...olen syntynyt 07.02.1960 klo22.55
Mikä olen...
1
441
Vastaukset
- Tulisika
Olet syntynyt 1960, Metalli-Rotan (yang) vuonna mutta tämä ei tee sinusta Metalli-ihmistä! Kartaltasi löytyy kaikkia elementtejä, Vettä ja Puuta eniten.Rotan kiinteä elementti on Vesi (yang),olet Nouseva Sika, Vesi (yin). Syntymäpäiväsi pilari (huomio! en puhu syntymäpäivästä, 10:llä ihmisellä voi olla sama syntymäpäivä mutta kaikilla on erilaiset syntymäpilarit)on Puu (yin).Toinen Puu-elementti tulee syntymäkuukaudestasi (Tiikeri,yang).
Tiedot: kiinalainen kalenteri v. 1960.
En tee "karttoja" täällä mutta voit lukea mitä kerrotaan Puun ja Veden ominaisuuksista ihmisessä. Puu: avoimuuus ja käytännöllisyys, Vesi taas etsii ymmärrystä jne.
Itse-elementti (syntymäpäivän pilari)on tärkein elementti, kartan "sydän". Kiinalaisen kartan tulkitseminen tapahtuu aina itse-elementin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151