Saakos mistään virisarjoja perus koopperiin, olen nähnyt netissä virityssarjoja cooper S:ään ja mini oneen, mutta en perus coopperiin. Teholastulla ja uudella putkella tuohon saa tietääkseni ~15hp lisää, kellään kokemuksia?
Kiitos.
Saimon
viriviriä perus coopperiin
5
1113
Vastaukset
- kokematon
Brittiviripajoilla on tarjolla jotain 15-20v lisää antavia sarjoja, mutta niiden järkevyys on vähän niin ja näin kokonaishinnan lähennellessä Cooper S:ää.
- Jees mies
Minulla olis tammikuussa perus cooperiin:
- eatonin ahdin
- kansi
- pakoputkisto
- ohjauselektroniikka
Nämä olis S:n alkuperäisosia ja hintaa koko satsilla 1000 egee itse haettuna.- cooper&piano
Terve,
Mihin tietoon perustat että sopii (ja toimii) normi 1.6ssa?
...palikat muuten kyllä kiinnostaa - SoS
cooper&piano kirjoitti:
Terve,
Mihin tietoon perustat että sopii (ja toimii) normi 1.6ssa?
...palikat muuten kyllä kiinnostaaKyllähän ne varmaan jotenkin sopimaan voi saada, mutta epäilen, koska tämän kompressorin vuoksi tehdas päätti tehdä ässän konepellistä hiukan muhkeamman ja toisaalta muutti myös moottorin sisuskaluja kestämään lisätehoja. Itse en siis kompuraa tavalliseen cooperiin laittaisi.
- Jees mies
SoS kirjoitti:
Kyllähän ne varmaan jotenkin sopimaan voi saada, mutta epäilen, koska tämän kompressorin vuoksi tehdas päätti tehdä ässän konepellistä hiukan muhkeamman ja toisaalta muutti myös moottorin sisuskaluja kestämään lisätehoja. Itse en siis kompuraa tavalliseen cooperiin laittaisi.
Jep, eihän siinä järkee ole tossa mun ehdotuksessa. Mutta en maltanut ...
Ahdin meni tänään postiin, mutta muut S:n vermeet olis vielä kaupan. Toi mun uus mini oottaa vielä niitä hyväksymispapereita, että sen sais kilpiin suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851