Miten Neitsytmies ja Skorpioninainen sopii yhteen vai sopivatko ollenkaan?
Neitsyt M ja Skorpioni N
10
1310
Vastaukset
- .....................
jatkaa,,,,25.v aviossa neitsyen kanssa
,,riitti ja puolet oli siitä liikaa.sko-n - -Se seksuaalisin
Tulevaisuus näyttää, sillä vasta noin 3 vuotta takana.
Haasteita kyllä riittää, mutta nehän pitävät mielen ja suhteen virkeänä ;)
Raivostuttavia neitsyt piirteitä pilkunviilaus ja hermoja raastava " tunnollisuus " asioiden hoitamiseen. Unohtaa toisinaan mitkä asiat ovat oikeasti niitä tärkeitä ja keskittyy korjaamaan myös asioita jotka eivät oikeasti ole edes rikki.
Kuitenkin rauhoittaa ja pitää maanpinnalla skorppioninaista mukavasti. Hillitsee tunnekuohuja.Hyvä isä ja hyvä rakastaja.
Tosiaan aika näyttää, mutta vaikka välillä räiskytään, nyt on hyvä olla!- omaa syytäni
Olin 4 vuotta neitsytmiehen kanssa, en uskonut että eroaisimme ikinä. En todella usko että voisin koskaan ketään toista niin paljon rakastaa. En vaihtaisi päivääkään pois. =)
Paljon riitaa, lähinna mustistelua puolin ja toisin. Arkiaskareista ei ikinä! Toisinaan neitsyt mäkätti minun sotkuistani.. Liian myöhään tajusin ettei kaikki hänen kiukuttelunsa johdu minusta ja että liikaa stressasin hänen masistelujaan. Olisi pitänyt antaa olla koska asioista tivaaminen ei ainakaan auttanut asiaa.
Yhdessä tekeminen oli nastaa, pystyimme puuhaamaan monenmoista. Hän käytti paljon aikaa omaan harrastukseensa ja oli onnellinen jolloin minäkin olin. En koskaan mäkättänyt tai puuttunut harrastukseen joka vei hänen vapaa-ajastaan aimo annoksen. Neitsyt tarvitsee omaa tilaa ja harrastus oli hänelle tärkeä.
Jätin hänet koska tiesin että haluamme niin eri asioita tulevalta. Tuntui pahalta, neitsyt oli pitkään rikki ja syyllisyys oli valtava. Olisinkin halunnut hänet takaisin mutta loukkasin häntä niin pahasti ettei hän enää kyennyt suhteeseen. Erosta on kaksi vuotta ja silti olemme vielä väleissä. Koetamme olla ystäviä, tahtoisin sitä kovasti mutta ennemmin tai myöhemmin hän aloittaa pähkäilyn suhteemme mahdollisesta jatkosta ja se hajoittaa pääni. =( Kun hän ei kuitenkaan siihen enää kykene.
Jos voisin palata ajassa taaksepäin, antaisin neitsyelle enemmän aikaa ja tilaa kasvaa. Olisimme olleet loistava pari mummona ja pappana =) Toivottavasti pysymme ystävinä kaikesta huolimatta.. - NorsuHippiäinen
omaa syytäni kirjoitti:
Olin 4 vuotta neitsytmiehen kanssa, en uskonut että eroaisimme ikinä. En todella usko että voisin koskaan ketään toista niin paljon rakastaa. En vaihtaisi päivääkään pois. =)
Paljon riitaa, lähinna mustistelua puolin ja toisin. Arkiaskareista ei ikinä! Toisinaan neitsyt mäkätti minun sotkuistani.. Liian myöhään tajusin ettei kaikki hänen kiukuttelunsa johdu minusta ja että liikaa stressasin hänen masistelujaan. Olisi pitänyt antaa olla koska asioista tivaaminen ei ainakaan auttanut asiaa.
Yhdessä tekeminen oli nastaa, pystyimme puuhaamaan monenmoista. Hän käytti paljon aikaa omaan harrastukseensa ja oli onnellinen jolloin minäkin olin. En koskaan mäkättänyt tai puuttunut harrastukseen joka vei hänen vapaa-ajastaan aimo annoksen. Neitsyt tarvitsee omaa tilaa ja harrastus oli hänelle tärkeä.
Jätin hänet koska tiesin että haluamme niin eri asioita tulevalta. Tuntui pahalta, neitsyt oli pitkään rikki ja syyllisyys oli valtava. Olisinkin halunnut hänet takaisin mutta loukkasin häntä niin pahasti ettei hän enää kyennyt suhteeseen. Erosta on kaksi vuotta ja silti olemme vielä väleissä. Koetamme olla ystäviä, tahtoisin sitä kovasti mutta ennemmin tai myöhemmin hän aloittaa pähkäilyn suhteemme mahdollisesta jatkosta ja se hajoittaa pääni. =( Kun hän ei kuitenkaan siihen enää kykene.
Jos voisin palata ajassa taaksepäin, antaisin neitsyelle enemmän aikaa ja tilaa kasvaa. Olisimme olleet loistava pari mummona ja pappana =) Toivottavasti pysymme ystävinä kaikesta huolimatta..Seurustelin muutaman kuukauden neitsyt-miehen kanssa ja täytyy sanoa, että mulkumpaa miestä en ole koskaan tavannut. Hän ryyppäsi aina, joka viikko vähintään kahtena päivänä kunnolla. Joskus hän joi ihan viikollakin töiden jälkeen, silloin aina alkoi se kaikenlainen vittuilu. Ikää hänellä oli vasta 22 vuotta. Keskustelutaidot olivat ameeban tasolla, ei osannut puhua kun alkoholista, koulustansa, kissoista ja tv:ohjelmista. Mies oli myös kaiken huipuksi väkivaltainen ja epäluotettava.
- hyvin menee
NorsuHippiäinen kirjoitti:
Seurustelin muutaman kuukauden neitsyt-miehen kanssa ja täytyy sanoa, että mulkumpaa miestä en ole koskaan tavannut. Hän ryyppäsi aina, joka viikko vähintään kahtena päivänä kunnolla. Joskus hän joi ihan viikollakin töiden jälkeen, silloin aina alkoi se kaikenlainen vittuilu. Ikää hänellä oli vasta 22 vuotta. Keskustelutaidot olivat ameeban tasolla, ei osannut puhua kun alkoholista, koulustansa, kissoista ja tv:ohjelmista. Mies oli myös kaiken huipuksi väkivaltainen ja epäluotettava.
Hahaha...olet vain onnistunut löytämään todellisen mulkun! Luonnehdinnalla ei tosin ole mitään merkitystä tähtimerkkien kanssa, noita on tukuttain joka merkissä.
- tulinen luonne
Sopii oikein hyvin muuten , mutta seksistä en mene sanomaan mitään
. Luontteet sopii, olen kerännyt monta neitsyt merkkistä ympärilleni ystäviksi tietämättäni. ja toinen mikä sopii on kalat ja sekä toinen skorppari, oli sitten mies tai nainen ...- ..
Skorppiooni naisena sanon kyllä että seksi on neitsyt miehen kanssa aivan mahtavaa!Ainaki tähän asti ollu.Tää neiti tykkää.:)
- neitsyt kiikarissa
.. kirjoitti:
Skorppiooni naisena sanon kyllä että seksi on neitsyt miehen kanssa aivan mahtavaa!Ainaki tähän asti ollu.Tää neiti tykkää.:)
että josko olisi näin kuten olen arvellutkin että hyvää tekisi!
- mantaneulanen
Olen ollut neitsytmiehen kanssa naimisissa 27 vuotta. On raitis ja jalat maassa. Kova tekemään töitä. Taloudellisesti tulemme hänen asiostaa suht´koht hyvin toimeen. Romantiikka on ollut pois liitostamme jo vuosia jota minä skorpioni, kun olen, kaipaan kovasti. Tilaa antaa kasvaa joten hyvin itsenäinen pitää olla.
- astrologia
Nämä merkit tulevat toimeen hyvin. Pedanttinen neitsyt tukee upeaa skorpionia'
Ei pidä luottaa liikaa skorpionista seuraavaan, eli jousimieheen. Se kaikki on otettava tarkasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982