Mikähän ihme kun netti toimi vielä alkuillasta hyvin. Sitten oli kone (Windows XP:llä) hetken kaikista johdoista irti. Takaisin kun laitoin niin nettiin ei pääse enää millään. Ei löydä ip:tä, kertoo vaan että vajaa tai puuttuva liitettävyys.
- Olen ottanut virtoja pois joka paikasta ja piuhoja myös, ei auta.
- Korjaa toiminto, ei auta
- Komentoriville ipconfig/renew, ei auta, DHCP-palvelimeen ei saa yhteyttä.
- Modeemi toimii (Telewell 501), kirjoittelen sillä tällä hetkelläkin.
- Verkkokortti näyttää toimivan normaalisti, ainakin valot vilkuttelee.
Osaako joku neuvoa mitään tähän?
Vajaa tai puuttuva liitettävyys
2
677
Vastaukset
- tuon viestin
kirjoittamaan? Vai onko sulla toinen kone joka pelittää?
Jos sä oot kerran kokeillut kaikki keinot niin vaikea tässä on antaa mitään neuvoja...paitsi että sä voisit kokeilla sitä että imutat jonkun live-cd:llisen linuxin, poltat sen, buuttaat cd:ltä ja kokeilet sillä pääseekö koko koneella nettiin lainkaan ja jos pääsee niin vika on sitten selkeästi XP:ssä eli siinä on jotain mennyt sekaisin (sitä en tiedä mitä). Jos et pääse niin vika voi olla verkkokortissa vaikka se vilkutteleekin valoja.- Kyllä
Tää mun läppäri pelaa saman 501:sen perässä ihan mainiosti. Voi olla hyvinkin joo verkkokorttivikakin. DHCP- palvelimeen ei saa yhteyssä, sanoo hän. En kyllä keksi paljoo buuttaamista enempää tehdä kun ei kerran suostu korjaustoiminnollakaan tekemään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2445811Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304254Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212460Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3072255Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1391253Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944