Ihan syystä. Jos joku kärsii narkolepsiasta, niin se saa piristäviä lääkkeitä. Siis jos hyvin käy.
Jos joku kärsii unettomuudesta, hän saa unilääkkeitä. Jos hyvin käy.
Olenhan minäkin saanut, kun on hyvin käynyt. Että on saatu jopa nukutuksi. Välillä muutaman tunnin, välillä enemmän. Lääkärikin sanoo, että ei välttämättä koskaan päästä normaaliin.
Ei. Ei tosiaan. Välillä nukutaan neljä tuntia ja seuraavana yönä viisi tuntia. Kolmantena saattaa mennä jopa seitsemän tuntia. Sitten taas neljä tuntia jne. Sitten kun jätät lääkärille reseptin uusinnan lihaksia rentouttavista lääkkeistä niin et saakaan uusintaa. Vitun kivaa kun olkapääsi ovat kuin tulessa! "Sinulla kun on keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä niin paljon." Vitut! Olkoot kuinka paljon tahansa, minulla ei ole ongelmia lääkityksen suhteen. Minulla on ongelmia vain liian pienen ja riittämättömän lääkityksen suhteen. Se on ihan eri asia kuin riippuvuus. Tiedän ihan täsmälleen mistä puhun. Suvussa sattuu olemaan aivoinfarktion saaneita joiden lääkitys on minuun verrattuna kerran päivässä enemmän kuin minulla koko päivänä.
Siitä huolimatta siitä ei ole mitään ongelmia sukulaiselleni. Suosittelen toki kaikille lihasjännityksestä kärsiville Sirdaludia. Tehoaa taatusti kun saa tarpeeksi suuren annoksen. Minulle riittää 4 mg, mutta sukulaiselleni 6 mg on pieni annos, joka ei edes ramaise häntä. Toisilta se vie jalat alta, toisilta ei.
Että eikö apteekilla ole lääkkeitä jotka veisivät kivun pois ja samaan aikaan piristäisivät? Olen kuullut että kokaiini ja sen johdannaiset olisivat sellaisia. Miksi niitä ei käytetä? Ihmetyttää tämä "tyrmäystippojen" käyttö.
Myykö apteekki huumeita?
4
791
Vastaukset
- enpäs
No riippuen mikä on vikana, mutta minulle sirdalud oli sama kuin vitaamiinia olisi popsinut, ei mitään apua.
Mulla onkin vähän laajemmat ongelmat selässä, yhteenkasvaneita nikamia, hermovaurioita etc.
Kannabis auttaa, mutta vaikutus siinäkin on turhan lyhyt. Mutta nyt saan öisin nukuttua edes vähän. Ja pystyn kävelemään ilman pyörätuolia. - Hehehee...
Suomessa on asiat tehty sillä tavalla hienosti että maamme huumepolitiikka ja asenneilmasto takaavat seuraavat ilmiöt:
1) Sairaat eivät saa tarvitsemiaan kipulääkkeitä
2) Huumeidenkäyttäjät vetävät epäpuhtaita kamoja puhtaiden apteekkikemikaalien sijasta
3) Huumeidenkäyttäjät saavat haluamansa aineet jokatapauksessa verottomasti laittomilta markkinoilta helpommin kuin mitä sairaat saavat tarvitsemansa lääkkeet laillisilta markkinoilta.
Mikään näistä asioista ei ole huumeidenkäyttäjäjien tekemä valinta, heitä on turha syyttää tilasta ja valvonnasta joka on kääntynyt oikeasti lääkkeitä tarvitsevien tappioksi.
Tälläistä poikii vain aito ja oikea huumehysteria joka ampuu itseään ja kaveriakin jalkaan ylimitoittamalla keinovalikoimansa.
Jos haluatte että nistit eivät käytä apteekkituotteita niin myykää kaupassa heidän kaipaamiaan puhtaita kemikaaleja. Rajoituksin jos pelottaa että koukuttuvat liikaa. Jos pelottaa että he muuttuvat hulluiksi tappajiksi laillisessa järjestelmässä niin muistutan että se hulluksi tappajaksi muuttuminen on huomattavasti helpompaa laittomassa pelontäyteisessä huume-epätodellisuudessa jonka sokeudessaan ja itsekritiikittömyydessään kontrolliahaluinen yhteisömme on pakottanut näille ihmisraunioille.- takana
Oot ihan oikeassa.
Saatanan iso peikko vielä. Onhan se perin naurettavaa, että sairaaloissakin pihtaillaan kipulääkkeistä. Siis paikassa missä lääkkeiden jakelua ja vaikutusta valvovat hoitajat ja lääkärit. Siis lääketieteen ammattilaiset. Ei siis pienintäkään järkeä. - aine jo vapaana
Ja sen ostoon ei tarvita edes reseptiä. Riittää että ikää on tarpeeksi. Ja sekään ei ole este kun vanhemmat usein sitä jälkikasvulleen antavat.
Niitä hulluja on jo tämä maa täynnä. Puukotuksia tappoja taåppeluita ryöstöjä etc... Joka viikonloppu ja viikollakin.
Ei ne huumeet paljoa varmaan pahempia ole.
Arvaattekin varmaan mistä kuningasaineesta on kyse. Eli Alkoholista jos nyt joku ei vielä alkoholin haittavaikutuksia tiedä. Se tekee agressivisemmaksi, kuin pirin vetäminen lopulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768