvantaina oli naapurivaaralla oli kyllä väsyneen oloinen ja musiikki ei sopinut tanssilavalle olenkaan.joutaa eläkkeelle.

        Olin Harjavallassa katsomassa ja kuuntelemassa Karia ja voin sanoa että turhia ovat puheet väsähtämisestä. Mies on aivan samanlainen kuin ennenkin. Uudelta levyltään esitti monta kappaletta. Yhden kuuleman jälkeen on vaikea vielä arvioida minkälainen se on. Ihan hyviltä kyllä kuulosti. Orkesteri oli vähän vaihtunut, mutta ei haitannut mitään. Jani oli ottanut Leon roolin ja veti sen hyvin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe