raamatun jumalan

Puke_Skywanker

19

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...sittenkin jeesus? Nyt herää kysymys myös, oliko Otava jumala vai jokin muu mielikuvitus hörhö?
      Jakomieliselle voisi tarjota jakorasiaa, josta pyhää sähköä kaapeleihin.....;-D

• Puke_Skywanker

sivistyneempi voisi tarkistaa montako veljeä jeesuksella oli, ja oliko mahdollisesti Otava isä, vai oliko se naapurin nuohooja.
        sähköshokkeja se jumala saattaisi kaivatakin, ehkä olisi sen jälkeen vähemmän sekaisin.

• Puke_Skywanker kirjoitti:

sivistyneempi voisi tarkistaa montako veljeä jeesuksella oli, ja oliko mahdollisesti Otava isä, vai oliko se naapurin nuohooja.
        sähköshokkeja se jumala saattaisi kaivatakin, ehkä olisi sen jälkeen vähemmän sekaisin.

Uusin tarkastus kertoo, että jessellä oli kovasti monta näitä veljiä. Johtuu siitä, että jooseppi oli kova poika sikiämään. Tämä on tietenkin jumalalle hirvityksen kauhistus sekä kuvotus. Minkä sille voi. Jos pyhät henget korkkaavat vaimon, kyllä se syö miestä!

• Puke_Skywanker
        Tarkastaja.X kirjoitti:

Uusin tarkastus kertoo, että jessellä oli kovasti monta näitä veljiä. Johtuu siitä, että jooseppi oli kova poika sikiämään. Tämä on tietenkin jumalalle hirvityksen kauhistus sekä kuvotus. Minkä sille voi. Jos pyhät henget korkkaavat vaimon, kyllä se syö miestä!

vielä löytyä henki joka oli syyllinen korkkaukseen, ehdokkaita on aloituksen hihhulin mukaan 7 kpl.

"Tämä on tietenkin jumalalle hirvityksen kauhistus sekä kuvotus."
        tämä saattaa olla selitys jumalan mielen järkkymiselle, otti joosepin sikiämisen niin raskaasti että sekosi.

• Kössönöm

edes yrittää ymmärtää tuollaista. Nämä ihmiset säveltelevät ihan uusia kuvioita mielensä mukaan vanhasta tarustosta, eivätkä tunnu sitä itse tajuavan.

Sitten ne sanovat, että se kaikki on jumalan sanaa ja ikuista totuutta ja muuttumatonta, vaikka itse sitä juttua muuttelevat mieleisekseen koko ajan.

• Puke_Skywanker

toisin sanoen mielikuvitus laukkaa hallitsemattomasti.

• Kössönöm
        Puke_Skywanker kirjoitti:

toisin sanoen mielikuvitus laukkaa hallitsemattomasti.

mutta miksi ne sitten väittävät, että se on muuttumatonta jumalan sanaa?

Naama kesii ja selkä syhyy ja huomenna on siivouspäivä! Mutta onneksi tässä huushollissa ei asu yhtään uskovaista. Eli ollaan plussalla:)

• Kössönöm kirjoitti:

Naama kesii ja selkä syhyy ja huomenna on siivouspäivä! Mutta onneksi tässä huushollissa ei asu yhtään uskovaista. Eli ollaan plussalla:)

Hyvästä kodista ;)

• Puke_Skywanker
        Kössönöm kirjoitti:

jumalan sana on yhtä ikuista kuin hihhulin elämä, jokainen sukupolvi keksii uusia selityksiä.

• Kössönöm
        Puke_Skywanker kirjoitti:

jumalan sana on yhtä ikuista kuin hihhulin elämä, jokainen sukupolvi keksii uusia selityksiä.

Ja jopa vielä sama sukupolvi, mutta vaan eri lahkoissa. Kaikki uskovat samaan jahveen ja samaan muuttumattomaan jahven sanaan ja kaikilla on ihan eri säännöt. Kummallista.

• nuorenee koko ajan.

"Isä Jumala on luonut kaiken Herran Jeesuksen Kristuksen kautta"

Eiks tuo neskuseej syntynyt vasta pari tuhatta vuotta sitten.

• Puke_Skywanker

loi maailman viime torstaina.
        Raamen.

loi maailman viime torstaina.
        Raamen.

On huono muisti.
        Mä ihan muistelin että olin olemassa jo viime keskiviikkona.

Saatana mulla onkin joulu kalenteri vahingossa vuosi kalenterin sijaan.

• zippo100 kirjoitti:

On huono muisti.

Joudut Kalkkuun! Spagettihirivön todellisen profeetan sanan epäileminen on kuolemansynneistä pahin. Pikkuperkeleet tulevat kutittamaan sinua tuhannen tuhatta vuotta! Siellä Kalkussa. Sen Hirven kanssa...

• UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:

Joudut Kalkkuun! Spagettihirivön todellisen profeetan sanan epäileminen on kuolemansynneistä pahin. Pikkuperkeleet tulevat kutittamaan sinua tuhannen tuhatta vuotta! Siellä Kalkussa. Sen Hirven kanssa...

Jotenkin anomaan jatkoaikaa kun tuhannen tuhatta vuotta kuulostaa kovin lyhkäseltä ajalta.

Aika kuluu niin nopeasti kun on hauskaa.

• zippo100 kirjoitti:

Jotenkin anomaan jatkoaikaa kun tuhannen tuhatta vuotta kuulostaa kovin lyhkäseltä ajalta.

Aika kuluu niin nopeasti kun on hauskaa.

Pitää kysyä väliperkeleeltä, kun yliperkele on vuosilomalla. Paljoks laitetaan?

• Puke_Skywanker
        zippo100 kirjoitti:

On huono muisti.

että Lentävä Spagettihirviö loi muistikuvat pidemmästä ajasta, ja todisteet evoluutiosta jne, oikeasti kaikki on alle kaksi päivää vanhaa.

• UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:

Pitää kysyä väliperkeleeltä, kun yliperkele on vuosilomalla. Paljoks laitetaan?

50 miljoonaa vuotta aluksi jos mahdollista.

Kerkeäisi edes vähän tolle jessen porukalle vittuilemaan siinä ohessa.

että Lentävä Spagettihirviö loi muistikuvat pidemmästä ajasta, ja todisteet evoluutiosta jne, oikeasti kaikki on alle kaksi päivää vanhaa.

Hihulit jos niiden järjen kehitystä huomioi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      146
      6354
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      196
      4002
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      485
      2807
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      31
      2761
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2375
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2089
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      147
      1512
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1334
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1304
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      89
      1074
    Aihe