Helpottuuko

leon elämä

koskaan??Tosi raskasta olla näin äkkipikanen,jääräpäinen,ailahteleva ja tunteellinen.Koko ajan sisällä tunteet myrskyää vaik ei se päälle päin näykään.En mä halua rakkaudessa toista loukata mut teen sen tahtomattani.Sit voiki taas itkee ja ihmetellä omaa tyhmyyttään.Millon se hiton balanssi löytyy ja elämästä tulee tasapainosta???????

5

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lionman35

Ei milloinkaan! Leijonan elämä on yhtä mahtavaa värikästä ja mielenkiintoista vuoristorataa!

• Angellica

se löytyy ajan myötä. Itse olin nuorempana aikamoinen äksyilijä ja tuntui että kaikki pitää mennä niinkuin itse sanoo. Nykyään kun ikää on jo riittävästi olen ystävien mielestä tasapainoinen ja rauhallinen. Ei jaksa enää vaatia,kiukutella eikä odottaa että muut muuttuu vaan se muutos on tehtävä itse.

• Ravu

Kyllä se rauhottuu. Ite oon 29v. ja olen juurikin siinä murrosvaiheessa vaikka kyllä sitä vielä on matkaa jäljelläkin. Opettele oleen positiivinen ajatuksissasi. Kuvittele että kaikki tapahtunut on matka jonnekin paljon suurempaan. Äläkä ole ankara itsellesi.
        Jos mokataan niin sit "kerätään vaan kamat kasaan" ja jatketaan matkaa, turha sitä on enään miettiä jälkikäteen. Kaikki matkasivarrelta keräämät asiat ovat arvokkaita kokemuksia joita voit käyttää itsesi muokkaamisessa yhä paremmaksi sinuksi! =o) Itse olen siinä vaiheessa että omat pikku leijonan pennut olisivat jo tervetulleita. Se on minun seuraava isoin kokemus jonka tiedän haluavani kokea ja toivottavasti saankin. =o) Uskon että mielesi on parempi kunhan aurinko alkaa kuumottamaan ja voit paistatella sen kanssa kilpaa! =o) Ihanaa kevään odotusta! =o)

• Nimmaria
        Ravu kirjoitti:

Kyllä se rauhottuu. Ite oon 29v. ja olen juurikin siinä murrosvaiheessa vaikka kyllä sitä vielä on matkaa jäljelläkin. Opettele oleen positiivinen ajatuksissasi. Kuvittele että kaikki tapahtunut on matka jonnekin paljon suurempaan. Äläkä ole ankara itsellesi.
        Jos mokataan niin sit "kerätään vaan kamat kasaan" ja jatketaan matkaa, turha sitä on enään miettiä jälkikäteen. Kaikki matkasivarrelta keräämät asiat ovat arvokkaita kokemuksia joita voit käyttää itsesi muokkaamisessa yhä paremmaksi sinuksi! =o) Itse olen siinä vaiheessa että omat pikku leijonan pennut olisivat jo tervetulleita. Se on minun seuraava isoin kokemus jonka tiedän haluavani kokea ja toivottavasti saankin. =o) Uskon että mielesi on parempi kunhan aurinko alkaa kuumottamaan ja voit paistatella sen kanssa kilpaa! =o) Ihanaa kevään odotusta! =o)

Oikein hyvin sanottu, vahvistan:)

~Raputar

• Ravu

Niin siis toi oli sulle toi aikasempikin.
      Yksi TODELLA tärkee asia unohtu sanoa, mikä on mun mielestä tärkee kaikille, varsinkin nuorille leijonille. ÄLÄ OTA ITSEÄSI LIIAN VAKAVASTI !!

Okra pokra,

Moiks! =o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      256
      18104
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      71
      10316
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      329
      6792
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      29
      4545
    5. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      52
      4122
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      79
      3298
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      115
      2931
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      91
      2433
    9. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      22
      1684
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      21
      1573
    Aihe